Ohikulkumatkalla poikkesin Humppilan Lasiin. Siellä pihalla seistä nökötti ne kuuluisat Äkkijyrkän peltilehmät. Vaikkakin, olen nähnyt ne ennenkin, ovat ne aina yhtä sykähdyttävät. Erikoista taidetta romusta.
Humppilan lehmät
6
655
Vastaukset
- lyylerö
seko akka se on... sekaantuu ukkomiehiin ja muuta kakkaa....
- taitaa olla
kyseinen peltilehmätaiteilija, aiheuttanut sulle jotakin henk.koht. harmia vai mistä katkeruus?
- humppilan äijä
taitaa olla kirjoitti:
kyseinen peltilehmätaiteilija, aiheuttanut sulle jotakin henk.koht. harmia vai mistä katkeruus?
ne on kyllä mukava lisä lasitehtaan viereen, ne peltilehmät. "sekaantuu ukkomiehiin" vai niin, mitä väliä? hienoa taidetta tekee joka tapauksessa. humppilaan mahtuisi enemmänkin kaikenlaista taidetta esille.
- äijälle.
humppilan äijä kirjoitti:
ne on kyllä mukava lisä lasitehtaan viereen, ne peltilehmät. "sekaantuu ukkomiehiin" vai niin, mitä väliä? hienoa taidetta tekee joka tapauksessa. humppilaan mahtuisi enemmänkin kaikenlaista taidetta esille.
Olen samaa mieltä. Mukavaa katseltavaa, ja moni ohikulkijakin saattaa pitää ajossaan tauon, kun huomaa teokset. Kuka keksisi lisää tällaisia katseenvangitsijoita 2-tien varrelle Humppilaan. Ja miksei keskustaankin, esim. liikenneympyrän viheralueelle. Kirjoitellaan.
- hupilan hullu
äijälle. kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Mukavaa katseltavaa, ja moni ohikulkijakin saattaa pitää ajossaan tauon, kun huomaa teokset. Kuka keksisi lisää tällaisia katseenvangitsijoita 2-tien varrelle Humppilaan. Ja miksei keskustaankin, esim. liikenneympyrän viheralueelle. Kirjoitellaan.
no ei todellakaan mitään näköesteitä keskustan liikenneympyrän viheralueelle mahtuisi.
- hupilan hullu
hupilan hullu kirjoitti:
no ei todellakaan mitään näköesteitä keskustan liikenneympyrän viheralueelle mahtuisi.
heräs?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735112- 514117
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191847
- 1051697
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981491- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063