Eli olen ehkä ostamassa tällästä myllymäen fude 110cc minicrossia ja nopeudeksi siellä sivulla sanotaan 75km/h...pitääkö paikkaansa? mikä on oikea nopeus jos jollain on kokemusta näistä 08 vuoden malleista?
Fude 110cc oikea nopeus?
3
627
Vastaukset
- Symisti
Ei kannata ostaa fudeja.
Olen kaynyt katsomassa noita vehkeita myllymaella ja ne on ihan leluja.
Esim. taka jousitus on kuin vieterit, etupaa lonksuu jokasuuntaan jo uutena jarruista ei tietoakaan ym ym..- 1000cc
kannata siihen hintaan??? Kunhan purkaat/rakennat uudestaa ja liimaat mutteri, pulti kiinni, säädät kaasarin ja vaihdat jarru nesteet uusiin.Uusissa on kaasu tehosteiset iskari takana ei niin pomppu kuin 2v, sitten.Itse tein nuo tyot ja kokeilin auton mittarin mukaa 80km/h . Ostin ko.laitteen pojille synttäri lahjaksi heidän alla kulkee varmaan paremmin kun painan 130kg
- fudemään
joo.mulla on ihan uus fude ja on toiminut tosi hyvin.huiput on noin 75-80 auton mittarin mukaan...kannattaa ostaa fude mukava kone kesän rientoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388