Visa Electron & Lidl

BigBoss9099

On viimeaikoinna tiettyihin Lidl myymälöiden
kassoille tullut lappusia "Visa Electron" ei kelpaa
tällä kassalla. SampoPankin ruletti Visa Electron
on siis pilannut koko kortin maineen..... Eivät
myöskään hyväksy viellä Debit kortteja virallisesti
kun Point makasupäätteet eivät erota Credit / Debit
korttia toisistaan.

2009 tuovat omat Visa Debit & MasterCard Debit
tarrat (käytössä Jenkeissä) jolla kerrotaan että
ainoastaan Debit kortit kelpaa, ei Credit.

6

1095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 58v elä

      ostan molemmilla usean kerran päivässä Lidl kaupasta, vanhuksille, heidän omilla kortillaan.

      S-Etukortti Visa Credit/Debit, aina varmennettavana mallina DEBIT puolen

      OP-Visa Electronin.

      nuo ainakin toimivat hienosti.

      Luottokorteista, joita on itsellä useampia, kaupan yhdistelmäkortteja,
      hyöty olematon asiakkaalle,
      ne lisäävät kaupan kustannuksia ja luottoyhtiö saa suuremman hyödyn kuin asiakas.

      Asiakas saa vain murusia, mutta on useat ovat onnellisia kun ei tiedä koko totuutta.

      • ...

        Minua ei asiakkaana kiinnosta, kuinka paljon kaupan kustannuksia korttini aiheuttavat, jos käteisellä tai pankkikortilla maksamisesta ei saa alennusta. Teen vertailun yksinkertaisesti katsomalla, mistä kortista saan parhaat maksuedut itselleni.

        Lidlissä ei tietysti minkään valtakunnan luottokortti kelpaa, mutta eipä sieltä tuotevalikoimankaan puolesta voi koko talouden ruokaostoja tehdä, kun aina jää jokin tuote puuttumaan valikoimasta. Erityisesti kun ruokavalioon kuuluu laktoosittomia tuotteita niin Lidl ei todellakaan ole paras ostospaikka. Koska Lidlin hinnat ovat kuitenkin jonkin verran muita edullisempia, ei pankkikortilla maksaminen ja pisteiden saamatta jääminen sinänsä harmita silloin harvoin, kun Lidlissä tulee käytyä.


      • ... kirjoitti:

        Minua ei asiakkaana kiinnosta, kuinka paljon kaupan kustannuksia korttini aiheuttavat, jos käteisellä tai pankkikortilla maksamisesta ei saa alennusta. Teen vertailun yksinkertaisesti katsomalla, mistä kortista saan parhaat maksuedut itselleni.

        Lidlissä ei tietysti minkään valtakunnan luottokortti kelpaa, mutta eipä sieltä tuotevalikoimankaan puolesta voi koko talouden ruokaostoja tehdä, kun aina jää jokin tuote puuttumaan valikoimasta. Erityisesti kun ruokavalioon kuuluu laktoosittomia tuotteita niin Lidl ei todellakaan ole paras ostospaikka. Koska Lidlin hinnat ovat kuitenkin jonkin verran muita edullisempia, ei pankkikortilla maksaminen ja pisteiden saamatta jääminen sinänsä harmita silloin harvoin, kun Lidlissä tulee käytyä.

        "Minua ei asiakkaana kiinnosta, kuinka paljon kaupan kustannuksia korttini aiheuttavat, jos käteisellä tai pankkikortilla maksamisesta ei saa alennusta. Teen vertailun yksinkertaisesti katsomalla, mistä kortista saan parhaat maksuedut itselleni. "

        Lopulta kuitenkin kaikki kaupan kustannukset siirtyvät hintoihin. Vaikkei "yksi pääsky kesää tee", mitä useampi maksaa luottokortilla, sitä varmemmin kauppa nostaa hintoja sen verran, että luottokorttiyhtiön palkkion jälkeen jää vielä riittävä kate.


      • ...
        Timontti kirjoitti:

        "Minua ei asiakkaana kiinnosta, kuinka paljon kaupan kustannuksia korttini aiheuttavat, jos käteisellä tai pankkikortilla maksamisesta ei saa alennusta. Teen vertailun yksinkertaisesti katsomalla, mistä kortista saan parhaat maksuedut itselleni. "

        Lopulta kuitenkin kaikki kaupan kustannukset siirtyvät hintoihin. Vaikkei "yksi pääsky kesää tee", mitä useampi maksaa luottokortilla, sitä varmemmin kauppa nostaa hintoja sen verran, että luottokorttiyhtiön palkkion jälkeen jää vielä riittävä kate.

        Lyhytnäköistä tai ei, näinhän liikeyrityksetkin toimivat - oma etu on ainut asia, joka merkitsee mitään. Miksi minun asiakkaana pitäisi toimia toisin?


      • luottokorttiasiakas
        Timontti kirjoitti:

        "Minua ei asiakkaana kiinnosta, kuinka paljon kaupan kustannuksia korttini aiheuttavat, jos käteisellä tai pankkikortilla maksamisesta ei saa alennusta. Teen vertailun yksinkertaisesti katsomalla, mistä kortista saan parhaat maksuedut itselleni. "

        Lopulta kuitenkin kaikki kaupan kustannukset siirtyvät hintoihin. Vaikkei "yksi pääsky kesää tee", mitä useampi maksaa luottokortilla, sitä varmemmin kauppa nostaa hintoja sen verran, että luottokorttiyhtiön palkkion jälkeen jää vielä riittävä kate.

        Luottokorttimaksamisesta aiheutuvat kustannukset ovat ihan pieru saharassa. Ethän vaan Timontti kuvittele että käteisen rahan käsittely olisi ilmaista - se vasta maksaakin.

        Lidleistä on pakko mainita että ne ovat ahdistavuudessaan omaa luokkaansa - oikein DDR-simulaattori. Se että luottokorttia ei hyväksytä maksuvälineenä on viimeistään varma tae, että en siihen kauppaan astu.


      • luottokorttiasiakas kirjoitti:

        Luottokorttimaksamisesta aiheutuvat kustannukset ovat ihan pieru saharassa. Ethän vaan Timontti kuvittele että käteisen rahan käsittely olisi ilmaista - se vasta maksaakin.

        Lidleistä on pakko mainita että ne ovat ahdistavuudessaan omaa luokkaansa - oikein DDR-simulaattori. Se että luottokorttia ei hyväksytä maksuvälineenä on viimeistään varma tae, että en siihen kauppaan astu.

        En suosi käteistä vaan pankkikorttia ja Visa Debitiä, joista kauppa joutuu maksamaan pienemmän palkkion kuin luottokorttiostoista.

        Minusta Lidl on älyllisesti kiehtovin kauppaketju, kun ei etukäteen tiedä, mitä hauskaa erikoistavarakehikoissa on parin viikon kuluttua. Tosin tiettyä syklisyyttä on havaittavissa. Niinpä hamstraan esim. mustesuihkarin patruunat ja ladattavat akkuparistot aina vuoden tarpeeseen kerrallaan, koska niitä näyttää olevan siellä kerran vuodessa. (PS: Ladattavia akkuparistoja on seuraavan kerran keskiviikkona 18.6.)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe