Näytti nyt keväällä ilmestyneen Biltemaan muutamia erilaisia 12V LED-sisävalaisimia, 13 euron kappalehintaan. Kovasti houkutteli korvata nykyiset lukuvalot moisilla, mutta mistään en löytänyt tarkempaa tietoa tai kokemuksia noista B:n härveleistä...
...Joten ei kun ostamaan yksi kappale kokeeksi. No niinhän siinä kävi kuten olin epäillytkin - valo oli sinisempää kuin vanhalla led-otsalampulla!
Näitä ei siis todellakaan voi suositella, tai no, ehkä jonkun gootin Bat-veneeseen. Onneksi tuolle hukkaostokselle löytyi käyttöä peräboksin lamppuna, siellä ei kalsea väri haittaa.
Suosituksia mistä löytäisi mukavan hehkulampun keltaisia led-lukuvaloja ei-ihan-riistohintaan?
Bilteman LED-valaisimet
5
3734
Vastaukset
- YammuYam
osramin dot-it valoista.. paristoillakin kestää aika pitkään (mökki kokemusta) ja kai ne vois fiksailla akustakin. Eikös niitä saa 9€ kpl
- keltaisempia?
Onko nuo osramin dot-it valot lämpimän sävyisiä? Ostin viime vuonna 2kpl osramin valmistamia dot-itin kokoisia ledivalaisimia Lidlistä, maksoivat vähemmän kuin millä noita dot-it-valaisimia saa marketeista mutta niissä on kyllä aika kalsea sinertävä valo.
- Facil
Kaikista paikoista :)
Ostin LED listaa ensin kotiin töllön taaksen ja oli tyytyväinen valonsävyyn.....
Sitten eikun takasin kauppaan ja pari pakettia "led" lisaa kainaloon ja veneeseen :) on tosin muuntajalla mutta 12v ajaa saman asian...se oem 2-puolinen teippi kannattaa vaihtaa. muuten ihan yllättävän toimiva... joko rapunalusvalona tai tiskipöydän päällä. Sähköä säästää ihan huomattavasti kun nuo mitä nyt asensin veneeseen niin vieä yhteensä 10W ja poistetut loistevalot oli luokkaa 70W- -edison
voiko sen kytkeä suoraa 12V järjestelmään. Eli toimiiko ihan ok suoraan akuista?
- Facil
-edison kirjoitti:
voiko sen kytkeä suoraa 12V järjestelmään. Eli toimiiko ihan ok suoraan akuista?
paketissa on 4kpl 30cm listanpätkää jossa ledit on, ja ne voi kytkeä joko sarjaan liittämällä toistensa perään tai sitten yksittäin liittää kaapeliin ja minä kyllä tökkäsin ne ihan suoraan 12v / led-lista ja ainakin toistaiseksi toimii... siinä on 9kpl lediä / lista joten ei ole ongelma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307