Xantian pallot?

handeka

Liekö menneet? ajettiin Sodankylästä edestakas.
Joka helvetin töyssyssä tarjosi tekohampaita uudelleen suuhun.
Vaikkei ollutkaan. Kummatko ne sitten meni, vai kaikkiko? Ei hampaat vain pallit kiinnostaa.

4

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa lotota jos autostasi on kaikista palloista kalvo puhjennut varoittamatta. Iän myötä jousitus muuttuu pikkuhiljaa kovemmaksikun kaasu vähenee, yhtäkkiä sellaiseksi se menee vain em syystä.

Enemmänkin epäilen että ajokorkeus oli pielessä. Joko sädettävää/korjattavaa siellä tai käsisäätö unohtunut väärään asentoon. Mutta jos palloja epäilet niin painele joka nurkkaa normaalissa ajokorkeudessa niin sillähän se selviää missä kulmassa vielä jousitus toimii ja missä ei.

• on hauska juttu

Jos vaikka pallo hajoaisi niin kyyti vastaa kuitenkin normaali auton jousitusta... ei sen pahenpaa.

• vaan..

vastaa jos nesteet lähtee niin ei sillä enään ajeta ollenkaan.Tai kylläkin linkuttaen koska silloin häviää ohjaus tehosti jarrut ja jousitus.

• kalvo rikki
        vaan.. kirjoitti:

vastaa jos nesteet lähtee niin ei sillä enään ajeta ollenkaan.Tai kylläkin linkuttaen koska silloin häviää ohjaus tehosti jarrut ja jousitus.

Taisi kirjoittaja tarkoittaa kuitenkin jousipallon kalvon rikkoutumista, ei sitä, että jousipalloon tulee reikä ja lhm:t vuotavat pihalle. Kun kalvo menee rikki jousipallon sisältä, ajaminen onnistuu ihan normaalisti, mutta jousitus on pompottavan kova.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      235
      4471
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2214
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      219
      1862
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1794
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1660
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      187
      1513
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1364
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1298
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1291
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1161
    Aihe