Spore ilmestyy vihdoin syyskuussa!

-.-

Syyskuun 5. päivä ilmestyy pitkään ja hartaasti odotettu Spore (ainakin minä olen odottanut siitä asti, kun muutama vuosi sitten kuulin Will Wrightin suunnittelevan "evoluutiopeliä")! Ja kesäkuun 17. päivä (eli viikon päästä!!!) ilmestyy ilmainen ladattava hahmoeditori sivustolle www.spore.com sekä maksullinen hahmoeditori, joka sisältää paljon enemmän sisältöä.

Ja tässä huomasin, että Sporen nettisivu on tämän päivän aikana uusiutunut. Loistopeli tiedossa! Odottaako kukaan muu tätä kuin kuuta nousevaa?

Kiva kun peli ilmestyy PC:lle ja Mac-koneille samana versiona, koska itselläni kumpainenkin käytössä. Vähän kyllä veikaan että se PC pyörittää tuota paremmin. Nintendo DS -versio on myös tulossa, mutta se on luonnollisesti erilainen. Tulevaisuudessa saattaa olla luvassa myös versiot Wiille ja iPhonelle. ^^

Ja jos joku ei tiedä, mikä peli on kyseessä niin tässä vähän luettavaa ja katseltavaa alkuun:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Spore
http://www.peliplaneetta.net/artikkelit/798/Ennakossa-Spore/
http://youtube.com/user/Spore
http://www.spore.com/ftl

Sporen sivuilta: "Olo on kuin jumalalla syntymäpäivänä. Lahjakääröstä ei kuitenkaan paljastu villasukkia, vaan oma pieni universumi."

7

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-
      • hätäpäässä

Jos pelin ilmainen otuseditori toimii koneella niin toimiiko sitten myös itse spore?

• Nimetön

Minäpäs en pääse nauttimaan tästä ellen saa uutta näyttistä kun rupee olemaan sen verran vanha näyttis ettei siin ees oo pixel shaderii... =(

• -Jonttu-

Ostin innoissani ko. pelin. Vaan onpa tylsä!! Itse elukkaeditorikin on koukuttavampi.

Ja hirveän bugisena ovat sitten ea:lta pelin ulos päästäneet! En päässyt vielä kovinkan pitkälle, kun jo peli jumitti ja kaatuili, milloin videoihin, milloin tehtävien kesken. Harmittaa.

Missä on addiktoivuus? Hirveän lyhytikäiseksi tuntuu tämä jäävän.. Kauheasti on panostettu käyttäjän mahdollisuuteen luoda pelihahmoja, taloja ja kulkuneuvoja, mutta millä hinnalla? Itse pelikokemus jää vähän kuivaksi.

• zörpä
        -Jonttu- kirjoitti:

Ostin innoissani ko. pelin. Vaan onpa tylsä!! Itse elukkaeditorikin on koukuttavampi.

Ja hirveän bugisena ovat sitten ea:lta pelin ulos päästäneet! En päässyt vielä kovinkan pitkälle, kun jo peli jumitti ja kaatuili, milloin videoihin, milloin tehtävien kesken. Harmittaa.

Missä on addiktoivuus? Hirveän lyhytikäiseksi tuntuu tämä jäävän.. Kauheasti on panostettu käyttäjän mahdollisuuteen luoda pelihahmoja, taloja ja kulkuneuvoja, mutta millä hinnalla? Itse pelikokemus jää vähän kuivaksi.

Itsellä on hieman vanhempi kone ja vain 1.81GHz, pyöriiköhän peli tuolla? Näytönohjaimestakaan en oo varma :S näyttö on kyllä suhteellisen uus.

• kuka, mitä,häh?
        zörpä kirjoitti:

Itsellä on hieman vanhempi kone ja vain 1.81GHz, pyöriiköhän peli tuolla? Näytönohjaimestakaan en oo varma :S näyttö on kyllä suhteellisen uus.

Mitä sisältää se spore galactic edition? Sisältääkö se sen spore pelin ja ne muut hommelit vai joku lisäosa sporeen ja ne hommelit? ois kiva jos joku vastais.. :-/

• kuka, mitä,häh?
        kuka, mitä,häh? kirjoitti:

Mitä sisältää se spore galactic edition? Sisältääkö se sen spore pelin ja ne muut hommelit vai joku lisäosa sporeen ja ne hommelit? ois kiva jos joku vastais.. :-/

ois kiva jos JOKU vastais. Vaika olisit avaruus olio voit vastata. Vastaus voi olla mankä lainen tahansa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      97
      4571
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3142
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2889
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      79
      1657
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1452
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1244
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      987
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      891
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      21
      866
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      864
    Aihe