nainen yksin Malagaan

mahdollista?

Hei, selailin tuossa äkkilähtöjä ja Malagaan pääsisi todella edulliseen hintaan. Minkälaisia kokemuksia yksin matkaavilta? Olen siis nuori, yksin matkaava nainen, onko Malaga tällöin hyvä kohde?

7

2714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carmen **

Malaga on ihana kaupunki! Sopii kaikille, yksin tai kaksin!

• vaan yksin

olen matkustanut Malagan seuduilla ja muuallakin Espanjassa yksin.
      Kyllä siellä tutustuu helposti muihin turisteihin tai paikallisiin.

• Bon courage

Meinaan itsekin lähteä yksin naisena Malagaan elokuussa. Ja koukkaan ehkä junalla Sevillassa. Ei pelota lähteä yksin: Olen reissannut yksin mm. Nizzassa, Köpiksessä ja jopa Turkissa.

• Malagueta

Malaga on ihana paikka, suosittelen!
      Ja jos pysyt vilkkailla kaduilla niin ei iltaisinkaan ole mitään hätää espanjalaiset juhlivat iltamyöhään lapsetkin mukanaan.

Lue Malagasta täältä. Ja uusimmassa didlehdessä myös juttu tästä suloisesta kaupungista.
      http://www.uusifuengirola.fi/keskustelu/forum/index.php?topic=16.0

• jesse1970

itsekkin lähtisin malagaan,mut en oikeen tiedä kannattaako mun yksin lähteä,jos saat jotain kivoja vinkkejä nii ilmoita ihmeessä. ois hyvä kuulla lisää.

• naiset!

Jesse1970, rohkeasti vaan yksin matkaan. Miten niin ei kannattaisi yksin lähteä? Olen paljon reissannut itsekseni, kun kaverit (perheellisiä) eivät ole päässeet seuraksi. Ei elämää kannata elämättä ja istua kotona yksin, jos ei reissuseuraa löydy. Itse ainakin nautin ihan vain uudesta ympäristöstä ja vaihtelusta arkeen.

Tässä vinkkejä yksin matkustavalle. Playalla voi kyllä maata yksikseenkin, teethän sitä varmaan myös Suomessa! Malagassa on kaikenlaista katseltavaa ja ihan vaan kävely ympäriinsä on antoisaa. Lisäksi voit tehdä päiväretken vaikka Granadaan. Bussilla pääsee 1,5 tunnissa. Jos iltasyömingit sun muut mietityttävät, niin syö isompi lounas. Illalla menet syömään vaikka tapas-baariin. Aurinkorannikolla on etenkin kesäsesonkina paljon menoa, joten kukaan ei todellakaan tuijottele, vaikka menisit baariin/diskoon yksiksesi. Kokeile!

• *'''***

Siis nimenomaan kannattaa mennä Malagaan. Costan uimarannoille pääsee älyttömän helposti paikallisjunalla, ja illaksi sitten takaisin siistiin Malagaan. Rehellisesti sanoen torret sun muut fuengirolat on päivässä nähty, eikä sitä junttien häröilyä ja dokaamista jaksa katsella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      272
      3416
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1883
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      29
      1549
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1431
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1068
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1024
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      67
      963
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      816
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      717
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      706
    Aihe