Kukaan lähdössä? Tarvisin neuvoja. Eli: maksaako itse alueelle pääsy jotain? Onko ikärajaa? Saako alueelle viedä omia alkoholijuomia? Millainen meno siellä noin muuten ylipäätänsä on? Tarvisin kipeesti näitä tietoja, kiiitos!
Yyteriin juhannukseksi?
2
693
Vastaukset
- ninski111
en itse tänä vuonna ole menossa.. maksoi viime vuonna jotain yli 30 e muistaakseni..siis leirintäalueelle, rannalle ei ole maksua. maksuun sisältyy telttapaikka.. sai olla omia juotavia.. paljon ol porukkaa.. mut ei mitenkää ihmeellinen meno. riippuu varmasti kenen kanssa menee. :) tänä vuonna porissa on rmj, ni voi toki vaikuttaa myös yyterin leirintäalueeseen..
- subbo
Leirintäalueelle to-su ranneke maksaa 40e ja pe-su 30-35e ja hinta sisältää tietenkin telttapaikan. Juomia jne saa toki viedä niin paljon kuin jaksaa kantaa, mutta lasipullot on kiellettyjä ainakin rannalla ja mielestäni myös leirintäalueella juhannuksen aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591