Fude 110cc oikea nopeus?

Nimetön

Eli olen ehkä ostamassa tällästä myllymäen fude 110cc minicrossia ja nopeudeksi siellä sivulla sanotaan 75km/h...pitääkö paikkaansa? mikä on oikea nopeus jos jollain on kokemusta näistä 08 vuoden malleista?

3

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Symisti

Ei kannata ostaa fudeja.
      Olen kaynyt katsomassa noita vehkeita myllymaella ja ne on ihan leluja.
      Esim. taka jousitus on kuin vieterit, etupaa lonksuu jokasuuntaan jo uutena jarruista ei tietoakaan ym ym..

• 1000cc

kannata siihen hintaan??? Kunhan purkaat/rakennat uudestaa ja liimaat mutteri, pulti kiinni, säädät kaasarin ja vaihdat jarru nesteet uusiin.Uusissa on kaasu tehosteiset iskari takana ei niin pomppu kuin 2v, sitten.Itse tein nuo tyot ja kokeilin auton mittarin mukaa 80km/h . Ostin ko.laitteen pojille synttäri lahjaksi heidän alla kulkee varmaan paremmin kun painan 130kg

• fudemään

joo.mulla on ihan uus fude ja on toiminut tosi hyvin.huiput on noin 75-80 auton mittarin mukaan...kannattaa ostaa fude mukava kone kesän rientoihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 516
      7733
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      231
      2682
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2581
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      161
      1940
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1788
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      5
      1502
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1376
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1203
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1178
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe