Hei, selailin tuossa äkkilähtöjä ja Malagaan pääsisi todella edulliseen hintaan. Minkälaisia kokemuksia yksin matkaavilta? Olen siis nuori, yksin matkaava nainen, onko Malaga tällöin hyvä kohde?
nainen yksin Malagaan
7
2521
Vastaukset
- Carmen **
Malaga on ihana kaupunki! Sopii kaikille, yksin tai kaksin!
- vaan yksin
olen matkustanut Malagan seuduilla ja muuallakin Espanjassa yksin.
Kyllä siellä tutustuu helposti muihin turisteihin tai paikallisiin. - Bon courage
Meinaan itsekin lähteä yksin naisena Malagaan elokuussa. Ja koukkaan ehkä junalla Sevillassa. Ei pelota lähteä yksin: Olen reissannut yksin mm. Nizzassa, Köpiksessä ja jopa Turkissa.
- Malagueta
Malaga on ihana paikka, suosittelen!
Ja jos pysyt vilkkailla kaduilla niin ei iltaisinkaan ole mitään hätää espanjalaiset juhlivat iltamyöhään lapsetkin mukanaan.
Lue Malagasta täältä. Ja uusimmassa didlehdessä myös juttu tästä suloisesta kaupungista.
http://www.uusifuengirola.fi/keskustelu/forum/index.php?topic=16.0 - jesse1970
itsekkin lähtisin malagaan,mut en oikeen tiedä kannattaako mun yksin lähteä,jos saat jotain kivoja vinkkejä nii ilmoita ihmeessä. ois hyvä kuulla lisää.
- naiset!
Jesse1970, rohkeasti vaan yksin matkaan. Miten niin ei kannattaisi yksin lähteä? Olen paljon reissannut itsekseni, kun kaverit (perheellisiä) eivät ole päässeet seuraksi. Ei elämää kannata elämättä ja istua kotona yksin, jos ei reissuseuraa löydy. Itse ainakin nautin ihan vain uudesta ympäristöstä ja vaihtelusta arkeen.
Tässä vinkkejä yksin matkustavalle. Playalla voi kyllä maata yksikseenkin, teethän sitä varmaan myös Suomessa! Malagassa on kaikenlaista katseltavaa ja ihan vaan kävely ympäriinsä on antoisaa. Lisäksi voit tehdä päiväretken vaikka Granadaan. Bussilla pääsee 1,5 tunnissa. Jos iltasyömingit sun muut mietityttävät, niin syö isompi lounas. Illalla menet syömään vaikka tapas-baariin. Aurinkorannikolla on etenkin kesäsesonkina paljon menoa, joten kukaan ei todellakaan tuijottele, vaikka menisit baariin/diskoon yksiksesi. Kokeile!
- *'''***
Siis nimenomaan kannattaa mennä Malagaan. Costan uimarannoille pääsee älyttömän helposti paikallisjunalla, ja illaksi sitten takaisin siistiin Malagaan. Rehellisesti sanoen torret sun muut fuengirolat on päivässä nähty, eikä sitä junttien häröilyä ja dokaamista jaksa katsella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165383Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361691- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201139Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861053Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64941
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846