Hei, selailin tuossa äkkilähtöjä ja Malagaan pääsisi todella edulliseen hintaan. Minkälaisia kokemuksia yksin matkaavilta? Olen siis nuori, yksin matkaava nainen, onko Malaga tällöin hyvä kohde?
nainen yksin Malagaan
7
2452
Vastaukset
- Carmen **
Malaga on ihana kaupunki! Sopii kaikille, yksin tai kaksin!
- vaan yksin
olen matkustanut Malagan seuduilla ja muuallakin Espanjassa yksin.
Kyllä siellä tutustuu helposti muihin turisteihin tai paikallisiin. - Bon courage
Meinaan itsekin lähteä yksin naisena Malagaan elokuussa. Ja koukkaan ehkä junalla Sevillassa. Ei pelota lähteä yksin: Olen reissannut yksin mm. Nizzassa, Köpiksessä ja jopa Turkissa.
- Malagueta
Malaga on ihana paikka, suosittelen!
Ja jos pysyt vilkkailla kaduilla niin ei iltaisinkaan ole mitään hätää espanjalaiset juhlivat iltamyöhään lapsetkin mukanaan.
Lue Malagasta täältä. Ja uusimmassa didlehdessä myös juttu tästä suloisesta kaupungista.
http://www.uusifuengirola.fi/keskustelu/forum/index.php?topic=16.0 - jesse1970
itsekkin lähtisin malagaan,mut en oikeen tiedä kannattaako mun yksin lähteä,jos saat jotain kivoja vinkkejä nii ilmoita ihmeessä. ois hyvä kuulla lisää.
- naiset!
Jesse1970, rohkeasti vaan yksin matkaan. Miten niin ei kannattaisi yksin lähteä? Olen paljon reissannut itsekseni, kun kaverit (perheellisiä) eivät ole päässeet seuraksi. Ei elämää kannata elämättä ja istua kotona yksin, jos ei reissuseuraa löydy. Itse ainakin nautin ihan vain uudesta ympäristöstä ja vaihtelusta arkeen.
Tässä vinkkejä yksin matkustavalle. Playalla voi kyllä maata yksikseenkin, teethän sitä varmaan myös Suomessa! Malagassa on kaikenlaista katseltavaa ja ihan vaan kävely ympäriinsä on antoisaa. Lisäksi voit tehdä päiväretken vaikka Granadaan. Bussilla pääsee 1,5 tunnissa. Jos iltasyömingit sun muut mietityttävät, niin syö isompi lounas. Illalla menet syömään vaikka tapas-baariin. Aurinkorannikolla on etenkin kesäsesonkina paljon menoa, joten kukaan ei todellakaan tuijottele, vaikka menisit baariin/diskoon yksiksesi. Kokeile!
- *'''***
Siis nimenomaan kannattaa mennä Malagaan. Costan uimarannoille pääsee älyttömän helposti paikallisjunalla, ja illaksi sitten takaisin siistiin Malagaan. Rehellisesti sanoen torret sun muut fuengirolat on päivässä nähty, eikä sitä junttien häröilyä ja dokaamista jaksa katsella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822