Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Fude 110cc oikea nopeus?

Nimetön

Eli olen ehkä ostamassa tällästä myllymäen fude 110cc minicrossia ja nopeudeksi siellä sivulla sanotaan 75km/h...pitääkö paikkaansa? mikä on oikea nopeus jos jollain on kokemusta näistä 08 vuoden malleista?

3

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Symisti

      Ei kannata ostaa fudeja.
      Olen kaynyt katsomassa noita vehkeita myllymaella ja ne on ihan leluja.
      Esim. taka jousitus on kuin vieterit, etupaa lonksuu jokasuuntaan jo uutena jarruista ei tietoakaan ym ym..

      • 1000cc

        kannata siihen hintaan??? Kunhan purkaat/rakennat uudestaa ja liimaat mutteri, pulti kiinni, säädät kaasarin ja vaihdat jarru nesteet uusiin.Uusissa on kaasu tehosteiset iskari takana ei niin pomppu kuin 2v, sitten.Itse tein nuo tyot ja kokeilin auton mittarin mukaa 80km/h . Ostin ko.laitteen pojille synttäri lahjaksi heidän alla kulkee varmaan paremmin kun painan 130kg


    • fudemään

      joo.mulla on ihan uus fude ja on toiminut tosi hyvin.huiput on noin 75-80 auton mittarin mukaan...kannattaa ostaa fude mukava kone kesän rientoihin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe