mistähän paikkaa Sorennosta löytyy raitisilmasuodatin? ps.jos ei ole tietoa, ei tarvitse kommentoida
raitisilmasuodatin
13
6120
Vastaukset
- raitisilmasuodatin
on ns. hanskalokeron takana autonsisäpuolella.
Lokero kipataan auki, reunan pidikkeet irroitetaan ja takaa löytyy suodatin.
Vaihto tai puhdistus ei ole vaikeaa, kun sen kerran on tehnyt. - hakiessasi vain
K-Raudasta plussakortillasi irtomaskit koko suvulle.
- muille kauppaa
omia tapojasi!
- kaupata teidän
muille kauppaa kirjoitti:
omia tapojasi!
ihmeellisiä virityksiä, koska kaasu- ja pukinnaamarit ovat vakiona Kia kiisselivatkaimissa.
- mykistymme
kaupata teidän kirjoitti:
ihmeellisiä virityksiä, koska kaasu- ja pukinnaamarit ovat vakiona Kia kiisselivatkaimissa.
tämän Suuren Viisauden edessä.
- CRDImään
...kysymykseesi vastattiin jo ensimmäisessä viestissä mutta nyt nuo "välkyt" kesätöittä jääneet skidit on sitten päässeet vauhtiin.
- paskalaitoksen käytetyn ja
vähän rusketuneen naamarin ilolla komistamaan hajujen runtelemaa kehosi nenänympärystää.
- paskalaitokseltakin
paskalaitoksen käytetyn ja kirjoitti:
vähän rusketuneen naamarin ilolla komistamaan hajujen runtelemaa kehosi nenänympärystää.
lopputilin juopottelusi takia.
- paskalatoksen pihaan
paskalaitokseltakin kirjoitti:
lopputilin juopottelusi takia.
uudella Kia:lla ja kaivoin putkistosta Kia miehen pökäleen lyöden sen johtatan sieraimeen pystyyn.
- AB{
paskalatoksen pihaan kirjoitti:
uudella Kia:lla ja kaivoin putkistosta Kia miehen pökäleen lyöden sen johtatan sieraimeen pystyyn.
JOHTATA mielissään,,,UUUNO!!
Käy oikeinkirj.kurssi ennenk. alat täällä esittään! - vain edes
AB{ kirjoitti:
JOHTATA mielissään,,,UUUNO!!
Käy oikeinkirj.kurssi ennenk. alat täällä esittään!apukoulua käymättömät sossu partisaanit.
- CRDImään
vain edes kirjoitti:
apukoulua käymättömät sossu partisaanit.
maatalousteknikko maanvilj. kuten minä, ja olen siitä!!
- CRDImään
CRDImään kirjoitti:
maatalousteknikko maanvilj. kuten minä, ja olen siitä!!
..ylpeä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628