Mäykkyjen hinnat

lanttu85

Missä hinnoissa lyhytkarvaiset mäyräkoirapennut pyörivät?Ei tarvitsisi olla tuleva valioyksilö,sillä tulisi seurakoiraksi.Lähinnä tuo normaalikoko ja kääpiökoko kiinnostaa

6

1266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinnepäin

Alhaisin hinta on noin 700 euroa, mutta keskimäärin taitaa hinta olla siinä 1000 euroa

• hintatietoinen

kannattaa etsiä vähän kauemmin voi löytää hyvän halvemmallakin. Itse maksoin pitkäkarvaisesta norm,kokoisesta 5oo euroa. Kasvattajalta tuli mukaan makukoppa, hihna,panta ja vesikuppi ym. Kovat pentutehtailijat pyytää sika hintoja. Neljä mäykkyä olen ostanut haeskelu taktiikalla, ja näyttelyissä kaikki ovat saaneet vähintään eh.halvallakin saa hyviä.

• niinkkknju
        hintatietoinen kirjoitti:

kannattaa etsiä vähän kauemmin voi löytää hyvän halvemmallakin. Itse maksoin pitkäkarvaisesta norm,kokoisesta 5oo euroa. Kasvattajalta tuli mukaan makukoppa, hihna,panta ja vesikuppi ym. Kovat pentutehtailijat pyytää sika hintoja. Neljä mäykkyä olen ostanut haeskelu taktiikalla, ja näyttelyissä kaikki ovat saaneet vähintään eh.halvallakin saa hyviä.

moni haluaa ilmaisen huippukoiran josta ei tarvitse maksaa mitään...jos ei ole varaa ostaa niin ei ole varaa pitää, koira on kallis!

• näinkin
        niinkkknju kirjoitti:

moni haluaa ilmaisen huippukoiran josta ei tarvitse maksaa mitään...jos ei ole varaa ostaa niin ei ole varaa pitää, koira on kallis!

no, miyen vaan... mulla on ollu aina varaa koiriani pitää ja eläinlääkärilläkin käyttää, ihan sterilissäkin asti jne... mutta, en piittaa mistään rotu-yksilöistä, koska en näyttelyitä, ym. kaipaa. nytkin mulla on esim. volpino italianon ja kleinspitzin sekoitus, hintaa pennulla oli 250 euroa. ostaisin kernaasti esim. pitkäkarvaisen ja lyhytkarvaisen mäykyn seropin, jos jossain olisi kaupan... turha maksaa pulskaa tiliä rotukasvattajille, kun seropikin kotikoiraksi kelpaa.

• terve-emo
        niinkkknju kirjoitti:

Hinnat vaihtelee myyjän/kasvattajan mukaan . Pentuja teetetään vaikka emä olisi edellisen synnytyksen jälkeen ollut henkihievärissä :( "kasvattajissa"
        on myös kovasti eroa ..tittelien perässä juostaan muusta ei väliä !!?Koira parat :(

• kaivariini
        hintatietoinen kirjoitti:

On otettava huomioon, että viime vuosinl lk.mäyräkoira on ollut suht. terve (varsinkin silmien osalta) ja on sen suhteen voinutkin ottaa pennun mistä tahaansa. Viime vuosien kasvatusvillitys on tuonut mukanaan karvanlaatusekoitukset ja siksipä en sanoisi ainakaan silmien osalta pennun ostamisen olevan helppoa. Tästä on jo yksi tapaus tiedossa ja ei jääne viimeiseksi. Ei auta että vanhemmat ja isovanhemmat ovat terveitä. Silmäsairaudet niin kuin muutkin sairaudet saattavat tulla esiin sukupolvien takaa. Huoleni on, että puhdaskanta katoaa, sitä on vain muutama linja jäljellä ja ennen kaikkea rodunomainen tyyppi, luonne ja terveys siinä samalla. Tämä kaikkiko vain metsästysominaisuuksien takia? Ihan kuin niitä ominaisuuksia ei olisi ollut ja ollut lähempänäkin. Usein on käynyt niin, että nämä ominaisuudet ovat jopa heikenneet. Ompa harvassa kasvattajat, joilta koiran ostaisin. Moni käyttää ulkolaista koiraa jalostukseen tiedostamatta, että siellä takana onkin PRA-koira. Mitä kaikkea tehdäänkään jalostuksen nimissä, muka vielä rodun hyväksi! Aina kalliillakaan ei saa parasta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe