Pelkäätkö

neitsyttä?

Jos, niin miksi? Mitä pelättävää neitsyen merkissä syntyneessä on? Pelkäät että jäät neitsyen pauloihin, et pääse irti, ja omatuntosi ei salli sitä että neitsyt on se jonka olkapäähän voit nojata!

Joskin neitsyillä on jokin ihmeellinen voima nähdä tulevia, ja tietää se, mitä tuleman pitää. Sitäkö pelkäätte? Ei me niitä kerrota, mikäli et varmasti halua tietää.

Mutta myötäelämisen taito meillä on, varmasti parempi kuin useilla toisilla h:kooppi merkeillä. Sekä teitä pelottaa, vai mikä se pelon ja hejan aihe on? Kertokaa.

23

3552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyessä

      Sitä että neitsyt paljastaa valheet. Se näkee selvästi kuinka joku puhuu toista kuin totuutta. Vaaka näistä merkeistä on pahin. Se valehtelee hyötymistarkoituksella, siis saada hyötyä itselleen. Siksi myös neitsyttä vihataan.

      • vaaka (n)

        Vastasin jo tuolla vaaka-palstalla samaa;

        Vaaka on lain ja järjestyksen ylläpitäjänä luotettavin merkki. Edustaa oikeudenmukaisuutta. Katso vaikka Suomen lakikirjan kupeesta mikä häkkyrä siellä nököttää.


      • vaaka vihaa
        vaaka (n) kirjoitti:

        Vastasin jo tuolla vaaka-palstalla samaa;

        Vaaka on lain ja järjestyksen ylläpitäjänä luotettavin merkki. Edustaa oikeudenmukaisuutta. Katso vaikka Suomen lakikirjan kupeesta mikä häkkyrä siellä nököttää.

        neitsyttä? Neitsythän just on niin oikeuden mukainen kuin vaan voi olla eikä siedä valheita. Sekös muita merkkejä sitten suututtaa, kun valheet tulevat julki mitä raajimmalla tavalla.


      • vaaka (n)
        vaaka vihaa kirjoitti:

        neitsyttä? Neitsythän just on niin oikeuden mukainen kuin vaan voi olla eikä siedä valheita. Sekös muita merkkejä sitten suututtaa, kun valheet tulevat julki mitä raajimmalla tavalla.

        Jokaisessa merkissä on hyviä ja huonoja puolia (tuo vanha fraasi, totta).


      • vaaka_...
        vaaka vihaa kirjoitti:

        neitsyttä? Neitsythän just on niin oikeuden mukainen kuin vaan voi olla eikä siedä valheita. Sekös muita merkkejä sitten suututtaa, kun valheet tulevat julki mitä raajimmalla tavalla.

        mutta tuosta oikeudenmukaisuudesta olen kyllä eri mieltä. Minun tuntemani neitsyet eivät kyllä omista tuollaista ominaisuutta ja valehtelu sujuu kyllä heiltäkin ihan mutkattomasti.


      • neitsyttä?
        vaaka_... kirjoitti:

        mutta tuosta oikeudenmukaisuudesta olen kyllä eri mieltä. Minun tuntemani neitsyet eivät kyllä omista tuollaista ominaisuutta ja valehtelu sujuu kyllä heiltäkin ihan mutkattomasti.

        Siis miten nyt menettelet itse? Pysy hyvä ihminen totuudessa, äläkä ole katkera neitsyttä kohtaan. Jospa se SINUN kuvitelemasi valhe onkin totuus, ja sinusta itsestäsi, ja sinun pitää nytkin puolustautua? Miksi? Siksi, että sinun tarinasi totuudesta on nytkin kaukana totuudesta! Kyllä tarvitsee sinunkin paljon oppia elämää, ja sen mukanaan tuomaa totuuden kertomaa. Ei mielikuvitusmaailmasi ole varmastikkaan kovin helppo, siinä on vaikea erottaa totuus valheesta!


      • Vaaka_...
        neitsyttä? kirjoitti:

        Siis miten nyt menettelet itse? Pysy hyvä ihminen totuudessa, äläkä ole katkera neitsyttä kohtaan. Jospa se SINUN kuvitelemasi valhe onkin totuus, ja sinusta itsestäsi, ja sinun pitää nytkin puolustautua? Miksi? Siksi, että sinun tarinasi totuudesta on nytkin kaukana totuudesta! Kyllä tarvitsee sinunkin paljon oppia elämää, ja sen mukanaan tuomaa totuuden kertomaa. Ei mielikuvitusmaailmasi ole varmastikkaan kovin helppo, siinä on vaikea erottaa totuus valheesta!

        Haloo haloo kyllä tällä palstalla voi näköjään ihan surutta haukkua Vaakaa valehtelijaksi. Miksi en voisi sanoa omaa mielipidettäni tuntemistani Neitsyistä, joo joo kyllä osaavat valehdella siinä kuin muutkin. On teillä huono itsetunto kun ette kestä yhtään arvostelua, ette te nyt niin täydellisiä ole kuin luulette. En ole väittänyt olevani itsekään täydellinen,onko kukaan??? Ja edellisen viestin kirjoittajalle suosittelen pitkää kurssia elämästä, jos vaikka oppisit jotain!


      • neitsyt nainen
        Vaaka_... kirjoitti:

        Haloo haloo kyllä tällä palstalla voi näköjään ihan surutta haukkua Vaakaa valehtelijaksi. Miksi en voisi sanoa omaa mielipidettäni tuntemistani Neitsyistä, joo joo kyllä osaavat valehdella siinä kuin muutkin. On teillä huono itsetunto kun ette kestä yhtään arvostelua, ette te nyt niin täydellisiä ole kuin luulette. En ole väittänyt olevani itsekään täydellinen,onko kukaan??? Ja edellisen viestin kirjoittajalle suosittelen pitkää kurssia elämästä, jos vaikka oppisit jotain!

        En ole koskaan näillä palstoilla pyörinyt ja tämän kerran kun eksyin lukemaan, niin petyin todella ihmisten kirjoitteluun. Täällä on yleensäkin olemassa kauhean negatiivinen asenne ja tunnelma, joka lisääntyy ja saa vettä myllyynsä kun oikein aletaan herjaamaan kunnolla. Ei horoskooppeihin kannate näin raadollisesti uskoa, jos ei astrologiaan ole muutenkaan perehtynyt. Ihmiset vahvistamalla vahvistaa merkkien huonoja puolia, ja täällä on ilmeisesti kaikki katkerat ihmiset sitten päässeet vuodattamaan.
        En ole löytänyt itseäni oikein näistä keskusteluista, vaikka neitsyt olen minäkin. Aivan ihmeellisiä jorinoita saa lukea, kaikissa meissä on vähemmän mairittelevia puolia, mutta aikalailla aika valuu mielestäni hukkaan tällaisessa jahkaamisessa. Itse neitsyt ihmisenä olen tarkka ja vastuullinen annetuissa töissä ja opiskelussa, mutta en niuhota, mikä osaltaan johtuu siitä että elämässä on kokenut vaikka ja mitä, ei turhasta jaksa alkaa viilaan. Olen myös luotettava ja minusta saa tuntemattomatkin empaattisen auttajan/ystävän tarvittaessa, koska jaksan kuunnella ja asettua toisen asemaan. Osaan lohduttaa ja pitää luottamuksen. Luottamus on erittäin tärkeää, jos joku minulle rakas ihminen sen rikkoo, pidän hänet lähellä mutta varuillani. Olen suorapuheinen, vaikka se ei useinkaan miellytä, mutta osaan ilmaista asiat erittäin jalostikin. Valehtelu, miksi valehdella? Ja toisekseen tuo omaan napaan tuijottaminen on todella kaukana ainakin minun olemuksesta. Teen paljon työtä, vapaahehtoista ja muutenkin, josta en edes odota saavani mitään muuta kuin hyvää mieltä. En siis näen itseäni kovin hirvittävänä neitsyenä. Olen oikeudenmukainen ja puolustan rajusti minulle tärkeitä asioita. Olisiko aika siis lopettaa joutavat keskustelut, minua ainakin hieman närkästyttää puheet "minun" olemuksesta, koska ne eivät pidä paikkaansa. Eletään vaan omaa elämäämme, eikä valiteta täällä tyhjää. Tämä menee muuten aika manipuloivaksi hommaksi. Hyvää alkavaa kesää kaikille, tässä oli minun purkaukseni.


      • neitsyttä?
        neitsyt nainen kirjoitti:

        En ole koskaan näillä palstoilla pyörinyt ja tämän kerran kun eksyin lukemaan, niin petyin todella ihmisten kirjoitteluun. Täällä on yleensäkin olemassa kauhean negatiivinen asenne ja tunnelma, joka lisääntyy ja saa vettä myllyynsä kun oikein aletaan herjaamaan kunnolla. Ei horoskooppeihin kannate näin raadollisesti uskoa, jos ei astrologiaan ole muutenkaan perehtynyt. Ihmiset vahvistamalla vahvistaa merkkien huonoja puolia, ja täällä on ilmeisesti kaikki katkerat ihmiset sitten päässeet vuodattamaan.
        En ole löytänyt itseäni oikein näistä keskusteluista, vaikka neitsyt olen minäkin. Aivan ihmeellisiä jorinoita saa lukea, kaikissa meissä on vähemmän mairittelevia puolia, mutta aikalailla aika valuu mielestäni hukkaan tällaisessa jahkaamisessa. Itse neitsyt ihmisenä olen tarkka ja vastuullinen annetuissa töissä ja opiskelussa, mutta en niuhota, mikä osaltaan johtuu siitä että elämässä on kokenut vaikka ja mitä, ei turhasta jaksa alkaa viilaan. Olen myös luotettava ja minusta saa tuntemattomatkin empaattisen auttajan/ystävän tarvittaessa, koska jaksan kuunnella ja asettua toisen asemaan. Osaan lohduttaa ja pitää luottamuksen. Luottamus on erittäin tärkeää, jos joku minulle rakas ihminen sen rikkoo, pidän hänet lähellä mutta varuillani. Olen suorapuheinen, vaikka se ei useinkaan miellytä, mutta osaan ilmaista asiat erittäin jalostikin. Valehtelu, miksi valehdella? Ja toisekseen tuo omaan napaan tuijottaminen on todella kaukana ainakin minun olemuksesta. Teen paljon työtä, vapaahehtoista ja muutenkin, josta en edes odota saavani mitään muuta kuin hyvää mieltä. En siis näen itseäni kovin hirvittävänä neitsyenä. Olen oikeudenmukainen ja puolustan rajusti minulle tärkeitä asioita. Olisiko aika siis lopettaa joutavat keskustelut, minua ainakin hieman närkästyttää puheet "minun" olemuksesta, koska ne eivät pidä paikkaansa. Eletään vaan omaa elämäämme, eikä valiteta täällä tyhjää. Tämä menee muuten aika manipuloivaksi hommaksi. Hyvää alkavaa kesää kaikille, tässä oli minun purkaukseni.

        Nuo kaiki mitä kirjoitit, ovat kuin olisin itse ne kirjoittanut. Mutta sen verran vielä lisään, että kun huomaavat kuinka auliisti ja pyyteettömästi autan toisia, tulee joskus mieleen jopa auttamisen hyväksikäyttö! Kun ilman kiitoksen sanaa edellisestä auttamiskerrasta, lähden varmasti auttamaan uudestaan.

        Mutta jatketaan samaan malliin, eihän tässä muutakaan voi.


      • neitsytnainen
        neitsyttä? kirjoitti:

        Nuo kaiki mitä kirjoitit, ovat kuin olisin itse ne kirjoittanut. Mutta sen verran vielä lisään, että kun huomaavat kuinka auliisti ja pyyteettömästi autan toisia, tulee joskus mieleen jopa auttamisen hyväksikäyttö! Kun ilman kiitoksen sanaa edellisestä auttamiskerrasta, lähden varmasti auttamaan uudestaan.

        Mutta jatketaan samaan malliin, eihän tässä muutakaan voi.

        2 edellistä viestiä oli myös minua eli kyllä olen juuri tällainen minäkin.


      • neitsyt nainen
        neitsyttä? kirjoitti:

        Nuo kaiki mitä kirjoitit, ovat kuin olisin itse ne kirjoittanut. Mutta sen verran vielä lisään, että kun huomaavat kuinka auliisti ja pyyteettömästi autan toisia, tulee joskus mieleen jopa auttamisen hyväksikäyttö! Kun ilman kiitoksen sanaa edellisestä auttamiskerrasta, lähden varmasti auttamaan uudestaan.

        Mutta jatketaan samaan malliin, eihän tässä muutakaan voi.

        kyllä täytyy sanoa että monet yrittävät käyttää "kiltteyttäni" tai haluani auttaa hyväkseen. Tässä asiassa olen vetänyt viivan, koska sen huomaa ihmisestä heti millä mielin tulee pyytämän tai mitä tarvitsee. Ei- sana ei tee kenestäkään huonompaa ja sitä kannattaisi ihan opetellakin. Itse tein kaiken ennen muiden puolesta mutta en enää, ketään ei ole tarkoitus miellyttää, vaan kaikki lähtee itsestä.


      • Miss Blue
        vaaka_... kirjoitti:

        mutta tuosta oikeudenmukaisuudesta olen kyllä eri mieltä. Minun tuntemani neitsyet eivät kyllä omista tuollaista ominaisuutta ja valehtelu sujuu kyllä heiltäkin ihan mutkattomasti.

        ..sen kanssa joka sano et kyllä neitsyetkin voi valehdella. Kyllä minä ainakin välillä syyllistyn siihen, mutta eiköhän jokainen joskus päästä suustaan ainakin valkoisen valheen..


      • Neitsyt tyttö
        neitsyt nainen kirjoitti:

        En ole koskaan näillä palstoilla pyörinyt ja tämän kerran kun eksyin lukemaan, niin petyin todella ihmisten kirjoitteluun. Täällä on yleensäkin olemassa kauhean negatiivinen asenne ja tunnelma, joka lisääntyy ja saa vettä myllyynsä kun oikein aletaan herjaamaan kunnolla. Ei horoskooppeihin kannate näin raadollisesti uskoa, jos ei astrologiaan ole muutenkaan perehtynyt. Ihmiset vahvistamalla vahvistaa merkkien huonoja puolia, ja täällä on ilmeisesti kaikki katkerat ihmiset sitten päässeet vuodattamaan.
        En ole löytänyt itseäni oikein näistä keskusteluista, vaikka neitsyt olen minäkin. Aivan ihmeellisiä jorinoita saa lukea, kaikissa meissä on vähemmän mairittelevia puolia, mutta aikalailla aika valuu mielestäni hukkaan tällaisessa jahkaamisessa. Itse neitsyt ihmisenä olen tarkka ja vastuullinen annetuissa töissä ja opiskelussa, mutta en niuhota, mikä osaltaan johtuu siitä että elämässä on kokenut vaikka ja mitä, ei turhasta jaksa alkaa viilaan. Olen myös luotettava ja minusta saa tuntemattomatkin empaattisen auttajan/ystävän tarvittaessa, koska jaksan kuunnella ja asettua toisen asemaan. Osaan lohduttaa ja pitää luottamuksen. Luottamus on erittäin tärkeää, jos joku minulle rakas ihminen sen rikkoo, pidän hänet lähellä mutta varuillani. Olen suorapuheinen, vaikka se ei useinkaan miellytä, mutta osaan ilmaista asiat erittäin jalostikin. Valehtelu, miksi valehdella? Ja toisekseen tuo omaan napaan tuijottaminen on todella kaukana ainakin minun olemuksesta. Teen paljon työtä, vapaahehtoista ja muutenkin, josta en edes odota saavani mitään muuta kuin hyvää mieltä. En siis näen itseäni kovin hirvittävänä neitsyenä. Olen oikeudenmukainen ja puolustan rajusti minulle tärkeitä asioita. Olisiko aika siis lopettaa joutavat keskustelut, minua ainakin hieman närkästyttää puheet "minun" olemuksesta, koska ne eivät pidä paikkaansa. Eletään vaan omaa elämäämme, eikä valiteta täällä tyhjää. Tämä menee muuten aika manipuloivaksi hommaksi. Hyvää alkavaa kesää kaikille, tässä oli minun purkaukseni.

        Kuvailemasi ominaisuudet sopivat myös minuun :D


      • tytti
        Miss Blue kirjoitti:

        ..sen kanssa joka sano et kyllä neitsyetkin voi valehdella. Kyllä minä ainakin välillä syyllistyn siihen, mutta eiköhän jokainen joskus päästä suustaan ainakin valkoisen valheen..

        ...pakkohan se on valehdella , eihän täällä ihmisten kanssa muuten pärjää! olen huomannut että ei sovi sanoa suoraan, vai mitä luulette miten tässä kävisi:
        työkaveri kysyy miks et tule työpaikan illanistujaisiin, vastaanko että on vähän kiireitä ja amerikan täti tulee juuri käymään ja ja...........vai sanonko että hei, katselen teidän naamoja päivittäin noin 8 tuntia, pitääkö vielä iltakin???????????? ja toisekseen olen ollut täällä töissä 20 vuotta, että kiinnostaako enää....???? kolmanneksi en ehdi tapaan kavereitanikaan, että tapaisinko vaikka mieluummin heitä, neljänneksi, hitto soikoot , keksin itsekin ajanvietettä loistavasti!!!:))))

        no siis karrkoiden noin, että on ihan pakko valehdella, se on kohteliasta! joku skorppari voisi ehkä tajuta tuon totuuden, mutta vaa'alla menisi loppuelämä tätä pohtiessa :)) ja herne tietty nenään :)))


      • tytti taas
        vaaka (n) kirjoitti:

        Vastasin jo tuolla vaaka-palstalla samaa;

        Vaaka on lain ja järjestyksen ylläpitäjänä luotettavin merkki. Edustaa oikeudenmukaisuutta. Katso vaikka Suomen lakikirjan kupeesta mikä häkkyrä siellä nököttää.

        ...ja miten sanoinkaan tuolla toisessa viestissäni että juuri vaaka vetäisi herneen nenään (en tule toimeen vaakojen kans:(((
        niin varmasti on oikeudenmukainen ja näin, mutta myös niin miellyttämishaluinen, että harvoin osaa edes olla mitään mieltä mistään, että onhan se tietty oikeudenmukaista kun on kaikkien kanssa samaa mieltä - kukaan ei suutu!. musta vaaka vaan on niin...................MIELLYTTÄVÄ, ettei sitä kestä kukaan, kaiken pitäisi olla vaaleanpunaista vaahtokarkkia vaan, mutta kun ei tässä elämässä kauheesti tuota ole kuin karkkikaupassa ja sitäkin saa vaan jos on rahaa :)


      • mukaisuudesta'
        tytti taas kirjoitti:

        ...ja miten sanoinkaan tuolla toisessa viestissäni että juuri vaaka vetäisi herneen nenään (en tule toimeen vaakojen kans:(((
        niin varmasti on oikeudenmukainen ja näin, mutta myös niin miellyttämishaluinen, että harvoin osaa edes olla mitään mieltä mistään, että onhan se tietty oikeudenmukaista kun on kaikkien kanssa samaa mieltä - kukaan ei suutu!. musta vaaka vaan on niin...................MIELLYTTÄVÄ, ettei sitä kestä kukaan, kaiken pitäisi olla vaaleanpunaista vaahtokarkkia vaan, mutta kun ei tässä elämässä kauheesti tuota ole kuin karkkikaupassa ja sitäkin saa vaan jos on rahaa :)

        Näin se on. Vaakojen 'oikeudenmukaisuus' on sitä, että se, joka on hillitty ja miellyttää vaakaa on 'hyvä' ja vastakohta on sitten 'paha'. Ei mitään väliä loppujen lopuksi siilä, kuka on oikeassa tai väärässä, kuka ansaitsisi tulla kuulluksi tai ymmärretyksi. Se, joka eniten miellyttää (lue: mielistelee) vaakaa, saa sen 'oikeudenmukaisimman' kohtelun.

        Tämä on syy siihen, miksi vaaka olisi esim. työparina hankala; jos vähänkin suututtaa vaakaa, niin sovitut asiat vesittyvät saman tien. Vaaka on arvaamaton ihminen.


      • pyytettömästipä juu
        neitsyttä? kirjoitti:

        Nuo kaiki mitä kirjoitit, ovat kuin olisin itse ne kirjoittanut. Mutta sen verran vielä lisään, että kun huomaavat kuinka auliisti ja pyyteettömästi autan toisia, tulee joskus mieleen jopa auttamisen hyväksikäyttö! Kun ilman kiitoksen sanaa edellisestä auttamiskerrasta, lähden varmasti auttamaan uudestaan.

        Mutta jatketaan samaan malliin, eihän tässä muutakaan voi.

        voi olla mut kyllä taustalla on monella tutulla neitsyella hirvee martyyrius kaiken sen auttamisen jälkeen.ja toisekseen valehtelusta tulee aina mieleen doupparit,kaikki neitsyitä :myllylä,isometsä,varis.........


    • uniikkia

      jokainen yksilönään,itse kuun lopussa syntynyt.pikkutarkka.ei nipottaja,harkitseva,elää perheelle ja hyvä työntekijä.uskollinen rahassa tarkka ,,kun rakastuu,tekee sen aidosti,ei ole menemään kun tuuliviiri,haluaa olla yksi luotetuista,ei röttelöi tai haasta riitaa,kauris,ja härkä tosi sopivia rapu ja skorppari käy.nyt jellona koska elämän tilanteet muuttuu,ja nämäkin kerrotut perheen jäseniä.

    • neits.08

      Aika hyvin analysoitu, varmaan pitää paikkaansa.

      Mulla on ystävä, joka tunnusti pelkäävänsä mua. Mä luulen, että syy tähän on just se, että hän kokee olevansa riippuvainen musta ja ei halua tätä tunnustaa. Pelko on siis pelkoa siitä, et on riippuvainen toisesta ja samalla siis jotenkin toisen 'armoilla'.

      Mä ymmärrän kyllä et joku voi pelätä neitsyttä. Ollaanhan me verbaalisesti aika kärkkäitä. Mutta pelko on silti liioiteltu. Neitsyt on toisaalta hyvin ymmärtäväinen ihminen ja uskosin, että tässä suhteessa ihan omaa luokkaansa. Monet kiintyy neitsyeen just tästä syystä.

    • itsekin neitsyt

      hirveitä arvostelemaan muita. Eivät uskalla sanoa suoraan mitä mieltä ovat vaan puhuvat selän takana. Mikä on itsestänikin todella ärsyttävää. Olen yrittänyt muuttaa tapani. Ehkä huomaan viat siksi parhaiten koska äitinikin on neitsyt.

      • Ja arvostelua

        Tosi on että eläinradan kriittisimmät merkit ovat juuri neitsyt ja vaaka. Vaaka kieltää tämän, mutta se on tosi. Neitsyen kritiikki tulee suoraan julki, mutta vaaka peittää sen. Siis sitä että on kriittinen ei muuta salaaminen miksikaan.


      • minä myös...
        Ja arvostelua kirjoitti:

        Tosi on että eläinradan kriittisimmät merkit ovat juuri neitsyt ja vaaka. Vaaka kieltää tämän, mutta se on tosi. Neitsyen kritiikki tulee suoraan julki, mutta vaaka peittää sen. Siis sitä että on kriittinen ei muuta salaaminen miksikaan.

        Tämä on totta!

        Olen itse neitsyt ja kriittinen. Sanon melko suoraan mitä ajattelen. Arvostelen ja juoruankin, mutta se on aina aika spontaania, koska en patoa sisälleni asioita.

        Vaaka mielestäni kerää negatiivisuuden sisäänsä ja yht'äkkiä pamauttaa sen ulos, usein väärässä paikassa ja väärällä hetkellä. Vaa'assa on tästä syystä myös selkäänpuukottajan taipumuksia - anteeksi vain vaa'at. (eli taas se neitsyt kritisoi inhottavasti :)


    • Neitsytnarttu

      Olen neitsyt nainen, ja täytyy sanoa, etten ole edes tähän 25 ikävuoteeni mennessä täysin selvillä omasta itsestäni (onko kukaan...) :)
      Kyllä me neitsyet ollaan sen verran monitahoisia, jopa hieman jakomielisiäkin ihmisiä, ainakin minä. Toisaalta olen maailman ihmisrakkain ja empaattisin neitsytolento, ihanan iloinen ja suloinen ja rakastettava! Ja toisaalta mielen ailahdettua päinvastaiseen suuntaan saatan olla maailman kamalin, mustasukkaisin, itseriittoisin, itsekkäin, kriittisin, lapsellisin, ilkein narttu!
      Monta sydäntä olen särkenyt elämän polun varrella, ja toisaalta saanut säröjä myös omaan sydämeeni. Meitä neitsyitäkin on moneen junaan, mutta tällainen minä olen: ailahtelevainen persoona, johon (jostain ihmeen syystä) ihmiset rakastuvat ja takertuvat, eivätkä tahtoisi useinkaan millään päästää irti :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1459
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1225
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      105
      1133
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      964
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      142
      954
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      166
      900
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      842
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      814
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      77
      695
    Aihe