LENTOJEN HINNOISTA?(romania)

olli8977

Moikka.anteeksi kauheasti jos menee ihan väärään paikkaa mutt toivottavasti joku osaa autaa.

eli paljonkohan maksaa lento romaniasta suomeen,noin keskimääräisesti?

olen kyllä löytänyt paljon lentoja suomesta romaniaan mut siis just toisinpäin..

olen siis tutustunut mukavaan romanialaiseen naiseen,hän vaikuttaa todella rehelliseltä ja näin mutt hänen mukaansa lento romanian pääkaupungin läheltä kuopioon maksaa 732e ja toi tuntuu musta todella oudolta...kiitos todela paljon!

12

3266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • El-Tonto

      ...Finskin edestakainen lento Helsinki-Bukarest-Helsinki on puolet tuosta hinnasta. Miksi se olisi toisin päin ja vielä Romaniasta ostettuna kalliimpi? Hieman oudoksuttaa. Onko hän kysynyt lentoa ilman Kuopio-yhteyttä? Jos se onkin pointti joka siinä maksaa...?

    • rehellisiltä

      ja suurin unelma on just se et sais höynäytettyä jonkun, jonka avulla pääsee pois sieltä minne vaan "lännen" suuntaan, kun rahaa ei itsellä ole. sori, mutta näin on.

      • mutta kun olemme jutelleet nyt lisää niin kyllä hän tuntuisi oikealta.. kyllä olen miettinyt paljon onko hän vain onnen onkia...mutt halvempia lippuja kiitos!


    • on jo puolet

      kusetusta.

      • mistäs sitten löytäs halvemman lennon?
        kiitos jos vastaat,tulis tarpeeseen. :)


      • m'in
        olli8977 kirjoitti:

        mistäs sitten löytäs halvemman lennon?
        kiitos jos vastaat,tulis tarpeeseen. :)

        Ensin Wizzairin lento http://wizzair.com/ (pvm. 18.08.)
        Bucharest - Baneasa >> Milan-Bergamo
        18.08 Depart BBU 13:45 Arrive 15:05
        ja hintalasku
        BBU >> BGY (Web)
        1 Adult @ 73.99 EUR    73.99 EUR
        Taxes / Fees [details]    24.29 EUR
        Yht. hinta veroineen vajaat 99 euroa

        Toinen lento (19.08 Ryanair)
        Depart:
        Milan (Bergamo) 10:15
        Arrive: Tampere 14:20

        Fare:    29.99   EUR
        Taxes / Fees:    17.48    EUR
        Total Price:    47.47    EUR

        Joten siis yht. n. 150 euroa (valitettavasti yö kentällä tai hotellissa)


    • lentelijä

      Moi!

      Minulla on tuttuja, jotka lentelevät tänne Hkiin Bukarestista. Eli kyllä Finnairin suorat lennot sieltä ostettuna maksaa enemmän. Mutta ei noin paljoa. Eli Bukares-hki-bukarest on ehkä 350€. Paikallisista matkatoimistoista kait ne ostetaan siellä, nettikauppa kun ei ole niin yleistä. Sitten junalla mimmi Kuopioon tai halpalennolla, niitäkin sai kuopioon nyt kesällä 100€ kieppeillä edestakasin.
      Suosittelisin, että menet itse ensiksi tapaamaan tyttöä lomalle sinne, miksei? Vertaa.fi antaa halvimmat lennot tällä hetkellä n.200€.

      • pomppula

        Kyllä myös mun kokemusten mukaan noin 300€-350€ pitäisi päästä ainakin Helsinkiin saakka, tosiaan Romaniasta tännepäin on kalliimpi tulla.

        Kyllä välillä kun on katsonut Finskin lentoja Bucharestiin päin, niin on löytynyt kaikenlaisia hintoja alkaen n 200€ jopa 800€ saakka, mutta sekin riippuu vuodenajasta, ja siitä matkustaako viikolla vai viikonloppuisin. Ainakin Suomesta Bucharestiin ja takaisin näyttäisi mun kokemuksien mukaan olevan halvempi lentää viikonloppuisin, mutta en tiedä miten sieltä tännepäin toimii.

        Kyllä yli 700 kuulostaa aika kovalta, ja nyt mun mielestä on vielä ollut noin lentojen hinnat laskulla, nyt pääsee jo keskimäärin 50€ halvemmalla kuin viime talvena, ymmärtääkseni myös sieltä tännepäin.

        Niinkuin joku tuossa jo ehdotti, olisiko sinun mahdollista käydä ensin siellä tapaamassa häntä?
        Romania on ehdottomasti tutustumisen arvoinen paikka, suosittelen! Kävin helmikuussa 10pvää ja nyt ois syyskuussa tarkoitus lähteä uudestaan.


      • pomppula kirjoitti:

        Kyllä myös mun kokemusten mukaan noin 300€-350€ pitäisi päästä ainakin Helsinkiin saakka, tosiaan Romaniasta tännepäin on kalliimpi tulla.

        Kyllä välillä kun on katsonut Finskin lentoja Bucharestiin päin, niin on löytynyt kaikenlaisia hintoja alkaen n 200€ jopa 800€ saakka, mutta sekin riippuu vuodenajasta, ja siitä matkustaako viikolla vai viikonloppuisin. Ainakin Suomesta Bucharestiin ja takaisin näyttäisi mun kokemuksien mukaan olevan halvempi lentää viikonloppuisin, mutta en tiedä miten sieltä tännepäin toimii.

        Kyllä yli 700 kuulostaa aika kovalta, ja nyt mun mielestä on vielä ollut noin lentojen hinnat laskulla, nyt pääsee jo keskimäärin 50€ halvemmalla kuin viime talvena, ymmärtääkseni myös sieltä tännepäin.

        Niinkuin joku tuossa jo ehdotti, olisiko sinun mahdollista käydä ensin siellä tapaamassa häntä?
        Romania on ehdottomasti tutustumisen arvoinen paikka, suosittelen! Kävin helmikuussa 10pvää ja nyt ois syyskuussa tarkoitus lähteä uudestaan.

        todellakin lento maksoi 700e ja tähän asti ainakin on kannattanut..hän siis tuli suomeen!

        kerrotaan vielä että romialainen kulttuuri on todella mielenkiintoista ja maa on todella kaunis,käytiin kahdestaan hänen koti kylässään ja mukavaa oli.

        lento oli todellakiin niin kallis koska oli suora,suomesta romiaan päin on halvempi..
        kiitos vain kaikille ketkä vastasivat ja voin suositella romaialaisia naisia,mukavia ja ahkeria. :)


      • El-Tonto
        olli8977 kirjoitti:

        todellakin lento maksoi 700e ja tähän asti ainakin on kannattanut..hän siis tuli suomeen!

        kerrotaan vielä että romialainen kulttuuri on todella mielenkiintoista ja maa on todella kaunis,käytiin kahdestaan hänen koti kylässään ja mukavaa oli.

        lento oli todellakiin niin kallis koska oli suora,suomesta romiaan päin on halvempi..
        kiitos vain kaikille ketkä vastasivat ja voin suositella romaialaisia naisia,mukavia ja ahkeria. :)

        Hienoa jos kuitenkin kaikki meni parhain päin. Olen hieman jopa kade.

        Silti ihmettelen tuota lentohintaa ("lento maksoi", yhdensuuntainen?) Ei jumalauta.

        Seuraavan kerran kannattaa kokeilla halpalentoyhtiöitä, jos Finski rahastaa Romaniasta päin tuollaisia hintoja!

        Bun calatoresc!


        El-Tonto


      • ROAN
        El-Tonto kirjoitti:

        Hienoa jos kuitenkin kaikki meni parhain päin. Olen hieman jopa kade.

        Silti ihmettelen tuota lentohintaa ("lento maksoi", yhdensuuntainen?) Ei jumalauta.

        Seuraavan kerran kannattaa kokeilla halpalentoyhtiöitä, jos Finski rahastaa Romaniasta päin tuollaisia hintoja!

        Bun calatoresc!


        El-Tonto

        Mitä tarkoitta Fericit multe bine ja bun calatoresc?


      • arvausta
        ROAN kirjoitti:

        Mitä tarkoitta Fericit multe bine ja bun calatoresc?

        Paljon onnea! ja
        Hyvää matkaa! (?)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe