Mäykkyjen hinnat

lanttu85

Missä hinnoissa lyhytkarvaiset mäyräkoirapennut pyörivät?Ei tarvitsisi olla tuleva valioyksilö,sillä tulisi seurakoiraksi.Lähinnä tuo normaalikoko ja kääpiökoko kiinnostaa

6

1241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinnepäin

Alhaisin hinta on noin 700 euroa, mutta keskimäärin taitaa hinta olla siinä 1000 euroa

• hintatietoinen

kannattaa etsiä vähän kauemmin voi löytää hyvän halvemmallakin. Itse maksoin pitkäkarvaisesta norm,kokoisesta 5oo euroa. Kasvattajalta tuli mukaan makukoppa, hihna,panta ja vesikuppi ym. Kovat pentutehtailijat pyytää sika hintoja. Neljä mäykkyä olen ostanut haeskelu taktiikalla, ja näyttelyissä kaikki ovat saaneet vähintään eh.halvallakin saa hyviä.

• niinkkknju
        hintatietoinen kirjoitti:

kannattaa etsiä vähän kauemmin voi löytää hyvän halvemmallakin. Itse maksoin pitkäkarvaisesta norm,kokoisesta 5oo euroa. Kasvattajalta tuli mukaan makukoppa, hihna,panta ja vesikuppi ym. Kovat pentutehtailijat pyytää sika hintoja. Neljä mäykkyä olen ostanut haeskelu taktiikalla, ja näyttelyissä kaikki ovat saaneet vähintään eh.halvallakin saa hyviä.

moni haluaa ilmaisen huippukoiran josta ei tarvitse maksaa mitään...jos ei ole varaa ostaa niin ei ole varaa pitää, koira on kallis!

• näinkin
        niinkkknju kirjoitti:

moni haluaa ilmaisen huippukoiran josta ei tarvitse maksaa mitään...jos ei ole varaa ostaa niin ei ole varaa pitää, koira on kallis!

no, miyen vaan... mulla on ollu aina varaa koiriani pitää ja eläinlääkärilläkin käyttää, ihan sterilissäkin asti jne... mutta, en piittaa mistään rotu-yksilöistä, koska en näyttelyitä, ym. kaipaa. nytkin mulla on esim. volpino italianon ja kleinspitzin sekoitus, hintaa pennulla oli 250 euroa. ostaisin kernaasti esim. pitkäkarvaisen ja lyhytkarvaisen mäykyn seropin, jos jossain olisi kaupan... turha maksaa pulskaa tiliä rotukasvattajille, kun seropikin kotikoiraksi kelpaa.

• terve-emo
        niinkkknju kirjoitti:

Hinnat vaihtelee myyjän/kasvattajan mukaan . Pentuja teetetään vaikka emä olisi edellisen synnytyksen jälkeen ollut henkihievärissä :( "kasvattajissa"
        on myös kovasti eroa ..tittelien perässä juostaan muusta ei väliä !!?Koira parat :(

• kaivariini
        hintatietoinen kirjoitti:

On otettava huomioon, että viime vuosinl lk.mäyräkoira on ollut suht. terve (varsinkin silmien osalta) ja on sen suhteen voinutkin ottaa pennun mistä tahaansa. Viime vuosien kasvatusvillitys on tuonut mukanaan karvanlaatusekoitukset ja siksipä en sanoisi ainakaan silmien osalta pennun ostamisen olevan helppoa. Tästä on jo yksi tapaus tiedossa ja ei jääne viimeiseksi. Ei auta että vanhemmat ja isovanhemmat ovat terveitä. Silmäsairaudet niin kuin muutkin sairaudet saattavat tulla esiin sukupolvien takaa. Huoleni on, että puhdaskanta katoaa, sitä on vain muutama linja jäljellä ja ennen kaikkea rodunomainen tyyppi, luonne ja terveys siinä samalla. Tämä kaikkiko vain metsästysominaisuuksien takia? Ihan kuin niitä ominaisuuksia ei olisi ollut ja ollut lähempänäkin. Usein on käynyt niin, että nämä ominaisuudet ovat jopa heikenneet. Ompa harvassa kasvattajat, joilta koiran ostaisin. Moni käyttää ulkolaista koiraa jalostukseen tiedostamatta, että siellä takana onkin PRA-koira. Mitä kaikkea tehdäänkään jalostuksen nimissä, muka vielä rodun hyväksi! Aina kalliillakaan ei saa parasta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2213
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1534
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      954
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe