Miksi miehille ei kelpaa tavallinen

normaali vanhempi nainen?

Kysymys otsikossa ja nimimerkissä. Tai siis saattaahan se vanhempikin nainen kelvata huushollin yms hoitajaksi ja muista käytännön syistä jne, mutta ei enää rakastetuksi kumppaniksi. Miksi kaikki miehet havittelevat vain nuorempaa kumppania? Johan monet 50 miehet itsekin ovat iäkkäitä, luulisi jo sen takia antavan armoa naisenkin vanhenemiselle.

Miksi 50v nainen ei enää biehtätä seksuaalisesti?

110

6727

Vastaukset 110

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on vastata

näin mihen vinkkelistä että ei minua ainakaan viehätä itseäni vanhempi nainen, en osaa varmaa syytä siihen sanoa itsekkään mutta kun huomaan naisen olevan vanhemman niin ei sitten millaista mielenkiintoa ole, ei ainakaan seksimielessä.

• Eronnut 50+

sanoakkaan,ei vain kaikille kelpaa vanhempi nainen.Ja ymmärrän kyllä,en minäkään huolisi 10v nuorempaa miestä,en osaa sanoa miks mutta näin on.ehkä 1-2 vuotta nuorempi mutta ei enempää.

• vanhempi normaali nainen

Tarkoitin kyllä myös ihan oman ikäisiäni miehiä, en tarkoittanut että nuoremman miehen pitäisi kiinnostua vanhemmasta naisesta. Ihmettelen vaan, että mikä miehen itsetunnossa on niin vaikeaa, että pitää "kehua" että sai nuoremman. Mikä samanikäisessä abt 5-kymppisessä naisessa on niin etovaa?
        Jopa naimisissa olevat omat aviomiehet alkavat syrjiä muuten hyvää vaimoa iän vuoksi. Saattaa olla että mies itsekin on jopa muutamaa vuotta vanhempi kuin vaimonsa, ja silti? Vanheneehan mieskin.

Moni jopa särkee vuosien onnistuneen avioliitonkin jos nuorempi nainen on tarjolla, tai vaimo huomaa miehen mielenkiinnon siirtyneen nuorempiin naisiin...?

• MUTSIVAAN
        vanhempi normaali nainen kirjoitti:

Tarkoitin kyllä myös ihan oman ikäisiäni miehiä, en tarkoittanut että nuoremman miehen pitäisi kiinnostua vanhemmasta naisesta. Ihmettelen vaan, että mikä miehen itsetunnossa on niin vaikeaa, että pitää "kehua" että sai nuoremman. Mikä samanikäisessä abt 5-kymppisessä naisessa on niin etovaa?
        Jopa naimisissa olevat omat aviomiehet alkavat syrjiä muuten hyvää vaimoa iän vuoksi. Saattaa olla että mies itsekin on jopa muutamaa vuotta vanhempi kuin vaimonsa, ja silti? Vanheneehan mieskin.

Moni jopa särkee vuosien onnistuneen avioliitonkin jos nuorempi nainen on tarjolla, tai vaimo huomaa miehen mielenkiinnon siirtyneen nuorempiin naisiin...?

samalla aaltopituudella. En minäkään nuorempaa etsi, joskus vaan ottaa kaaliin kun ei enää "hotsita" tai on väsynyt, Eikä enää saman peiton allakaan sais nukkua kun hänen tulee kuuma. (siis miehilläkin on vaihtarit).

• valitettavasti
        MUTSIVAAN kirjoitti:

samalla aaltopituudella. En minäkään nuorempaa etsi, joskus vaan ottaa kaaliin kun ei enää "hotsita" tai on väsynyt, Eikä enää saman peiton allakaan sais nukkua kun hänen tulee kuuma. (siis miehilläkin on vaihtarit).

Mutsivaan, käytin sitä nimimerrkkiä. Nyt se on sinulla. Hauskaa, tämä on fiktiivisyyden huippu.
        Sinä olet mies ja rekisteroitynyt naisena, pieneltä paikkakunnalta.
        Olet HTZA. Sinähän uhkailit että sinun nimimerkillä joku alkaa kirjoittaa.
        Etkö itse osaa suoltaa tekstiä vai mikä on?
        Ratsastajia löytyy. Onneksi olin minäkin fiktiivinen. Olen paljon nuorempi.Hahhaaa.

• ei haittaa ikäero
        Eronnut 50+ kirjoitti:

sanoakkaan,ei vain kaikille kelpaa vanhempi nainen.Ja ymmärrän kyllä,en minäkään huolisi 10v nuorempaa miestä,en osaa sanoa miks mutta näin on.ehkä 1-2 vuotta nuorempi mutta ei enempää.

Se on semmonen juttu, että toisille ei merkkaa ulkonäkö, ikä eikä muut viat, jos sielujen sympatiat kohtaa. SE on tärkeintä ja seksikin sitten maistuu ihan hyvin.
        Eri ihmisillä on erilaiset kriteerit ja hyvä niin. En huolisikaan omaan napaansa tuijottajaa, niitä näkee ihan riittävästi..huhuh ihan puistattaa.
        Mielenkiintoisen havainnon olen tehnyt tanssilavoilla..50v äijät hakee 20:siä ei meikäikäistä...55..mutta sitten hyvät 70:set tanssijat hakevat minua parketille..hihi ja on nautinto olla hyvintanssijan käsissä!! ps. usein heillä on oma vaimo muitten tanssitettavana, yes!

• Eronnut 50+

ei tuo nyt pidä paikkaansa kaikissa naisissa/miehissä.Jos mies joka on 60 katselee nuorempaa naista ei siinä mitään pahaa ole.Tottakai hän katselee,miks ei.Itekkin katselen 60 miestä,heissä on sitä jotain:))50 nainen kyllä viehättää jos itestäänsä huolta pitää,puhtaus ,pukeminen,siisteys,kiva,ilonen,kiltti ym. ym.Katso peiliin ja ihmettele sitten miksi et kelpaa.Oliskohan jotain korjattavaa jossakin paikoissa....

• ja vielä

naisen kannattaisi kiinnittää huomiota omaan puhetapaansa, ei kiroileva ja räävisuu nainen miehiä kiinnosta, on tietenkin joitain miehiä joita sellainen kiinnostaa mutta fiksut miehet tuollaista karttaa.

• Eronnut 50+
        ja vielä kirjoitti:

naisen kannattaisi kiinnittää huomiota omaan puhetapaansa, ei kiroileva ja räävisuu nainen miehiä kiinnosta, on tietenkin joitain miehiä joita sellainen kiinnostaa mutta fiksut miehet tuollaista karttaa.

kamalan ruma käytös jos nainen kirvailee ja huutaa ja muutenki sellanen pirttihirmu,johan miehet jo vähemmästäkin säikkyy.

• saa myös fiksuja naisia
        ja vielä kirjoitti:

...kun pysyttelevät ikäisissään. Ja vaikka asihe on tabu, niin moni mies vanhenee nopeammin kuin nainen samassa iässä. Siitähän EI saisi puhua...

Naisen pitäisi siis pitää huokta ulkonäöstään viimeiseen hikipisaraan saakka, monien lasten synnyttämisen jälkeenkin.

Mutta jopa kaljut hikiset kaljamahaveikot saattavat olla nuorempien perään...?! Joo tosin en itsekään huolisi semmosta miestä vaika kuinka olisi ikäiseni.

• äkäsenmummo
        ja vielä kirjoitti:

Miehetkö sitten vaan saa kiroilla ja olla rääväsuita?! Kyllä on asenteellista porukkaa ne, jotka evästävät vain naisia olemaan siivosti. Turpa kiinni ja ole kaunis, niinkö? Pitäisikö naisia sitten kiinnostaa juuri tuollainen örvelö, joita monet suomalaiset miehet on, mahoineen kaljuineen kaikkineen? Hyi.

• näin jo
        saa myös fiksuja naisia kirjoitti:

...kun pysyttelevät ikäisissään. Ja vaikka asihe on tabu, niin moni mies vanhenee nopeammin kuin nainen samassa iässä. Siitähän EI saisi puhua...

Naisen pitäisi siis pitää huokta ulkonäöstään viimeiseen hikipisaraan saakka, monien lasten synnyttämisen jälkeenkin.

Mutta jopa kaljut hikiset kaljamahaveikot saattavat olla nuorempien perään...?! Joo tosin en itsekään huolisi semmosta miestä vaika kuinka olisi ikäiseni.

"vanhemmalla" miehellä esim, harrastukset ja elämäntyyli ja tavat iänmyötä muuttuu siitä mitä ne joskus ovat olleet niin nainen(aviovaimo) ei aina osaa ymmärtää.
        Minulla ainakin on silleen muuttunut tavat ja olemiset , että nautin yksin olosta kun menen mökille ja lämmitän saunan niin siinä saunan kuistilla avaan kaljapullon ja pistän tupakan palamaan ja katselen ja kuuntelen luonnon hiljaisuutta niin se on jotain.

• kyllä fiksuja
        äkäsenmummo kirjoitti:

Miehetkö sitten vaan saa kiroilla ja olla rääväsuita?! Kyllä on asenteellista porukkaa ne, jotka evästävät vain naisia olemaan siivosti. Turpa kiinni ja ole kaunis, niinkö? Pitäisikö naisia sitten kiinnostaa juuri tuollainen örvelö, joita monet suomalaiset miehet on, mahoineen kaljuineen kaikkineen? Hyi.

miehiä että ne kiroilevia naisia välttää. Mies joka ei itse kiroile eikä ole kaljamahainen kalju ja osaa muutoinkin käyttäytyä ihmisiksi niin miksi hän jonkun raakkuvan pahasuisen naisen ottaisi riesakseen.

• Ylös tai alas

Pää asia on että kemiat kohtaavat.Tärkeintä on että
        molemmat viihtyvät toistensa seurassa ja tuntevat
        olonsa turvatuksi.
        Kaipaavat lyhyenkin poissa olon jälkeen samaan kainaloon,
        poskelle silittelijää ja selälle pesijää.:)

• ylös tai alas

heh heh

• Eronnut 50+
        näin jo kirjoitti:

"vanhemmalla" miehellä esim, harrastukset ja elämäntyyli ja tavat iänmyötä muuttuu siitä mitä ne joskus ovat olleet niin nainen(aviovaimo) ei aina osaa ymmärtää.
        Minulla ainakin on silleen muuttunut tavat ja olemiset , että nautin yksin olosta kun menen mökille ja lämmitän saunan niin siinä saunan kuistilla avaan kaljapullon ja pistän tupakan palamaan ja katselen ja kuuntelen luonnon hiljaisuutta niin se on jotain.

elämäntyylistäsi,niin tekisin minäkin ja olishan se mukava ollakkin joku vierelläkin :))yksin oleminen mökillä,saunomisen jälkeen istahtaa rappusille huurteinen kädessä ja luonnon ääniä kuunnella niin mikä NAUTINTO!!

• Heikunkeikku
        äkäsenmummo kirjoitti:

..ole sellaista käsitystä, että miehet ovat kiroilevia ja rääväsuita.
        Jotkut miehet ovat sellaisia, mutta useimmat eivät. Jotkut naiset ovat sellaisia, mutta useimmat eivät.
        :)
        Ja oma käytös heijastuu myös toisen käytöksessä.

• Heikunkeikku
        Ylös tai alas kirjoitti:

Pää asia on että kemiat kohtaavat.Tärkeintä on että
        molemmat viihtyvät toistensa seurassa ja tuntevat
        olonsa turvatuksi.
        Kaipaavat lyhyenkin poissa olon jälkeen samaan kainaloon,
        poskelle silittelijää ja selälle pesijää.:)

...että haluaa toisen vierelle ja on hyvä olo :)

• Eronnut 50+
        äkäsenmummo kirjoitti:

Miksi nuin inhottava olet? Ei mies voi sille mitään jos hiukset lähtee.Ota ja ajattele vähän ennenkun suusi aukaset,ja vähän massua ei haittaa yhtään jos on.Ihana nallekarhu ja pehmeä mies on sillon.Kiroilevat naiset on aika törkeää.mitä vikaa siinä jos nainen on nätti ja fiksu miehelle?Ite pidän huoli itestäni ulkonäöstä sekä suunkäytöksestä.En kiroile enkä huuda miehelle.

• äkäsenmummo
        Eronnut 50+ kirjoitti:

Miksi nuin inhottava olet? Ei mies voi sille mitään jos hiukset lähtee.Ota ja ajattele vähän ennenkun suusi aukaset,ja vähän massua ei haittaa yhtään jos on.Ihana nallekarhu ja pehmeä mies on sillon.Kiroilevat naiset on aika törkeää.mitä vikaa siinä jos nainen on nätti ja fiksu miehelle?Ite pidän huoli itestäni ulkonäöstä sekä suunkäytöksestä.En kiroile enkä huuda miehelle.

Iso maha on terveysriski niin naisella kuin miehellä. Ja minut nyt vaan on sillä tavalla tehty, että haluan olla nätti mieluummin ihan itseäni varten kuin miellyttää vain ja ainoastaan miesten silmää tai korvaa. Ja minulla on kaljuja veljiä, kiitos vaan ojennuksesta, eivät hekään mahtaneet tukanlähdölle mitään, mutta se kaljuus olikin vain esimerkki! Sanot pitäväsi huolta niin ulkonäöstäsi (sanoinkos ettei niin muka saisi tehdä) kuin suunkäytöksestäsikin - silti katsot voivasi nimittää minua inhottavaksi? Entä huudatko sitten naisille, kun sanot, ettet miehille kiroile etkä huuda?

• MUTSIVAAN
        näin jo kirjoitti:

, mikähän mahtais olla sellainen .. yleisempi syy.. siihen että miehet, puhun monikossa sillä olen tavannut monia ystäväpiirissäni, "charmantuessaan haluavat sen oman rauhansa, kuistilla saunanjälkeen röökiä vedellen. Olen kysynyt monilta, eivä vaan tunnu tietävän? Mula olis pari ehd.:Miettiikö mitä oli nuorempana, perheellisenä, työteliäänä ja sitten sen hetkistä tilannetta: voihan pirunen mitähän sitä nyt tekis. Puoliso olis siinä hyvä juttu olla mukana ja yhdessä jutskata.(HUOM. tää on vaan mun näkemys ja tuntemus. Tälläkin hetkellä haluaisin käpertyä mieheni kainaloon ja jutella. Olla samalla aaltopituudella.

• MUTSIVAAN
        äkäsenmummo kirjoitti:

... kauniisti laitettuna, puhtoisena, hyvin käyttäytyvänä, korrekti MUTTA ukkohan saa tehdä mitenkävaan,,heko miehet heräilkää, ollaan tasa-arvossa. Jos jollakulla ukolla on sellainen "emäntä,eukko,akka,pirttihirmu j n e. joka suustaan suoltaa mitä vaan, olikohan valinta aikoinaan sittenkään mennyt putkeen

• Eronnut 50+
        MUTSIVAAN kirjoitti:

, mikähän mahtais olla sellainen .. yleisempi syy.. siihen että miehet, puhun monikossa sillä olen tavannut monia ystäväpiirissäni, "charmantuessaan haluavat sen oman rauhansa, kuistilla saunanjälkeen röökiä vedellen. Olen kysynyt monilta, eivä vaan tunnu tietävän? Mula olis pari ehd.:Miettiikö mitä oli nuorempana, perheellisenä, työteliäänä ja sitten sen hetkistä tilannetta: voihan pirunen mitähän sitä nyt tekis. Puoliso olis siinä hyvä juttu olla mukana ja yhdessä jutskata.(HUOM. tää on vaan mun näkemys ja tuntemus. Tälläkin hetkellä haluaisin käpertyä mieheni kainaloon ja jutella. Olla samalla aaltopituudella.

mutta onhan se joskus nautinto olla yksikseenki luonnossa ja kuunnella lintujen visertelyä ja metsän huminaa...ei aina joka minuutti tarvi olla joku kainalossa.

• pöövaikuitenkinmutsivaan
        Eronnut 50+ kirjoitti:

mutta onhan se joskus nautinto olla yksikseenki luonnossa ja kuunnella lintujen visertelyä ja metsän huminaa...ei aina joka minuutti tarvi olla joku kainalossa.

itsekseen olla vaan, ajatukset ja mieli kuitenkin kulkee omia ratojaan. Olen itsekin ollu, istunut ja hengähtänyt. Olla olemassa, kuitenkin jossain hetkessä on tullut kaipuu kainaloon.

• MUTSIVAAN
        Eronnut 50+ kirjoitti:

on mennyt, en halua ns. keskustella julkisesti. vaikutat ihan ookoo, vaan riittääkö rahkeet

• Heikunkeikku

..eri mieltä siitä, että ei muka kelpaisi. Sehän riippuu täysin, onko nainen käytökseltään fiksu ja ulkomuodoltaan sellainen, että näkee, että omaa kehoa on "hoidettu".
      Esimerkiksi pitämällä painon kurissa ja liikunnalla paikat kiinteänä. Hiukset hoidetut, kynnet ym. ym.
      Eihän nainen itseään hoida vain miehen takia, vaan että itsellään on hyvä olo.
      Pukeutumisella on tietysti suuri merkitys. Farkut sellaiseen paikkaan, mihin ne sopivat, mutta kävelypuku tai muu vastaava taas sellaiseen paikkaan, mihin ne sopivat.
      Ravintolaan sitten taas "sopivan" paljastavaa :) muttei liikaa.
      Olen kyllä monta kertaa miettinyt, että hyvin monet naiset eivät viitsi enää huolehtia ulkonäöstään, kun menevät naimisiin. Siihen asti, kun miestä etsitään, tällätään naamaa ja ollaan tarkkoja pukeutumisessa, mutta kun mies on saatu, lakataan meikkaamasta ym.
      Itse olen aina (koko avioliiton aikana) yrittänyt pitää itseäni "sievänä" miehelleni :)
      Oli kivaa, kun aviomies sanoi, että "ootpas taas laittanut itsesi nätiksi :)

• Ylös tai alas

Jota moni mies toivoo.Olen kyllä kuullut monen
        naisen valittavan ettei he voi laittautua hyvin ulos
        lähtiessä, kun herättää liikaa huomiota tai mies ei
        tykkää siitä.
        Näin miehenä minusta olisi aivan upeeta liikkua
        hyvin ja asiallisen huolitellun naisen kanssa.

• MUTSIVAAN

tosi ilonen puolestasi että näin "ikävästi" (naurulla) sinulle on sanottu. Olet tainnut löytää kumppanin ken vielä kaiken kiireen jne. asioiden nyötä huomaa. OLEN kade. Yrittelin taannoin opetella uudelleen meikkijuttuja. Laittelin sitä sun tätä. Kävin koiran kanssa lenkillä ja tutut sanoivat et mis oot käyny kun oot niin PIRTSAKKA. Olin otettu. No, puoliso tuli kotiin ja sanoi että mikä kauhee sotamaalaus sulla on. Se oli aikasmoinen pettymys. Yleensä en käytä meikkejä, kunhan kokeilin ja pesin sit iltaa myöten pois

• Lyhyesti että kyllä moni mieskin luulee ettei tarvii enää itsestään huolehtia kun saa naisen "pauloihinsa".
        Eli, ei saa mies, eikä nainenkaan olla itsestään selvyys.

• Kaupunkilainen

Niin naurettavalta kuin 20-30 -vuotiaiden perässä juokseva kuusikymppinen äijä näyttääkin, joku aina joskus onnistuu (jostakin minulle käsittämättömästä syystä). Se, että hedelmällisen iän ylittäneet naiset eivät viehätä miehiä seksuaalisesti, voi pohjimmiltaan johtua biologiasta. Uros miehessä etsii ihanteellista synnyttäjää, ja sellainenhan on juuri 20-30-vuotias nainen.

Tosin se, että normaali vanhempi nainen ei kelpaa, on jonkinmoinen yleistys. Kyllä minä tiedän hiukan vanhemmallakin iällä syntyneitä rakkaussuhteita, joissa myös seksuaalinen veto on ollut molemminpuolista, vaikka ikää on molemmilla.

• että yli 60v mies vielä...

Ei kuule enää 6-kymppisen miehenkään ole tarkoitus enää sukua jatkaa...vertaa luontoon ja biologiaan jos niin haluat. Vertaa leijona laumaan, sinne kun ilmestyy vanhan ja väsyneen leijonan tilalle salskea nuori, viriili uros, niin sen ne naaraat valitsee. Että näin päin se siis on...ja vanha leijona yleensä häviää sen kaksintaistonkin.

Joku kumma hinku vanhoilla äljänkäppänöillä selittää kiinnostustaan suvunjatkamisilla...kyllä ne suvut pitäs olla jatkettu kuntoon jo tuossa iässä ja keskittyä ihailemaan ikäisiään kumppaneita. Ei tarvi niin helposti kuin nuoremman naisen kanssa pelätä, että kohta löytyy nuorempi uros...!!

• MUTSIVAAN
        että yli 60v mies vielä... kirjoitti:

Ei kuule enää 6-kymppisen miehenkään ole tarkoitus enää sukua jatkaa...vertaa luontoon ja biologiaan jos niin haluat. Vertaa leijona laumaan, sinne kun ilmestyy vanhan ja väsyneen leijonan tilalle salskea nuori, viriili uros, niin sen ne naaraat valitsee. Että näin päin se siis on...ja vanha leijona yleensä häviää sen kaksintaistonkin.

Joku kumma hinku vanhoilla äljänkäppänöillä selittää kiinnostustaan suvunjatkamisilla...kyllä ne suvut pitäs olla jatkettu kuntoon jo tuossa iässä ja keskittyä ihailemaan ikäisiään kumppaneita. Ei tarvi niin helposti kuin nuoremman naisen kanssa pelätä, että kohta löytyy nuorempi uros...!!

olen ja vahvasti. Miehellä (uroksella) on biologisesti todettu tarpeet, pakoitteet: pitää huolta, puolustaa viimeiseen asti. Viittasit ettei n.60 ikäisen urospuolisen olis pitänyt hoitaa asiat jo viriilimmässä iässä. Jos sen tekikin niin kuitenkin pakoite on pitää vielä huolta, ei välttämättä ole huolissaan että hyppääkö female nuorempaan

• ikään sitoutumaton
        että yli 60v mies vielä... kirjoitti:

En voinut olla puuttumatta tähän. Veljeni tuli isäksi 60-vuotiaana. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin on muuten komea mies ja ihana isä.

• ketjua

kun lukee niin voi ihan perustellusti antaa sellaisen ohjeen, että unohtakaa se vastakkainen sukupuoli jos ette kerran siitä enää mitään ymmärrä, ja kutokaa vaikka sukkia ja veistelkää puulusikoita :D

• ketjua lukee

niin tulee mieleen monologi eri hahmoissa, muutama satunnainen ohikulkija on eksynyt (ehkä?) samalle näyttämölle ja jättänyt oman ajatuksen.

• Eronnut 50+

kun sinä,kyllä saa ketjua jatkaa miten pitkälle tahansa jos viitsii alkaa tinkaamaan,pidän omat mielipiteeni miehistä niin pitäköön toiset mitä haluavat,kuitenki haluan sanoa että miks ihmeessä jotku naiset haukkuu ja moittii miestä jos hiukset on lähtenyt? Ei kukaan voi hiustenlähdölle mitään,ja "kaljamaha"? Minun mielestä se ns kaljamaha ei aina tarvitse olla kaljan aiheuttama,ja pien massukka on vain mussukka:))

• Heikunkeikku

Vai että kehoitat sukkia kutomaan tai veistohommiin.
        Hmmm..en pidä kutomisesta, en jaksa istua paikoillani niin kauan, että saisin sukan kasattua.
        Mutku...mutku...mutku... Kyl mää ainaki vähä haluisin noita miehiä vilkuilla (verhon raosta ees )

• saanut varmuuden

epäilyksilleni,että 70 v mieheni pettää minua jonkun kanssa.Hänelle olin kolmas kierros,myöskin aikoinaan"toinen"nainen- vaikka niin vastaan harasinkin.Mutta kun olin kuulemma niin ihana! Ja rakastettava!
      Mies on ollut hermostunut,kireä,ja ei yhteistä säveltä tuntunut löytyvän mistään.
      Epäilylleni löytyi syy,vaikka aluksi jopa epäilin hänen mielenterveyttään.
      Hajamielisyys,unohtelu,pinna kireellä,selittelyjä,puhelin vastaajalla turhan usein jne.Ja ei VOI rehellisesti kertoa että näin on näreet,vaan pitää jäädä mieluummin valheesta kiinni.
      Ja voimpa sanoa että olisin ollut hänelle hyvä puolisko,mutta kun ja jos miehiltä evätään eräitä tiettyjä asioita,tulos on tässä....siirrytään seuraavaan niin kauan kuin.....taas seuraavaan.

• Eronnut 50+

olet saanu siihen että 70v miehesi pettää.Toisiin naisiin(nuorempiin)vilkuileminen ei ole pettämistä.Onko hän seksuaalisesti pettäny?

• ja käry
        Eronnut 50+ kirjoitti:

olet saanu siihen että 70v miehesi pettää.Toisiin naisiin(nuorempiin)vilkuileminen ei ole pettämistä.Onko hän seksuaalisesti pettäny?

kävi.En ole ollut tietenkään "jalkaa pitelemässä",mutta naisen vaistolla pääsee aika pitkälle ja kun jäi suoraan valehtelusta kiinni ja useasta,vilkuillut on aina,silmät seilaa minunkin nähteni naisten vartaloissa ylös alas,ja mitä mä siitä välitän!!
        Katselenhan minäkin.Vain katselen.
        Ja on paljon mitä tässä ei voi kertoa,mistä tiedän,osa on miehen tyhmyyttä,osa mun oveluutta...

• - tavallinen -

Voi hyvät hyssykät!
      50v nainen ei ehkä kiinnosta seksuaalisesti
      kun on niitä ryppyjä, makkaroita, muhkuroita
      ja mikä tärkeintä, 50v nainen Tietää, mitä sexissä haluaa ja osaa jopa Toivoa, Vaatia!
      Mutta mutta...Ei lannistuta, vaikka emme kelpaakaan. Elämä on elämisen arvoista ilman nenänvarttaan katselevaa miestäkin ja eiväthän kaikki miehet halveksi vanhenevaa naista.
      Ja mikä on totisinta totta! Mieskin vanhenee ja tulee haluttomaksi ja vaivoja alkaa ilmetä.

• MUTSIVAAN

minäkin. Joskus ei ehkä tiedetty mutta nyt tiedetään ja osataan haluta

• Vapaa plus 50 mies

Tosin ei ulkonäkö ole kaikkea tässä maailmassa!

Kyllä suhtautuminen elämään on myös iso tekiä...ainakin minusta.

• viiskymppinen ...

mies ole enää teini-ikäinen rippikoulupoika. Sillä on takana viiskymmentä vuotta elettyä elämää, jossa nuo sormenpäät on voinut tulla aroiksi. Tuo on harhaluulo, että 50 miehet yleisesti katselisivat tosimielessä nuorempia.

• Heikunkeikku

...samaa mieltä :)

• Vapaa plus 50 mies
        Heikunkeikku kirjoitti:

...samaa mieltä :)

mieltä. Pitää olla kyllä sairas jos ei nuorempi kelpaa.

• MUTSIVAAN

nuorempaa, mut kiinteämpää joka antais miehelle sen nuoruuden tunnun takaisin, jos sormenpäät on mettätöissä kovettuneet

• Heikunkeikku
        Vapaa plus 50 mies kirjoitti:

mieltä. Pitää olla kyllä sairas jos ei nuorempi kelpaa.

..että nuorempi ei KELPAISI. Mutta tarkoitatko sinä, että nainen PITÄISI NIMENOMAAN olla nuorempi.
        Minä ajattelen, että kun ja jos tapaa samalla aaltopituudella olevan ihmisen (oli se sitten nuorempi tai saman ikäinen tai vähän vanhempi)jonka kanssa keskustelu luonnistuu ja sen läheisyys tuntuu miellyttävältä, niin se on se pointti.
        Ja halu tutustua enemmän toisiinsa.

• Kyllä 50 nainen kelpaa tavalliselle normaalille miehelle. Nythän se valinnanmahdollisuus on vaan entistä isonpi. Siis miehen ikä voi olla 30-70 ja kukaan ei paljon ihmettele. Niin on siis enenpi mistä valita viiskymppisellä naisella.

Ihan on kaikki itsestä kiinni ja omasta asenteesta.

• Pirre*

heillä on ollut epärealistiset luulemukset itsestää, iästään, kyvyistää, jne., en yleistä, mutta ilmeisesti Sinulle on sattunut näitä kuvatunlaisia yksilöitä.

• Kohdistaa

Tapansa mukaan syylliseksi miehet,
        hei ja hoi nyt olikin naisista kyse.

• Pirre*
        Kohdistaa kirjoitti:

Tapansa mukaan syylliseksi miehet,
        hei ja hoi nyt olikin naisista kyse.

vastasin kysymykseen "Miksi miehille jne...".

• ku veit multa kaverin

hetkeksi. Annoit hänelle vaikka mitä luuloja ja sitten yhtäkkiä aloit hyljeksiä. Se kaveri meinas todella murtua. En huolinut häntä takasi..olisit ajatellut tekosi seurauksia!!

• ihan kelvollinen naiseksi

pelosta.
      Jos aikuinen nainen on tietoinen omasta seksuaalisuudestaan,haluistaan ja on sinut elämän kanssa niin se voi olla joillekin miehille pelottava yhdistelmä.Saattaa joku mies kompensoida omaa epävarmuuttakin olemalla nuoren naisen kanssa se vanhempi viisaampi ja kokeneempi.

• oman elämänsä ihminen

Olen ollut jo toistakymmentä vuotta yksinäni (tai lasten kanssa yhdessä yksinäni, siis ilman miestä) ja ihmettelen minäkin, etten ole ketään löytänyt. Olen ihan ihmisen näköinen, huolehdin itsestäni, en polta, en juo, en istu ravintoloissa, hoidan asiani ajallaan, käyn työssä, en ole velallinen jne. jne. Olen kulkenut työmatkani jo vuosia bussilla, ja todennäköisyys tavata joku kiinnostava henkilö on mielestäni melko suuri. Mutta miten on käynyt? Ketään ei kiinnosta, olenko olemassa vai en! Minusta olisi hauskaa ja tärkeätä saada keskustella vaikkapa musiikista tai kirjallisuudesta tai maalaustaiteesta tai sitten vaan ihan tavallisista elämän asioista ja ilmiöistä, mutta paha on yksinään puhella. Toisinaan kirpaisee aika syvältä, kun tajuan, että maailman kannalta olen aivan yhdentekevä ihminen. Jos minulla ei olisi lapsiani, olisin todennäköisesti hyvin hyvin yksinäinen ja ehkä jo kertakaikkiaan hunningolla, kuormittamassa terveydenhoitoa tai ravintolahenkilökuntaa...On kova paikka olla sen tosiasian kanssa silmätysten, että kukaan ei ole kiinnostunut, kukaan ei tykkää, ketään ei kiinnosta.

• Eronnut 50+

Kuinka luulet että miehet kotiisi tulee pyytämättä? Ja oletkos sitten liikenteessä (bussissa)totisen tympiän näköinen että miehet ei huomaa? Kärttysen akan kasvoja ei ketään miestä miellytä vaikka olis kuin huolettu ja siisti ulkokuori.Suosittelen että alat käymään tansseissa ja joskus jossakin ravintolassa perj-lau ilta.On kait sinulla naisystäviä jotka pitää hauskaa ja on ihmisten ilmoilla viikonloppusin?

• niin ehkä ymmärrät
        Eronnut 50+ kirjoitti:

Kuinka luulet että miehet kotiisi tulee pyytämättä? Ja oletkos sitten liikenteessä (bussissa)totisen tympiän näköinen että miehet ei huomaa? Kärttysen akan kasvoja ei ketään miestä miellytä vaikka olis kuin huolettu ja siisti ulkokuori.Suosittelen että alat käymään tansseissa ja joskus jossakin ravintolassa perj-lau ilta.On kait sinulla naisystäviä jotka pitää hauskaa ja on ihmisten ilmoilla viikonloppusin?

Sanoinko minä, että istun kotonani odottamassa niitä mielenkiintoisia miehiä? No, enpä sanonut! Enkä istu bussissa tai junassakaan naama rutussa, siitä saa ryppyjäkin. Vaan vaikka olisin miten iloisen ja ulospäin suuntautuneen näköinen ja juttelisin lasteni kanssa vilkkaasti, niin ketään ei sittenkään kiinnosta. Johtuuko se lapsistani? Jos mies ei halua hyväksyä heitä, niin ei kyllä tarvitse hyväksyä sitten minuakaan. Nimenomaan kerroin, etten harrasta ravintoloissa tai tansseissa notkumista, eivätkä harrasta ystävänikään. Miksi AINA annetaan vaihtoehdoksi tuo 'mene ravintolaan', vaikka olisin just sanonut, ettei kiinnosta!
        Lisään vielä, että en etsi pelkästään mitään seksiseuraa, sitähän ei edes tarvitsisi etsiä, riittäisi kun pyörähtäisi paikallisessa pubissa.
        Minä haluan kunnollisen ihmissuhteen ja mieluummin koko jäljellä olevaksi elinajakseni.

• Eronnut 50+
        niin ehkä ymmärrät kirjoitti:

Sanoinko minä, että istun kotonani odottamassa niitä mielenkiintoisia miehiä? No, enpä sanonut! Enkä istu bussissa tai junassakaan naama rutussa, siitä saa ryppyjäkin. Vaan vaikka olisin miten iloisen ja ulospäin suuntautuneen näköinen ja juttelisin lasteni kanssa vilkkaasti, niin ketään ei sittenkään kiinnosta. Johtuuko se lapsistani? Jos mies ei halua hyväksyä heitä, niin ei kyllä tarvitse hyväksyä sitten minuakaan. Nimenomaan kerroin, etten harrasta ravintoloissa tai tansseissa notkumista, eivätkä harrasta ystävänikään. Miksi AINA annetaan vaihtoehdoksi tuo 'mene ravintolaan', vaikka olisin just sanonut, ettei kiinnosta!
        Lisään vielä, että en etsi pelkästään mitään seksiseuraa, sitähän ei edes tarvitsisi etsiä, riittäisi kun pyörähtäisi paikallisessa pubissa.
        Minä haluan kunnollisen ihmissuhteen ja mieluummin koko jäljellä olevaksi elinajakseni.

Tai jonnekkin seurakuntaan istumaan kahvikupin ääeen,ehkä sieltä löydät miehen(uskovaisen)itsellesi.Ei muita keinoja enään sinulle ole.ja mitä väärää siinä jos tansseissa käy tai ravintolassa?Pubi ja ravintola on kaksi eri asiaa.Menestähän kuule esson baariin,sieltä ehkä.Ja sanot että vilkkaasti juttelet lastesi kanssa.hahaha no ei ihmekkään sit.Kukaan mies ei viitsi sitä vilkasta puhetta keskeyttää.

• oman elämänsä ihminen
        Eronnut 50+ kirjoitti:

Tai jonnekkin seurakuntaan istumaan kahvikupin ääeen,ehkä sieltä löydät miehen(uskovaisen)itsellesi.Ei muita keinoja enään sinulle ole.ja mitä väärää siinä jos tansseissa käy tai ravintolassa?Pubi ja ravintola on kaksi eri asiaa.Menestähän kuule esson baariin,sieltä ehkä.Ja sanot että vilkkaasti juttelet lastesi kanssa.hahaha no ei ihmekkään sit.Kukaan mies ei viitsi sitä vilkasta puhetta keskeyttää.

En kyllä yhtään ihmettele, että nimimerkkisikin on tuo Eronnut 50 . Hyi, miten ivallisesti kirjoitit!
        Minusta pubi ja ravintola on aika lailla sama asia, yhä useammat ihmiset menevät kumpaankin vain juodakseen tarpeekseen alkoholia ja käyttäytyvät kummassakin sitten sen mukaan eli örveltävät. Joo, hyvässä onnessa voisi joku tuollainen örvelö tullakin myös minun pöytääni juttelemaan - sekö minun sitten pitäisi hyväksyä ja ottaa kainalooni? Varmaan, jos sinulta kysytään.
        En ymmärrä miksi kirjoitat ilkeään sävyyn siitä, että sanon juttelevani lasteni kanssa! Viimeksi olin tavaratalon urheiluvälineosastolla ostamassa onkivapaa ja onkea pojalleni, ja siellä kyllä ihan ystävällinen vanhempi herrasmies neuvoi ja auttoi meitä. Hän ei suhtautunut ivallisesti niin kuin sinä. Ja arvasin kyllä, että seuraavaksi heitetään kehiin tuo 'mene kirkkoon' -kehotus. En kuulu mihinkään seurakuntaan, enkä käy kirkkokahveilla, en siis kaipaa vartavasten uskovaista miesseuraa.
        Mutta niinhän se on, että AINA ehdotetaan ensin ravintolaa, sitten KIRKKOA, ihan kuin 50 naisella ei todellakaan olisi mitään muuta vaihtoehtoa. Minä en aio alistua sinun, enkä kenenkään muunkaan ivalle, vaan jaksan vielä toivoa.

• oman elämänsä ihminen
        Eronnut 50+ kirjoitti:

En ole missään vaiheessa sanonut, että olisi väärin käydä ravintolassa tai tansseissa! Käykää vaan te, joita sellainen viehättää, minua EI KIINNOSTA.

• Esson baari
        Eronnut 50+ kirjoitti:

just lakkautettiin, ja koko Esso.

• Eronnut 50+
        oman elämänsä ihminen kirjoitti:

En ole missään vaiheessa sanonut, että olisi väärin käydä ravintolassa tai tansseissa! Käykää vaan te, joita sellainen viehättää, minua EI KIINNOSTA.

aika kärttynen kuivahko täti,sorii vaan mut totuus on se,minun eroamisesta älä vaivaannu,mieheni ja minä erottiin kaverina koska hän joi niin paljon ja juo vieläkin,

• ohijuoksija
        Eronnut 50+ kirjoitti:

aika kärttynen kuivahko täti,sorii vaan mut totuus on se,minun eroamisesta älä vaivaannu,mieheni ja minä erottiin kaverina koska hän joi niin paljon ja juo vieläkin,

voi kuvitella jokainen toisistaan mitä omaan mieleen sattuu juolahtamaan.
        Oman mielikuvituksensa ja sen sisällön siinä paljastaa.

• Pirre*

En kyllä yhtään ihmettele, että nimimerkkisikin on tuo Eronnut 50 . Hyi, miten ivallisesti kirjoitit!
        Minusta pubi ja ravintola on aika lailla sama asia, yhä useammat ihmiset menevät kumpaankin vain juodakseen tarpeekseen alkoholia ja käyttäytyvät kummassakin sitten sen mukaan eli örveltävät. Joo, hyvässä onnessa voisi joku tuollainen örvelö tullakin myös minun pöytääni juttelemaan - sekö minun sitten pitäisi hyväksyä ja ottaa kainalooni? Varmaan, jos sinulta kysytään.
        En ymmärrä miksi kirjoitat ilkeään sävyyn siitä, että sanon juttelevani lasteni kanssa! Viimeksi olin tavaratalon urheiluvälineosastolla ostamassa onkivapaa ja onkea pojalleni, ja siellä kyllä ihan ystävällinen vanhempi herrasmies neuvoi ja auttoi meitä. Hän ei suhtautunut ivallisesti niin kuin sinä. Ja arvasin kyllä, että seuraavaksi heitetään kehiin tuo 'mene kirkkoon' -kehotus. En kuulu mihinkään seurakuntaan, enkä käy kirkkokahveilla, en siis kaipaa vartavasten uskovaista miesseuraa.
        Mutta niinhän se on, että AINA ehdotetaan ensin ravintolaa, sitten KIRKKOA, ihan kuin 50 naisella ei todellakaan olisi mitään muuta vaihtoehtoa. Minä en aio alistua sinun, enkä kenenkään muunkaan ivalle, vaan jaksan vielä toivoa.

todella että löydät arvoisesi kunnollisen kumppanin, - kuulostat senverran järkevältä naisimmeiseltä, - ihme jos ei tärppää..Onnea matkaan.

P.s. Pistäpä profiilisi ja siihen maili osoitteesi, ehkä sitäkautta onnistaa, joku kaltaisesi miehenpuoli voi olla liikkeellä tosi tarkoituksella täälläkin palstoilla :)

• mutten sittenkään.
        Pirre* kirjoitti:

todella että löydät arvoisesi kunnollisen kumppanin, - kuulostat senverran järkevältä naisimmeiseltä, - ihme jos ei tärppää..Onnea matkaan.

P.s. Pistäpä profiilisi ja siihen maili osoitteesi, ehkä sitäkautta onnistaa, joku kaltaisesi miehenpuoli voi olla liikkeellä tosi tarkoituksella täälläkin palstoilla :)

En halua laittaa mitään profiiliani s-postiosoitteineen minnekään, kiitos vaan neuvosta. On nimittäin kokemuksia sellaisestakin, enkä halua niitä enää lisää.

• kysymyksiini?
        Eronnut 50+ kirjoitti:

Älä sinä minun kärttyisyydestäni tai kuivuudestani huolta kanna, ihan sama minulle, mitä minusta ajattelet (tokihan voin olla 'kuiva', kun en kapakoissa tai muuallakaan itseäni kostuta). Mutta mikset vastannut kysymyksiini? Halusin tietää, mitä varten ivaat minua siitä, että juttelen lapsilleni?
        Onko jotenkin outoa sinun mielestäsi, jos minä vanhempana haluan olla lasteni kanssa ja puhua heille niin kuin ihmisille ikään? Me liikumme yleensä yhdessä, käymme tapahtumissa tai esityksissä tai vain rannalla uimassa, eivätkä lapseni pidä minua kovinkaan kärttyisänä äitinä.
        Meillä on hauskaa keskenämme. Sekö sinua riepoo? Etkä sinä voi sanoa minusta "totuutena" yhtään mitään - tietääkseni emme tunne toisiamme (ja hyvä niin).

• Eronnut 50+
        kysymyksiini? kirjoitti:

Älä sinä minun kärttyisyydestäni tai kuivuudestani huolta kanna, ihan sama minulle, mitä minusta ajattelet (tokihan voin olla 'kuiva', kun en kapakoissa tai muuallakaan itseäni kostuta). Mutta mikset vastannut kysymyksiini? Halusin tietää, mitä varten ivaat minua siitä, että juttelen lapsilleni?
        Onko jotenkin outoa sinun mielestäsi, jos minä vanhempana haluan olla lasteni kanssa ja puhua heille niin kuin ihmisille ikään? Me liikumme yleensä yhdessä, käymme tapahtumissa tai esityksissä tai vain rannalla uimassa, eivätkä lapseni pidä minua kovinkaan kärttyisänä äitinä.
        Meillä on hauskaa keskenämme. Sekö sinua riepoo? Etkä sinä voi sanoa minusta "totuutena" yhtään mitään - tietääkseni emme tunne toisiamme (ja hyvä niin).

että olet kärttynen.tarkoitin juuri sitä että jos olet niin varattu lasten seurassa niin et ympäristöä huomaa jos nyt joku mies sattuisi katsoa sinua sillä silmällä.hyvä että on lastesi kanssa kivaa ja viihdyttä mutta jossakin vaiheessa täytyy sinun olla yksinki että itsekkin huomaisit miesten katseita:Joko meni perille??

• oman elämänsä ihminen
        Eronnut 50+ kirjoitti:

että olet kärttynen.tarkoitin juuri sitä että jos olet niin varattu lasten seurassa niin et ympäristöä huomaa jos nyt joku mies sattuisi katsoa sinua sillä silmällä.hyvä että on lastesi kanssa kivaa ja viihdyttä mutta jossakin vaiheessa täytyy sinun olla yksinki että itsekkin huomaisit miesten katseita:Joko meni perille??

Anteeksi, mutta mitähän halusitkaan sanoa? Ei ihan avautunut tuo otsikko. Ottaisitko huomioon, että en sentään ihan aina ja joka paikassa ole lasten kanssa liikkeellä (ovat sen verran isoja jo, että heillä on omatkin menonsa). Ja kyllä minä huomaan, jos minua katsotaan, huomaan ja vastaan katseeseen. Ne katseet eivät vaan välttämättä johda mihinkään sen kummempaan. Mutta en minä missään puupökkelössä elä.
        Onko nyt iltapäiväkupit jo otettu?

• Eronnut 50+

Anteeksi, mutta mitähän halusitkaan sanoa? Ei ihan avautunut tuo otsikko. Ottaisitko huomioon, että en sentään ihan aina ja joka paikassa ole lasten kanssa liikkeellä (ovat sen verran isoja jo, että heillä on omatkin menonsa). Ja kyllä minä huomaan, jos minua katsotaan, huomaan ja vastaan katseeseen. Ne katseet eivät vaan välttämättä johda mihinkään sen kummempaan. Mutta en minä missään puupökkelössä elä.
        Onko nyt iltapäiväkupit jo otettu?

Olen sitä mieltä että siulla on varmaan aamulääkkeet jäänyt ottamatta,kipinkapin lääkkeet lääkkeet!!

• Pirre*
        Eronnut 50+ kirjoitti:

Olen sitä mieltä että siulla on varmaan aamulääkkeet jäänyt ottamatta,kipinkapin lääkkeet lääkkeet!!

On olemassa muunkinlaisilla arvoilla olevia ihmisiä kuin omasi ovat, syvällisesti elämää ajattelevia.

• oman elämänsä ihminen
        Pirre* kirjoitti:

On olemassa muunkinlaisilla arvoilla olevia ihmisiä kuin omasi ovat, syvällisesti elämää ajattelevia.

Tuolla tavalla vastailee ja 'keskustelee' henkilö, joka ei enää muuten pärjää tässä ketjussa. Vai mitä mieltä olet, Pirre. Siis tarkoitan nyt tuota eronnutta 50 vuotiasta, omasta mielestään ehkä kovinkin nokkelaa naikkosta. Kun ei enää asiallista sanottavaa löydy, niin alkaa heitellä asiattomuuksia.
        Tiedoksesi vain, eronnut 50 , että olen tähän aikaan työpaikallani ja valmistautumassa kotiinlähtöön, kyllä nyt olisi kaikin puolin myöhäistä enää niitä aamulääkkeitä naamaan nakata.

• Eronnut 50+

Tuolla tavalla vastailee ja 'keskustelee' henkilö, joka ei enää muuten pärjää tässä ketjussa. Vai mitä mieltä olet, Pirre. Siis tarkoitan nyt tuota eronnutta 50 vuotiasta, omasta mielestään ehkä kovinkin nokkelaa naikkosta. Kun ei enää asiallista sanottavaa löydy, niin alkaa heitellä asiattomuuksia.
        Tiedoksesi vain, eronnut 50 , että olen tähän aikaan työpaikallani ja valmistautumassa kotiinlähtöön, kyllä nyt olisi kaikin puolin myöhäistä enää niitä aamulääkkeitä naamaan nakata.

eihän nimittely täti ole paha?sehän on hienosti sanottu vieraalle tädille.olenhan minäkin täti,jollekki.

• Eronnut 50+
        Pirre* kirjoitti:

säkinkö tykkäät että täti on pahasti nimitelty?ihmettelen sit teitä...

• MUTSIVAAN

OLEN JO PIDEMMÄN AIKAA HUOMANNUT SAMAN. VAIKKA SANOTAANKIN ET SUA RAKASTAN, NIIN SIMMU TÄHTÄILEE JO JOTAIN NS. KIINTEÄMPÄÄ. SIINÄHÄN MENEE OHITSE YHDESSÄ ELETTY ELÄMÄ. MIEHISTÄHÄN YLEISESTI SANOTAAN ETTÄ OVAT "CHARMANT" HARMAINE HIUKSINEEN.
      ENTÄPÄ SITTEN KUN ME KYPSÄT NAISET LEPUUTAMME SIMMUJA, ILMAN HAVITTELUA, OLEMME JO EPÄTOIVON VARASSA; LUULETKO TUOLLAISEN VIELÄ SAAVAS?? HUVITTAA, MIKSI NAISTEN(IKÄÄNTYVÄT) TULISI OLLA KUVAN KAUNIITA, ILMAN RUTTUJA, MAKSAA MANSIKOITA RUTTUVOITEISTA. JA KUN SELLAISIA OSTELEE MENEE RAHAA TURHUUTEEN (MIEHEN MIELESTÄ). ONHAN SE AINAKIN SE HYVÄ TUOKSU, TULOKSISTA EN MENE VANNOMAAN.
      SIISPÄ EI ANNETA HÄIRITÄ. USKON ETTÄ ON OLEMASSA MIEHIÄ JOTKA HUOMAAVAT ETTEI SE IKÄ MERKITSE, VAAN OSAA ANTAA HELLYYTTÄ, HALEJA JA PUSUJA: IHAN MUUTEN VAAN. TAIDANKIN LÄHTEÄ TUTKAILEMAAN LÖYTYISKÖ SELLASTA KUN "OMANI" VIETTÄÄ VAPAAPÄIVIÄÄN LAATUAIKOJENSA KANSSA.

• Vapaa plus 50 mies

Helppo vastaus. Miksi teitä kiinnostaa ne nuoremmat miehet?

Täällä eräs pian 63v mies tuli isäksi 2kk sitten, kait se on se syy. Elikkä luonto ajaa tikanpojat myös puita kolkuttaan.

• Eronnut 50+

Ensteks onnittelut sinulle pikkuvauvista,ja onnea nuorelle vaimollesi.Niin se pitääkin ei mitään vikaa jos mies katselee nuorempaa naista,hattua nostan sinulle.:))

• - 50 n

Ei ihmeellinen suoritus mielestäni tulla isäksi tuon ikäisenä...ihmeellisen siitä tekee vasta 20 seuraavaa vuotta jaksamisineen...huh huh...

Ehkä se tikanpojan luonto ajaa naisiakin nuoremman miehen kainaloon...kemiat kohtaavat nautinnoissa..

Tämä vertailu ja arvostelu vaan on sellainen loputon suo jota tarpoessa pahoittaa aina jonkun mielen...mielipiteitä kun on jokaisella, eikä kaikki samaa mieltä...onneksi...

• sisälukija
        Eronnut 50+ kirjoitti:

Ensteks onnittelut sinulle pikkuvauvista,ja onnea nuorelle vaimollesi.Niin se pitääkin ei mitään vikaa jos mies katselee nuorempaa naista,hattua nostan sinulle.:))

Kirjoittaja ei kai tarkoittanut, että tuli ITSE isäksi?

• Eronnut 50+
        sisälukija kirjoitti:

Kirjoittaja ei kai tarkoittanut, että tuli ITSE isäksi?

en käytä alkoholia...rehtyä voi kuka tahansa,ja et kyllä kertonut että et ole sinä itse....ehkä luin liian nopeasti ..

• Vapaa plus 50 mies
        Eronnut 50+ kirjoitti:

itse en tullut onneksi isäksi...;)

Mut kyllä olen jo kahden lapsenlasten ISOISÄ.
        (Toivottavasti näin on, vaikka en ole saanut toista heistä tavata "mummin" eli exän takia)

• Vapaa plus 50 mies
        - 50 n kirjoitti:

Ei ihmeellinen suoritus mielestäni tulla isäksi tuon ikäisenä...ihmeellisen siitä tekee vasta 20 seuraavaa vuotta jaksamisineen...huh huh...

Ehkä se tikanpojan luonto ajaa naisiakin nuoremman miehen kainaloon...kemiat kohtaavat nautinnoissa..

Tämä vertailu ja arvostelu vaan on sellainen loputon suo jota tarpoessa pahoittaa aina jonkun mielen...mielipiteitä kun on jokaisella, eikä kaikki samaa mieltä...onneksi...

olen myös ajatellut tuosta seuravasta kahdestakymmenestä vuodesta, ja kun lapsi äiti asuu vieläpä kaiken lisäksi melkein toisella puolella Tellusta.

Minua on myös tuonne houkuteltu usein?

• - 50 n

olen myös ajatellut tuosta seuravasta kahdestakymmenestä vuodesta, ja kun lapsi äiti asuu vieläpä kaiken lisäksi melkein toisella puolella Tellusta.

Minua on myös tuonne houkuteltu usein?

ja mieli tekee, niin eikun menoks. Vapaa kun olet . Eihän niitä lapsia tarvii tehdä, muistanet miten se ehkäistään... ; ) Miksi kysymysmerkki houkuttelun perässä?? Haetko hyväksynnän täältä?

• Vapaa plus 50 mies
        - 50 n kirjoitti:

ja mieli tekee, niin eikun menoks. Vapaa kun olet . Eihän niitä lapsia tarvii tehdä, muistanet miten se ehkäistään... ; ) Miksi kysymysmerkki houkuttelun perässä?? Haetko hyväksynnän täältä?

Kaveri joka tuonne on kutsunut, on minun nuoruudesta.

Mietin kait tuolla kysymys merkillä, että miksi toiset miehet pitää huolta, ja kehtaa vielä hehkuttaa jotain vieraita naisia toisesta maasta.

Tämä hehkuttaja kaveri on kyllä naimisissa ruotsalaisnaisen kanssa ollut, tosin jo iät ajat..;)

"Eihän niitä lapsia.."

Äläs nyt tiedän erään kaverin joka ainakin moitti kun ei ollut satsannut muutamaa euroa tai markkaa suojaukseen..Että niin siinä sitten kävi vaan...;)

• - 50 n

Kaveri joka tuonne on kutsunut, on minun nuoruudesta.

Mietin kait tuolla kysymys merkillä, että miksi toiset miehet pitää huolta, ja kehtaa vielä hehkuttaa jotain vieraita naisia toisesta maasta.

Tämä hehkuttaja kaveri on kyllä naimisissa ruotsalaisnaisen kanssa ollut, tosin jo iät ajat..;)

"Eihän niitä lapsia.."

Äläs nyt tiedän erään kaverin joka ainakin moitti kun ei ollut satsannut muutamaa euroa tai markkaa suojaukseen..Että niin siinä sitten kävi vaan...;)

kiireessä..heh...
        Toisille se on kova itsetunnonkohottaja se nuori vierasmaalainen nainen. Kukin tavallaan, mikäs siinä.
        Oikein mukavaa ja antoisaa reissua, jos päätät lähteä ; )) Olet "villi" ja vapaa....

• Meille essolaisille ihan tavallisetkin viisikymppiset neidot kelpaisivat hyvin, mutta melkein kaikille on kotona annettu selvä määräys, että Essolla ei sitten liian tarkasti katsella vieraita naisia. Yleensä olemme noudattaneet kotoa saatuja ohjeita, sillä muuten emme pääsisi seuraavana päivänä Essolle juttelemaan.

Essolaisten mielestä nykyiset viisikymppiset neidot ovat juuri parhaimmillaan. Monet heistä ovat vielä varsin simpsakoita, ja elämänkokemustakin heillä on jo niin paljon, että he alkavat ymmärtää meidän kokeneiden miesten ajatuksiakin. Kommunikointi heidän kanssaan on helppoa.

Essolla pidetään tarkasti silmällä kaikkia simpsakoita viisikymppisiä neitoja, ja joskus heidän kanssaan heittäydytään juttusillekin. Jos tiedämme jonkun neidon olevan vielä varakaskin, niin tällainen neito joutuu kahvipöydässä aivan erityisen tarkan seurannan kohteeksi. Joillekin essolaisille saattaa silloin tulla mieleen jopa synnillisiä ajatuksia.

• Heikunkeikku

...sain hyvät naurut :D

Oikein tekis mieli käydä kaffeella Essolla :)

• henrii

kuulostaa jotenkin arkiselta, että jos saa oikein valita, niin jonkun Carmen De Besetan sitä ennemmin valitsee.

• Heikunkeikku kirjoitti:

...sain hyvät naurut :D

Oikein tekis mieli käydä kaffeella Essolla :)

Essolla kannattaa satunnaisen ohikulkijankin käydä kahvilla, sillä siellä on hyvät kahvileivät. Sinäkään et varmaan tulisi pettymään, jos joskus nauttisit päiväkahvisi juuri Einari Essosen baarissa.

Simpsakkana neitona Sinua ei varmaankaan häiritsisi se, että naapuripöydässä istuskelevat Esson parlamentin jäsenet seuraisivat tarkasti jokaista liikettäsi. Ei meitä kuitenkaan tarvitse pelätä, sillä olemme höveleitä miehiä. Ihan pelkästä mielenkiinnosta vaan tykkäämme katsella simpsakoita ikäisiämme neitoja, eikä Einari ole koskaan siitä torunut.

• sohviliini..
        Yleismies kirjoitti:

Essolla kannattaa satunnaisen ohikulkijankin käydä kahvilla, sillä siellä on hyvät kahvileivät. Sinäkään et varmaan tulisi pettymään, jos joskus nauttisit päiväkahvisi juuri Einari Essosen baarissa.

Simpsakkana neitona Sinua ei varmaankaan häiritsisi se, että naapuripöydässä istuskelevat Esson parlamentin jäsenet seuraisivat tarkasti jokaista liikettäsi. Ei meitä kuitenkaan tarvitse pelätä, sillä olemme höveleitä miehiä. Ihan pelkästä mielenkiinnosta vaan tykkäämme katsella simpsakoita ikäisiämme neitoja, eikä Einari ole koskaan siitä torunut.

..tarjoan hillomunkit, kun seuraavan kerran sinne eksyn.

Mieltäni niin kovin lämmittävät uteliaat silmänne! :-))

• nainen on ihan

oikea ihminen ja seksuaalisestikin kiinnostava. Eikä sen tarvitse olla mikään "kotitalouskone", osaa mieskin niitä hommia - yhdessä puuhaillen ehkä mukavaakin.

Mutta, mutta. Jossakin mättää. Olisiko sitten näitä vaihdevuosien hormonihäiriöitä vai mitä lie.

Joka ikinen kokeilu yli 50 kumppanin kanssa on karahtanut kiville ihan arvaamattoman ja kummallisen oikkuilun takia. Ihan tavallinen olen itsekin enkä mitään erikoista ole kumppanilta toivonut.

Pakko se on miehen kuitenkin katsella "petikaveriksi" nuorempaa tai ulkomaalaista.

• vaiko viihdevuodet

Vaihdevuodet ja niiden oireilut on pitkälti henkinen vaiva, näin uskaltaisin väittää. Kaikki naisethan ei tosin ole samasta puusta veistettyjä, mutta minun mielestäni vaihdevuosioireista on toitotettu ihan liikaa. Jos hyväksyy ne normaalina osana elämäänsä, niin ei niin paljon ota päähän kuin sellaisella, joka pitää jo etukäteen niitä jonakin hirveänä ajanjaksona. Helpotusta oireisiin on nykyään saatavana jos jonkinlaisina keinoina, niin ettei kenenkään tarvitse ylenmäärin kärsiä. Mutta väitän, että oma suhtautuminen on se mikä ratkaisee.

• ja mä olen nainen

meinaan yritykseni seurustella yli 50-vuotiaan miehen kanssa.(itse oon reilusti yli 50)
        Väsyneitä,päähän potkittavia arkajalkoja ne valitettavasti on.
        Mitä taas tulee naisen hormoineihin yli 50-vuotiaana,niin niitä riittä. Silloinhan naisella on seksuaaliset halut huipussaan ja osaa nauttia seksistä ha haluaa sitä,mutta mutta....mites onkaan vastaavan ikäisen miehen kanssa :-).

• sisälukija

Tässä viestissä kyselet, mikset kelpaa miehille ja vähän alempana taas sulla tuntuu hyvän suuvärkkisi takia käyvän hyväkin flaksi. Outoa! Vai huomasivatko miehet, että oletkin vain pelkkä suunpieksäjä?

• sohviliini..

Kyllä vaan kelpaa, oman ikäisille ja kelpaisi paljon nuoremmillekin. Innokkaimpia pitää pois sysiä... :-)

Ja todennäköisesti ne miehet, joille en kelpaisi, eivät myöskään kelpaisi minulle. On nimittäin senverran kovat ulkonäkö-, käytös-, ja varallisuusvaatimukset! :-)

• voi onnistuakin

Olin 49v ja mieheni 51v kun tapasimme neljä vuotta sitten. Elin siihen aikaan seitsemän vuotta nuoremman miehen kanssa avoliitossa ja sehän jäi kuin nalli kalliolle kun tapasin ikäiseni miehen. Tämä on paras suhde kaikinpuolin mitä koskaan on ollut.
      Olen eronnut lähes 10v. sitten lasteni isästä ja koskaan ei ole tarvinnut yksin olla. Kyllä se on paljon itsestäkin kiinni saatko seurustelukumppania vai et. Itse ainakin olen iloinen, ulospäin suuntautunut ja välillä vähän "hölmö" kun hassuttelen. Aina olen pitänyt itseni fyysisesti kunnossa. Ilman kevyttä meikkiä en lähde vieläkään minnekään ihmisten ilmoille.
      Olenkin sanonut, että jos minusta tulee kärttyisä akka vaihdevuosissa niin minulle pitää sanoa siitä. Haen siihen helpotusta, ettei kenenkään tarvi kärsiä siitä.

• sanoo_suttura*

Minä ainakin viehätän...ja haluan viehättää. :)

Kokenenko kuitenkin nuoremmat naiset alitajuisesti kilpailijana, koska pidän hyvää huolta kunnostani ja ulkonäöstäni. :)

• Otto-Vaan

Missäs niitä tavallisia naisia oikein vaeltaa.
      En minä ainakaa mene kysymään naiselta ootko sie
      nyt ihan tavallinen, varmana tulee kyllä luu vitosta
      tai käs veskalla helläyttää tulemaan.
      Kaikki tai ainakin suurin osa väittää olevansa
      erikoisia tai erinomaisia, ei missään nimessä tavallisia.:)

Minun silmissä kyllä näkyy viehättäviä ja
      oletettavasti "normaalia" 50-60 *tylleröitä*
      kauppareissuilla vaikka kuin paljon.
      Mutta mutta...katsoa saa mut koskea ei.:)

• Angel of The Morning

En tunne yhtään miestä joka olisi
      vaihtanut nuorempaan tai ottanut uuden
      ja nuoremman kumppanin kuin entinen.

• mies*

jonkun kelvata, niin nimenomaan saman ikänenhän sen pitäs olla. Eikä sitä huushollin hoitajaksi tarvittas, korkeintaan avuksi, vaan nimenomaan kumppaniksi. Ja juuri siksikin samanikäinen tai vaikkapa naisten keskimääräisen korkeamman eliniän verran vanhempi, jotta odotettavissa oleva yksinoloaika kumminpäin tahansa jäisi mahdollisimman lyhyeksi. Yhdessä sitä vanhetaan.
      Jos ei oman ikäinen seksuaalisesti kiinnosta, niin vika on korvien välissä.

• on kyse

Luonnolla on sormensa mukana pelissä. Nainen on lisääntymiskykyinen vain tietyn aikaa, kun taas mies voi tulla isäksi vähän vanhempanakin.

Luonto luuraa.

• Miehet luulee...

Kyllä tätä on jauhettu tuhat ja yksi kertaa, mutta lukekaapa tutkimustuloksia vanhoina isäksi tulleista. Sama juttu kuin naisella, eli lapsen vammaisuusriski kasvaa myös miehen iän noustessa. Ei tuota enää käyttökelpoisia siittiöitä. Ja sitä paitsi, ei ole harvinaista että 5-kymppisen naisenkin on vielä käytettävä ehkäisyä...?!
        Onhan kautta maailman vielä 5-kymppiset naisetkin synnyttäneet. Ja ottaen huomioon vielä senkin seikan, että vanhana lapsen saanut nainen mitä suurimmalla todennäköisyydellä on ja elää sen lapsen kanssa kauemmin kuin vastaavan ikäinen mies. (Vrt keskimäär eliniän ennusteisiin suhteessa miehet-naiset!!)

Ne vanhat papat jotka nuoremman naisen kanssa "lapsia saavat", -ovat varmasti vain höynäytettyjä siinä elättäjän virkaan.

• sohviliini..

..yli viisikymppisellä miehellä on lapset kyllä tehty jo aikapäiviä sitten, pesästä jo pois muuttaneet. Harva sen ikäinen mies on enää kovin halukas kakkavaippoja vaihtamaan ja kantamaan sylissään hampaita saavaa itkevää vauvelia yökausia, mieluummin katselevat jalkapalloa tai vähäpukeisia tyttöjä netistä.

Se tekotapa vaan on niin hauska, ja niin kauan kuin muisti vielä jotenkin pelaa, siitä vielä haaveilevat. :-)

Ja miksiköhän hilppaavat Tallinnasta hakemassa Viagraa, eivät kehtaa lähiapteekista ostaa ettei mene maine kovana jätkänä. Hih.. :-)

• mitä miehiä

ovat nämä, joista täällä jatkuvasti puhutaan. Joille ei kelpaa omanikäinen, ihan ihmisennäköinen nainen.

Itse tunnen joitakin eronneita ja leskiksi jääneitä miehiä, ja kyllä heidän uudet kumppaninsa ovat sopineet likimain edellisen elintoverin ikä-, ja painoluokkaan.

Missähän ne luuraa nämä ihmemiehet, todellisuudessa, jotka ovat tämän palstan vakiopuheenaihe?

• äijä vaan

Ensin olisi hyvä tarkastella käsitettä "tavallinen nainen". Tarkoitatko tavallisella naisella tänne kirjoittavia naisia? Tai siis tätä suurta äänekästä enemmistöä, jonka elämäntehtäväksi on siunaantunut miesten vihaaminen ja halveksunta?
      Minusta tämä palsta on ämmien kauhugalleria. Ja jos joku 50-mies joka tosissaan ja tohkeissaan toivoisi löytävänsä naisen itselleen elämänystäväksi 50-naisista lukee näitä kirjoituksianne, tulee hän tätä palstaa lukiessaan varmuudella toisiin aatoksiin ja unohtaa koko jutun.
      Maailma on täynnä mielenkiintoisia asioita joita voi tehdä ilman naista, miksi siis aiheuttaa itselleen pahaa mieltä hankkimalla jonkun justiinan vierelleen hääräämään ja kälättämään?

• - tavallinen -

Ensin olisi hyvä tarkastella käsitettä
        " ämmien kauhugalleria"?
        Miksi " suuri äänekäs enemmistö" vihaa ja
        halveksii miehiä?
        Onkohan niin, että elämä on opettanut, kurittanut
        jättänyt jälkeensä henkisesti ja ruumiillisesti vammaisia ja näin on syntynyt asennevammaisia!
        Maailma on todellakin täynnä mielenkiintoisia asioita, olen kanssasi samaa mieltä!
        Miksi siis hankkia pahaa mieltä hankkimalla
        ärisevä auktoriteetti tekemään elämästäsi
        ankeaa ja ahdistavaa, niin, miksi?

• helisevä
        - tavallinen - kirjoitti:

Ensin olisi hyvä tarkastella käsitettä
        " ämmien kauhugalleria"?
        Miksi " suuri äänekäs enemmistö" vihaa ja
        halveksii miehiä?
        Onkohan niin, että elämä on opettanut, kurittanut
        jättänyt jälkeensä henkisesti ja ruumiillisesti vammaisia ja näin on syntynyt asennevammaisia!
        Maailma on todellakin täynnä mielenkiintoisia asioita, olen kanssasi samaa mieltä!
        Miksi siis hankkia pahaa mieltä hankkimalla
        ärisevä auktoriteetti tekemään elämästäsi
        ankeaa ja ahdistavaa, niin, miksi?

minä olen.
        joku aika sitten minulle eräs mies sanoi "olet sellainen nainen, jota uskataa lähestyä vain mies, jolla on hyvä itsetunto" eli oon varmaan todella pelottava "kauhugalleriakamaa".
        yksin on paras olla: ei tarvi pettyä kuin itseensä ja vähän surkutella.

• Ihmettelevä Uuno

samaa mieltä. Täällä tuntee olevansa tahtomattaan jatkuvasti jossain hevoshuutokaupassa tai pitäisikö sanoa siitossonnihuutokaupassa. Nuo elukat eivät tuota arvostelua taida ymmärtää. Kun en vuosiin ole ollut niinsanotusti haku päällä, niin tuo on totta, että näitä lukiessa häviää se viimeinenkin halu. Täällä aina luetellaan pitkä lista toiveita millainen 50:sen miehen pitäisi olla ja yhtä pitkä lista huomioita millainen se on. Ja katos pirua kun niitä listoja katsoo, niin tuossa toivelistassa voi olla pari kohtaa, jotka voisi täyttää, mutta siinä toisessa listassa on niitä sattumia sitten enemmänkin. Kun kerran tuo elämä näyttää nyt olevan kohdallaan, niin mitä tuota sotkemaan, antaa mennä.

• avomies 57v.
        Ihmettelevä Uuno kirjoitti:

samaa mieltä. Täällä tuntee olevansa tahtomattaan jatkuvasti jossain hevoshuutokaupassa tai pitäisikö sanoa siitossonnihuutokaupassa. Nuo elukat eivät tuota arvostelua taida ymmärtää. Kun en vuosiin ole ollut niinsanotusti haku päällä, niin tuo on totta, että näitä lukiessa häviää se viimeinenkin halu. Täällä aina luetellaan pitkä lista toiveita millainen 50:sen miehen pitäisi olla ja yhtä pitkä lista huomioita millainen se on. Ja katos pirua kun niitä listoja katsoo, niin tuossa toivelistassa voi olla pari kohtaa, jotka voisi täyttää, mutta siinä toisessa listassa on niitä sattumia sitten enemmänkin. Kun kerran tuo elämä näyttää nyt olevan kohdallaan, niin mitä tuota sotkemaan, antaa mennä.

täydellinen suhde niin makuuhuoneessa kuin tanssilattiallakin, mieheni kertoi ensimäisenä iltana ettei naista tarvitse muualle, kaikki loppu hoituu itsellä. näin todella on ja meillä ei huumori lopu eikä ikäasioistta ole puhuttu kuin alkuaikoina. Entisen mieheni kanssa silloin harvoin kun kauppaan menin lenkkari-tuulipuku osastolla kuljin. Nyt olen löytänyt oman ihanan nuoruuden korkokengät ja meikkiä ilman en mieheni rinnalla ulos mene. Olen sanonut että on ilo kulkea kuin kuningatar tyylikkään ja minut huomioon ottavan mieheni rinnalla.Olin ollut aina sitämieltä ettei koskaan nuorempaa??? Nyt huudan teille naiset,,, ihanaa,,, minä ainakin ELÄN.Pelkkä kosketus arkipäivänä saa hormoonihiiret vipeltämään...

• n.56 v.
        avomies 57v. kirjoitti:

täydellinen suhde niin makuuhuoneessa kuin tanssilattiallakin, mieheni kertoi ensimäisenä iltana ettei naista tarvitse muualle, kaikki loppu hoituu itsellä. näin todella on ja meillä ei huumori lopu eikä ikäasioistta ole puhuttu kuin alkuaikoina. Entisen mieheni kanssa silloin harvoin kun kauppaan menin lenkkari-tuulipuku osastolla kuljin. Nyt olen löytänyt oman ihanan nuoruuden korkokengät ja meikkiä ilman en mieheni rinnalla ulos mene. Olen sanonut että on ilo kulkea kuin kuningatar tyylikkään ja minut huomioon ottavan mieheni rinnalla.Olin ollut aina sitämieltä ettei koskaan nuorempaa??? Nyt huudan teille naiset,,, ihanaa,,, minä ainakin ELÄN.Pelkkä kosketus arkipäivänä saa hormoonihiiret vipeltämään...

Lisäsin innostuksessani miehelleni kymmenenvuotta ikää. Hän aarteeni on todella 47v.

• Paljon onnea
        avomies 57v. kirjoitti:

ja pitkää ja tervettä elämää kuin myös miehellesi.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      156
      1182
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1149
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      47
      993
    4. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      49
      887
    5. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      65
      801
    6. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      49
      767
    7. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      37
      666
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      71
      654
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      37
      619
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76