Ohikulkumatkalla poikkesin Humppilan Lasiin. Siellä pihalla seistä nökötti ne kuuluisat Äkkijyrkän peltilehmät. Vaikkakin, olen nähnyt ne ennenkin, ovat ne aina yhtä sykähdyttävät. Erikoista taidetta romusta.
Humppilan lehmät
6
645
Vastaukset
- lyylerö
seko akka se on... sekaantuu ukkomiehiin ja muuta kakkaa....
- taitaa olla
kyseinen peltilehmätaiteilija, aiheuttanut sulle jotakin henk.koht. harmia vai mistä katkeruus?
- humppilan äijä
taitaa olla kirjoitti:
kyseinen peltilehmätaiteilija, aiheuttanut sulle jotakin henk.koht. harmia vai mistä katkeruus?
ne on kyllä mukava lisä lasitehtaan viereen, ne peltilehmät. "sekaantuu ukkomiehiin" vai niin, mitä väliä? hienoa taidetta tekee joka tapauksessa. humppilaan mahtuisi enemmänkin kaikenlaista taidetta esille.
- äijälle.
humppilan äijä kirjoitti:
ne on kyllä mukava lisä lasitehtaan viereen, ne peltilehmät. "sekaantuu ukkomiehiin" vai niin, mitä väliä? hienoa taidetta tekee joka tapauksessa. humppilaan mahtuisi enemmänkin kaikenlaista taidetta esille.
Olen samaa mieltä. Mukavaa katseltavaa, ja moni ohikulkijakin saattaa pitää ajossaan tauon, kun huomaa teokset. Kuka keksisi lisää tällaisia katseenvangitsijoita 2-tien varrelle Humppilaan. Ja miksei keskustaankin, esim. liikenneympyrän viheralueelle. Kirjoitellaan.
- hupilan hullu
äijälle. kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Mukavaa katseltavaa, ja moni ohikulkijakin saattaa pitää ajossaan tauon, kun huomaa teokset. Kuka keksisi lisää tällaisia katseenvangitsijoita 2-tien varrelle Humppilaan. Ja miksei keskustaankin, esim. liikenneympyrän viheralueelle. Kirjoitellaan.
no ei todellakaan mitään näköesteitä keskustan liikenneympyrän viheralueelle mahtuisi.
- hupilan hullu
hupilan hullu kirjoitti:
no ei todellakaan mitään näköesteitä keskustan liikenneympyrän viheralueelle mahtuisi.
heräs?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516480- 594708
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki954680Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t253473- 2033126
- 412895
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202736mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132729- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3311559