Toivotaan, että spagetin purijat, filmaajat saavat elämänsä nöyryytyksen.
ITALIA SAA TURPAAN
6
406
Vastaukset
- 45 min
vois olla jopa 4-0
- joo100
tuomarit auttaa kyllä jos tarvii
- maailmassa
löytyy vielä ihmisiä, jotka on noista p****leen makarooneista samaa mieltä!
Mikäli nää sankarit ees näkee hyökkäyspään on varmasti heti turvallaan filmaamassa.
Onnittelut ruotsalaisille tuomareille, että antoivat pelin kulkea pelinä eivätkä menneet kaikkiin sukelluskoitoksiin...sen takiahan makaroonit nii ällikällä olivatkii ja turpaan tuli ansaitusti.- crashline
Oikein et makarooni taipui ruotsalaisen alla.....
Ne tulee kentälle, hei onx mun tukka kondiksessa, näkyyks nenä karvoja, sopiiks tää paita mun rusketukseen, ajoinkohan mä nää pulisongit ny liian kapeiks hei, hei toi tönäs, MAMMAAA!!!!!
Yleisin on kämmenet vastakkain rukous asento ja kaamee pizza listan suoltaminen..... - HERRAT
crashline kirjoitti:
Oikein et makarooni taipui ruotsalaisen alla.....
Ne tulee kentälle, hei onx mun tukka kondiksessa, näkyyks nenä karvoja, sopiiks tää paita mun rusketukseen, ajoinkohan mä nää pulisongit ny liian kapeiks hei, hei toi tönäs, MAMMAAA!!!!!
Yleisin on kämmenet vastakkain rukous asento ja kaamee pizza listan suoltaminen.....taas löytäneet pelin kohokohdat mallikkaasti.
Mahtaisi olla mukavaa katsoa ottelua samassa
studiossa kanssanne.
Ihan sama miten oman suosikin käy kuhan makaronit häviäää...
Sitten vielä ihmettellään suomalaisen jalkapallokulttuurin tasoa...
- Idiootit
Ei oo teillä yhtää stereotypinen käsitys italialaisista? Jostain syystä on mielestäni hyvä että Suomi ei pääse arvoturnauksiin, saadaan pidettyä juntit pois muiden eurooppalaisten näköpiiristä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114639Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734395Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951769- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3541116- 67989
- 58984
- 92948