2mg xanor=2mg rivatril?????

..............................

onko 2mg rivatril käytännössä sama pilleri kuin 2mg xanor??? eikö molemmissa ole sama vaikuttava aine clonatsepam?....kiitos vastauksista!

36

20943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nappi83

      xanorissa vaikuttava aine on alpratsolaami. ja käsitykseni mukaan se on vahvempi kuin rivatrill.

    • vaikuttava.................

      aine ja tämä 2mg=2mg, sekään ei pidä paikkaansa.
      Kurkkaahan tänne; http://www.yliopistonapteekki.fi sieltä kun löytyy tätä faktatietoa, mm. vaikuttavista aineista ja googlaamalla löydät taulukoita joissa vertaillaan eri bentzoja.

      • ......

        2 mg rivatril on kaikista vahvin markkinoilla myötävä bentso!!! vastaa 30-40mg diabamia ..revi siittä


      • leske
        ...... kirjoitti:

        2 mg rivatril on kaikista vahvin markkinoilla myötävä bentso!!! vastaa 30-40mg diabamia ..revi siittä

        Ei ole vahvin bentso eikä diapamin ja rivatrilin vaikutus ole toisiinsa verrattava olo on ainakin ihan eri.


      • Dormicum15mg
        ...... kirjoitti:

        2 mg rivatril on kaikista vahvin markkinoilla myötävä bentso!!! vastaa 30-40mg diabamia ..revi siittä

        Paskat ole. Ite syöny rivaa 3 vuotta 3 pvässä ja voin sanoo et ku saan edes yhden nimenomaan 10mg diapamin ei mitään medipamia mitä saa syödä 20 ennenkuin saavuttaa saman efektin kuin Yksi 10mg sininen enkeli. Ei niitä turhaan kadulla sinisiks enkeleiks sanota


      • Anonyymi
        Dormicum15mg kirjoitti:

        Paskat ole. Ite syöny rivaa 3 vuotta 3 pvässä ja voin sanoo et ku saan edes yhden nimenomaan 10mg diapamin ei mitään medipamia mitä saa syödä 20 ennenkuin saavuttaa saman efektin kuin Yksi 10mg sininen enkeli. Ei niitä turhaan kadulla sinisiks enkeleiks sanota

        "Ei niitä turhaan kadulla sinisiksi enkeleiksi sanota".. 🥴 Ryömi takaisin nistikoloosi häpeämään ja kasvamaan poikanen. Sain kyllä naurut.


    • x-nor

      aivan eri ryhmään kuuluvat bentsot mut kaikista vahvimmat kylläkin ..lukuun ottamatta temestaa!!!!!zanoris on alphapropra ja rivois klonatsepiini.xanor on yks helvetti huume ja rivo kans mut pakko ottaa ku on panniikki häiriö...xanoreis liitellee kujilla ja rivo piristää ..jänniä bentsoi mut auta armias jos ne loppuu ..KUOLEMA !!!!

      • Rivoissa

        Kuka ääliö tai tietämätön onneton väittää 2mg Rivatrilin vastaavan jotai 30-40mg sinistä enkelii?Ota selvää ennenku tommost shittii kirjoittelet,GRRRR!!!!!!!!!!!!!!!


      • ottakaa selvää!
        Rivoissa kirjoitti:

        Kuka ääliö tai tietämätön onneton väittää 2mg Rivatrilin vastaavan jotai 30-40mg sinistä enkelii?Ota selvää ennenku tommost shittii kirjoittelet,GRRRR!!!!!!!!!!!!!!!

        Xanorin vaikuttava aine on alpratsolaami ja Rivatrilin Klonatsepaami. Paamit ja laamit kuuluvat ihan eri ryhmiin, toki molemmat ovat bentsodiatsepiinejä eli tuttavallisemmin bentsoja.

        Lääkkeitä, lähinnä juuri bentsoja vuosia väärinkäyttäneenä voin myös kertoa, että nämä kyseiset kaksi lääkettä eroavat vaikutustavaltaan isommilla annoksilla toisistaan kuin yö ja päivä. Ja en tiedä mikä on aloittajan motiivi, mutta en suosittele noihin koskemaan ollenkaan. Saat pidemmällä käytöllä pään sekaisin lopullisesti noilla!

        Sitäpaitsi mitään viihdekäyttö arvoa bentsoilla ei edes ole. Vasta isommat annoksen X:iä alkaa vaikuttamaan, puhutaan jo noin 20mg hitaista ja 10 mg nopeista niin tuolla määrällä alkoi ainakin itsellä vasta "kolahtamaan"..Siihen buustailtuna vielä pannareita ja tramaleita....


      • ato
        Rivoissa kirjoitti:

        Kuka ääliö tai tietämätön onneton väittää 2mg Rivatrilin vastaavan jotai 30-40mg sinistä enkelii?Ota selvää ennenku tommost shittii kirjoittelet,GRRRR!!!!!!!!!!!!!!!

        Voivoi, sanoisitko,miten paljon sitten diapamia,vastaa 2mg rivatril? Se nimittäin vastaa: Rivatril 2mg-40mg diapam.


      • Dr phil
        Rivoissa kirjoitti:

        Kuka ääliö tai tietämätön onneton väittää 2mg Rivatrilin vastaavan jotai 30-40mg sinistä enkelii?Ota selvää ennenku tommost shittii kirjoittelet,GRRRR!!!!!!!!!!!!!!!

        Kyllä vastaa.. sen tiedon löytää netistä.. lisäksi olen siitä jutellut myös kahden eri lääkärin kanssa. 0.5 rivatril= 10 mg diapami. Vaikuttva aine on eri ja vaikutustapa, rivasta ei mene niin sekaisin vaan se vaikuttaa eri tavalla niin siksi moni väittää että se ei ole niin vahva. Mutta kylläse niin on


      • piippiippiipipipiiiii

        rivatril on vahva, mulla kajahti lanttu kun aloin syömään niitä 5mg pamien tilalla.
        sitten kun en saanut niitä niin sekosin.
        kirjoittelen tätä nyt kellokoskella, avohoitoon voin päästä kun paikka suljetaan.


      • sekopääkin

        Pirulliset vieroituoireet oli kun lopettelin
        Joku hoitaja kutsui sitä itsemurha lääkkeeksi.


      • Badmedic
        piippiippiipipipiiiii kirjoitti:

        rivatril on vahva, mulla kajahti lanttu kun aloin syömään niitä 5mg pamien tilalla.
        sitten kun en saanut niitä niin sekosin.
        kirjoittelen tätä nyt kellokoskella, avohoitoon voin päästä kun paikka suljetaan.

        On ne vittumaisia jos on pakon edestä koukussa no ei niitä pitemmän päälle edes huomaa mutta voi perkele jos joutuu olemaan vaikka vuorokauden ilman niin seinät kaatuu kaikki tuntuu vääristyvän ja tuntuu HULLULTA voi vittu. Ei muuta otan osaa.


      • Anonyymi
        ato kirjoitti:

        Voivoi, sanoisitko,miten paljon sitten diapamia,vastaa 2mg rivatril? Se nimittäin vastaa: Rivatril 2mg-40mg diapam.

        En usko...


      • Anonyymi
        ottakaa selvää! kirjoitti:

        Xanorin vaikuttava aine on alpratsolaami ja Rivatrilin Klonatsepaami. Paamit ja laamit kuuluvat ihan eri ryhmiin, toki molemmat ovat bentsodiatsepiinejä eli tuttavallisemmin bentsoja.

        Lääkkeitä, lähinnä juuri bentsoja vuosia väärinkäyttäneenä voin myös kertoa, että nämä kyseiset kaksi lääkettä eroavat vaikutustavaltaan isommilla annoksilla toisistaan kuin yö ja päivä. Ja en tiedä mikä on aloittajan motiivi, mutta en suosittele noihin koskemaan ollenkaan. Saat pidemmällä käytöllä pään sekaisin lopullisesti noilla!

        Sitäpaitsi mitään viihdekäyttö arvoa bentsoilla ei edes ole. Vasta isommat annoksen X:iä alkaa vaikuttamaan, puhutaan jo noin 20mg hitaista ja 10 mg nopeista niin tuolla määrällä alkoi ainakin itsellä vasta "kolahtamaan"..Siihen buustailtuna vielä pannareita ja tramaleita....

        Voi vittu! Saan tällä hetkellä 33päivän välein 150rivaa ja ennen sain 7v ajan 10kpl 10mg diamapia ja 1kpl 15mg dormigum, tällä hetkellä 4kpl rivaa ja 600mg lyrica 150mg päivässä niin olen sitä mieltä että heittäisin noi rivat vittuun jos saisin vaihdettua takaisin Diapameihin ja DC:ihin takas, mut luojan kiitos että hyvää vipua on 0.35 ampuu ylitse niin että heilahtaa!
        Ja kasikybäset kontit ihan jees juttu 💓🤪


    • Yli-Lääkäri!!!!!

      Kyllä Xanor (Alpratsolaami) noin 0,5mg vastaa 10mg Diapam sekä Rivatril (Klonatsepaami) 0,5mg vastaa myös 10mg Diapam!!!!! Mutta normaali Xanor (ei depot) huippupitoisuus saavutetaan noin 15min (tämän takia monien mielestä vahvin bentso koska jo 2mg kolahtaa päähän mutta johtuu nopeasti alkavasta vaikutuksesta) ja vaikutus kestää muutaman tunnin kun taas Rivatril huippupitoisuus saavutetaan noin 2h ja vaikutus kestää koko päivän ja relaksoi lisäksi lihaksia voimakkaasti minkä vuoksi sopii myös epilepsiaan ja lihaskouristuksiin!!!!! Mutta molemmat loistavia lääkkeitä esim paniikkihäiriöön sekä ahdistukseen!!!!!

    • 2mg

      xanor 2mg on kyllä tavaraa..otin 2mg ja 1/4. alkaa vaikuttaa alle 30min ja nälkä iskee ja kalja alkaa maistua aivan hemmetin hyvälle. Kivat lempponen fiilis vielä seuraavanakin päivänä. Ei huolet paina ja ahdista.

      • Kyllä kiitosh!

        Kyllä Xanor/alprox tosiaan auttaa paskaan fiilikseen ja TODELLA nopeasti. Hyvä/huono puoli kaljoitellessa on että juominen tuntuu NIIN hyvältä, eka tuoppi kolahtaa kuin joisi kolme kerralla. Huonoa tuossa on että saattaa mennä vintti täysin pimeäksi illan aikana ja kuulee sit seuraavana päivänä happamalta tyttökaverilta mitä sitä tuli taas selitettyä ja tehtyä :-D


      • leske
        Kyllä kiitosh! kirjoitti:

        Kyllä Xanor/alprox tosiaan auttaa paskaan fiilikseen ja TODELLA nopeasti. Hyvä/huono puoli kaljoitellessa on että juominen tuntuu NIIN hyvältä, eka tuoppi kolahtaa kuin joisi kolme kerralla. Huonoa tuossa on että saattaa mennä vintti täysin pimeäksi illan aikana ja kuulee sit seuraavana päivänä happamalta tyttökaverilta mitä sitä tuli taas selitettyä ja tehtyä :-D

        Otapa dormicumia ja viinaa...voi tulla rähinäpäälle.


      • Anonyymi
        leske kirjoitti:

        Otapa dormicumia ja viinaa...voi tulla rähinäpäälle.

        Ja paskat tule. Ite vetelin joskus ja ei vaikuttanu juuri mitään. En tosin mitään kourallisia kerralla mutta paskin bentso mitä kokeillu. Uneen pitäs auttaan mutta ittellä ei edes siihen.


    • Kustaava

      Onpa pennuilla nuppi sekaisin jo valmiiks! Kyllä se lääkkeiden määrääminen loppuu heti,kun niitä havaitaan käytettäväksi huumaustarkoituksessa!

    • Hiujkki

      Nuo vastaavuudet ei ihan täysin pidä paikkaansa kun vaikutukset on erilaisia. Kyllä 2mg Riva on siinä 30-40mg diapamia. Pamista tulee parempi olo, riva taas piristää enemmän ja on sen takia petollisempi. 2mg Xanor on todella vahva, mutta kestoltaan lyhyt.

      Sen verran vielä bentsoista että kun tietyn rajan ylittää niin olo ei muutu miksikään. Ainakaan paremmaksi. Pitää löytää se "sweet spot", jossa on hyvä olla.

    • welcome_2_funland

      Eri vaikuttava aine, eri vaikutus. Mulle ei kelpaa bentsoista kuin rivatril, joka on oikeastaan lasten epilepsialääke... En tiedä miksi, mutta se auttaa omaan pääkoppaani, kun muut bentsot eivät. Tosin dormicumia ja sitä toista vesiliukoista "tutkari bentsoa" en ole koittanut. Eikä ole mielenkiintoa koittaakaan. Tosin sen kummempaa himoa minulla ei näihin lääkkeisiin ole.

      Säkillinen (kaupan ruokakassi) rivaa oli kaverilla auton peräkontissa, mutta pyysi niin hullua hintaa etten alkanut ostaan... Yli euroa kappale. Totally not worth it. Apteekin hinnat voi jokainen tarkistaa yliopiston apteekin nettisivuilta. Noh, PL:stäkin nykyään täällä pyydetään 25e/kiekka, niin mitä vittua?!

      Reseptiä minulla ei ole. Kaikkihan noita ilmaiseksi/rahalla jakaa lääkepäivinä.

    • phettpk

      xanor vahvin ite syönyt xanor depot 1mg 4 pysyy rauhallisena koko päivän olen syönyt 20v xanoreja toimii vieläkin.

      • Alentavaa

        Sinä 'phettpk', luin tätä ketjua ja sun kohdalla kysyn, että miten ja missä instanssissa työskentelevä lekuri kirjoittaa reseptiä sulle eli hoitaa oireitasi? Tai onko sun kaveri lääkäri, tai olet itse? Miten olet "saanut" jatkaa?
        Meinaan, kun itsellänikin puoli elämää - tosin vaihdellen, välillä taukoja, mutta nyt menee - on mennyt tuo kuuluisa xanor. Määräni vain 0,25-0,50 /vrk, mutta myös n. 20 v ollut apunani. Nyt tk-lääkärit sekä just myös yksi privaattikin vihjailevat mun olevan riippuvainen ja/tai väärinkäyttäjä, vaikka oikeasti oireilen ahdistusta (traumoja) nuoruudesta asti, olen ns. häiriintynyt neuroottinen psyykeihminen jonka käytännön elämää haittaavat oireet, jollei ole pientä lääkitystä. En käsitä miksi lekurit nyt julistavat tuollaista, sillä niin omantunnon herkkää ihmistä lääkkeiden kanssa saa etsiä kuin mitä mä olen. Koen heidät hyvin loukkaavana, minua alentavana! Myös koen ahdistusta vain lisäävänä uhkana tyyliin 'otan sulta lääkkeen pois, häh häh'. Miksi politiikka on muuttunut näin? Näinköhän ottavat pois lääkkeet sydän-, sokeri-, kolesteroli-, kilpirauhas-, verenpaine- ...potilailtakin! Itse en kuulu noihin ryhmiin. Psykiatrille en enää näin varttuneena mene, ja niitä mä todella pelkään, muista syistä, ja sitä paitsi ne vasta lääkitsevätkin potilasta.


      • phettpk

        oletko lukenut pakkausselosteen?.ahdistuneisuus/tuskaisuus.hoito aloitetaan tavallisesti annoksella1mg joka annetaan 1-2 antokertaan jaettuna .normaaliannos on 0,5-4mg vuorokaudessa 1-2 antokertaan jaettuna.jos annostus on kerran vuorokaudessa annos suositellaan otettavaksi aamuisin???????.kannatais ottaa asioista selvää ennen kun rupeaa haukkumaan toisia.


    • seuraillut

      Vetäkää pellet vaan kaikki pillerit turpaanne niin sitten, kun olisi oikea tarvis niin ei mikään enää autakaan. Pääsis Suomen valtiokin halvemmalla kun kaikki tällaiset pilleristit ja narkkarit vetäis kerralla kaikki turpaansa eivät olisi turhanpäiten kansoittamassa terkkarin jonoja.

    • Anonyymi

      Hei nyt olen todella tuossa tilanteessa, että alkaa olemaan benzot (xanor, rivatril) todella loppu ja myös lyricat. Jos jollakin on Espoolaista nuorta miestä jeesata niin laitathan viestiä [email protected] ja respat todellakin on.

    • Anonyymi

      Kuolenko jos otan purkillisen viinan kaa

      • Anonyymi

        Eilen olin älykäs, joten halusin muuttaa maailmaa. Tänään olen viisas ja muutan itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen olin älykäs, joten halusin muuttaa maailmaa. Tänään olen viisas ja muutan itseäni.

        Eiköhän 15 mg Dormicum ole vahvin bentso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän 15 mg Dormicum ole vahvin bentso.

        No ei ole ja muutenkin typerä kysymys. Jo 0.5mg Xanor vastaa 10mg pamia eikä silti ole samanlainen vaikutus. Xanorit on kovia ja koukuttavia, mutta hyviä lääkkeitä jos ottaa oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän 15 mg Dormicum ole vahvin bentso.

        Taitaa olla ainoostaan lääkärit jotka väittävät vahvimmaksi, koska ei ole koskaan kokeillu ja lukenu vaan jostain aku ankasta. Kokeiltu on ja paskaa tavaraa.


    • Anonyymi

      Ei ole mä en muista mikä vaikuttava aine on xanor ja trivatril

    • Anonyymi

      Alpratsolaami ja klonatsepaami. Mistähän ihmeestä olet repinyt et molemmissa sama vaikuttava aine? Tosin sisältäähän diapamikin temetsapaamia. Noista kumpikin vaikuttaa hieman erilailla joten riippunee mihin tarkoitukseen käytetään. Mutta xanoreista voin sanoa ettei kannata alkaa leikkimään ellet halua tuhota koko elämääsi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe