Rellun myynti on kyllä ryssitty niin täysin että Clio III:sta 1,2l turbokoneella ei ole myyty montaakaan mutta jos joku moisen ostanut sattuu lukemaan niin kertokaas millainen peli on? Kyseessä olisi 5d malli mutta takapenkille ei tarvitse sulloa aikuisia.
Koejaoissa autoa on kehuttu luokassaan hiljaiseksi ja teho riittää jopa maantiellä yhden hengen kuormalla mutta polttoaineenkulutus ei ole aivan luvatulla tasolla.
Samaan hengenvetoon on kyllä kehuttu koneen pirteää luonnetta ja kokoisekseen mainiota vetoa kadunkulmissa mikä tarkoittanee sitä että kinneriä on poljettu isoa kovaa eikä yritettykään ajaa kovin taloudellisesti.
1,2l turbo
4
1076
Vastaukset 4
- Renöö
Siinähän pitäisi kai olla vääntöä jo alle 2000 kierroksesta eteenpäin tasaisesti melkein 150nm, joten kulkupuolta pitäisi periaatteessa olla 1.6:n verran. Tarkoitus olisi lähipäivinä käydä koeajamassa uusi farmari Clio tällä 1.2 turbolla.Tästä muuten luulisi saavan reilusti enemmänkin tehoja. Nykyäänhän tavallisista bensaturbokoneista (Fiat, Peugeot, VW) otetaan 100hv litratehoja, joten tästäkin luulisi helposti irtoavan 120hv.
Toivotaan että joku kertoisi kokemuksia? - vakki
vai oisko se kuitenkin 1.1
- Renöö
Tarkalleen ottaen 1149, eli millilitra enemmän niin voisi virallisestikin pyöristää 1.2:een.
Mutta niitä ajokokemuksia?
- Jaska Jokunen
Kävin koeajamassa Grand Modusta 1.2 litran turbolla. Oli kiva moottori! Vääntää tasaisesti ja nöyrästi alakierroksilta asti. Maantienopeuksilla huomasi, että hepoja oli vain 100, mutta ei se silti mikään nuhapumppu ollut. Taajamassa motti oli niin hauska ajaa, että melkein nauratti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498