Peltikatto/maalaus/uusiminen

atevi

Pyysin tarjousta 197 m2 1:5 katon (ei tarvita telineitä) maalauksesta sain tarjouksen paikalla käynneeltä yrittäjältä, tarjous 3500 e eli noin 17.8 e m2.
Kahteen kertaan maalattuna 5 vuoden takuu.
Tekisi mieli vaihtaa tiilikuvioiseen peltikattoon,
kun maalauskin maksaa noin paljon.
Mitähän tuo tulisi suunnilleen maksamaan,osaako joku kertoa.
Vanha jäisi alle,rimoitus vaan ja uusi päälle
läpivientejä on kolme,piippu,ilmanvaihto.vemärituuletus.

5

2251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seitsemän vuotta sitten

Mulla suunnilleen sama jyrkkyys kun sulla ja 32 vuotta vanha peltikatto. Maalasin seitsemän vuotta sitten ite. Peltipesuaineella pesin ja yhden kerran maalasin saman merkkisellä maalilla. Kahdelta mieheltä yhden päivän (10 tuntia) homma. Maksoi muistaakseni 18 litraa maalia 10 litraa pesuainetta pensselit ja harjanvarret. Nyt maali haalistunut semmoseksi, ettei alkuperäistä väriä enää erota. Jos toi ammattilainen lupaa 5 vuoden takuun, voisi olettaa, että itse amatöörinä olen onnistunut ihan hyvin maalauksessa.
      Pellit maksaa sun kattoon 2200 euroo, siihen työt ja puumateriaali.
      Jos sulla vähääkään pysyy pensseli kädessä ja on aikaa, niin ei peltikaton maalaus ole muuta kun raakaa TYÖTÄ!

• menee päivä-pari

ja jos vaikka menisi viikkokin niin mahtavaan tuntipalkaan pääset tekemällä homman itse.
      Kun ei telineitäkään tarvita.
      Ja oman työn laatuun voi aina luottaa.
      Katon peseminen ja sutiminen on sentään suht helppoa
      hommaa.

• atevi

Joo siihen johtopäätökseen olen tullut itsekin että ei muuta kuin itse maallaamaan, vaikka kuinka päin asiaa miettii.Muuten naapuri tuli samaan johtopäätökseen noin 700 m2 kerta maalaus pyynti 6000-7000 e.(Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa)
        Kiitoksia vaan teille.

• Maalaajamestari.
        atevi kirjoitti:

Joo siihen johtopäätökseen olen tullut itsekin että ei muuta kuin itse maallaamaan, vaikka kuinka päin asiaa miettii.Muuten naapuri tuli samaan johtopäätökseen noin 700 m2 kerta maalaus pyynti 6000-7000 e.(Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa)
        Kiitoksia vaan teille.

Katonmaalauksessa tulee huomioida pensselin koko. Biltemalta voi kysyä 2,5 metriä leveää pensseliä. Sillä isokin katto tulee maalattua muutamalla vedolla.

• kattomaalari

tarjotaan tehtäväksi 2800eur .pestynä 2*maalattuna,takuu työnä,ota yhteyttä 040 7061504

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1675
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1265
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      105
      1001
    Aihe