Kaksosmiehen vapaudenkaipuu???

mitämitämitä?

Siis onko tää ihan normaalia kaksomiehen käytöstä? Ollaan tapailtu vuoden ajan, molemmilla ero takana, hänen lapset yhtä lukuunottamatta pois kotoa jo, mulla vielä pieniä.(Siinä kai yksi syy, nuo lapset, miksi hän ei halua "sitoutua").
Tapaillaan lähinnä viikonloppuisin.
Välillä menee mukavasti, viihdymme toistemme seurassa, huumorintaju mm. kolahtaa hyvin yksiin :)
Välillä taas mennään metsään ja vauhdilla. Nytkin juuri sanoi, että ei tiedä oikein taaskaan mitä haluaa (ei ole koko suhteen aikana tiennyt mitä tahtoo, haluaako olla mun kanssa vai haluaako olla vapaa ja mennä ja olla kuten itse tahtoo)...
Eli ilmeisesti taas ahistaa joka viikonloppuinen tapailu, ei kuulemma kehtaa sanoa että olisi muutakin menoa, mm. kaverit pyytäneet johonkin reissuun ym. Kaverit onkin hänelle tärkeät, tuntuu välittävän heistä enemmän kuin minusta :(
Mä tahtosin kans joskus mennä hänen kanssaan jonnekkin, jos kerran lapsetkin saisi jonnekkin hoitoon, mutta hän kieltää minun mukaan tulon jos on lähdössä vaikka lempibändimme keikalle, on kuulemma poikien ilta jonne ei naisia oteta mukaan...

Huokaus...kuitenkin sanoo ymmärtävänsä että mäkin haluan joskus käydä jossain, kun harvoin sen vapaaillan saisin...ja humalassa sanoo välittävänsä musta ja silloin kyllä puhuu ja pussaa, selvinpäin on suukotkin kyllä niin kiven alla ja halauksia saa anella...

Hitto vie, tää ei oo kivaa!!! Tuntuu hänen mielensä muuttuvan jatkuvasti, välillä olen onnellinen ja luulen et hän ihan oikeasti tykkää musta ja uskallan jo haaveilla et jos vaikka joku päivä hän haluis vakiintuakkin, mut kyl mä sit tulen pilvistä alas ja lujaa :(

Ja kun ei tässä todellakaan olla nuoria enää, mä olen 40v ja mies 47v. Eli ei mistään teinipojan kommelluksista kyse ;)
Tosin mies sanoikin et on seurustellut jo ihan nuoresta asti ja exän kans menivät aina yhdes niin nyt kaipaa sitä omaa aikaa...vaikka kuitenkin toisaalta haluaa olla munkin kanssa....
Toisaalta ymmärrän häntä mut minkäs teet kun sydän on pakahtua kun ei tunnu saavan vastakaikua ja saa koko ajan olla pelko persiis et millon tää kaikki loppuu :(

Onko tää siis ihan tyypillistä kaksosmiehelle vai onko toi mies nyt vaan kertakaikkiaan niin vapaudenkaipuun vietävis ettei siitä ikinä tai ainakaan pitkään aikaan saa mitään tän kummempaa irti???

26

4483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitalla

      Ala sinäkin käymään yksin tuulettumassa lupia kyselemättä kun saat vapaailtasi järjästymään, äläkä edes pyydä häntä mukaan. Sanot vaan että haluat viettää vapaa-aikaa ja mennä aivan yksin. Muutaman kerran kun olet sen tehnyt, niin etköhän mahdu hänenkin mukaansa viihteelle. Ja jos et, niin älä kuitenkaan jää kotiin nököttämään, vaan näytä että sinulla on omakin elämä. Mua ei estäis villit hevosetkaan menemästä lempibändieni keikoille, vaikka lapsiakin mulla on useita. Järjästän hoidon, menen ja sillä selvä.

      • mitämitämitä?

        Kuulostaa niin helpolta, et menis vaan itekkin....
        Kun sitä haluis nimenomaan mennä tän miehen kans, tottakai kun mä oon aina menny yksin niinä harvoina kertoina kun yleensä olen päässy, niin olis kiva nyt päästä ihan seurustelukumppanin kans yhdes jonnekkin...Varsinkin kun se on hauska seuralainen :)
        Ja ei yksin tosiaankaan ole kiva mennä :(


      • kaksosnaikkonen

        periksi ei kannata antaa!
        Kaksonen on kyllä aikas mustis, mutta siltikin,älä nyhjötä kotona suremassa.Olet nyt vaan hyvä ponnahduslauta miehelle lähteä irroittelemaan.
        Kyllä tuon ikäinen jo ymmärtää mitä on tasapuolinen parisuhde.


    • kaxsos male

      Olen itse melkein samanlainen kaksosmies, tosin nuorempi painos. Melkein samanlaisessa elämäntilanteessa myös.

      Olen itse miettinyt miksi mieli heilahtelee edestakaisin. Välilä haluaa olla lähellä ja välillä aivan omissa oloissa. En tunne suoranaista vapaudenkaipuuta, mutta välillä en vain siedä ketään lähelläni. Mietin joskus johtuuko ailahtelu "edellisessä elämässä" koetuista kolhuista. Onko meillä kaksosilla sitten "oikeasti" kaksi persoonaa, mene ja tiedä.

      "humalassa sanoo välittävänsä musta ja silloin kyllä puhuu ja pussaa, selvinpäin on suukotkin kyllä niin kiven alla ja halauksia saa anella..."

      Itse en dokaa, mutta tiedän tunteesi.

      En usko että minusta on enää "vakiintujaksi", turvalliseksi puolisoksi. En halua aiheuttaa toiselle mielipahaa, mutta kun tulee hetki jolloin haluaa olla yksin, sille ei voi vain mitään. On mentävä. Tämä ei tietenkän ole toisesta osapuolesta mukavaa. Tiedän sen kyllä ja saan siitä myös kuulla. Mutta se ei myöskään johdu toisesta, vaan se on minussa.

      Osaan olla ihana, mutta myös sietämättömän itsekeskeinen paska. Sen kanssa on minun itsenikin elettävä. Se, kestääkö sitä kukaan muu, on aivan eri asia.

      • mitämitämitä?

        Vaikka harmittavasta asiasta on kieltämättä kyse, niin kuulosti ihan "mukavalta" kuulla että löytyy muitakin miehiä, nimenomaan kaksosmiehiä joilla on tuo sama vietti saada olla välillä "vapaana" ja kuulla se ettei se välttämättä johdu seurustelukumppanista :)

        Kun se nimenomaan on multa meinannut järjen viedä kun välillä tuo mies pitää kuin kukkaa kämmenellä ja teot, puheet ja kaikki antaa ymmärtää että hän haluaa olla juuri mun kanssa tässä ja nyt, että tässähän voi uskaltaa haaveilla jopa yhteisestä tulevaisuudesta...kunnes sitten ykskaks mies käyttäytyy kuin olisin ilmaa ja sanoo että ahdistaa ja että pitäsköhän suhde lopettaa yms. :(
        Että voi olla oikeasti hermoja raastavaa tuollainen...prkl!

        No tuosta kun mietit, että johtuuko ailahtelu edellisessä elämässäsi kokemistasi kolhuista, eräs ennustaja (juu juu, sellaisiinkin jo sorruin tässä kun oikein tuntui pahalta ;) sanoi että tämä mies on saanut siipeensä naisen/naisten kanssa aiemmin ja siksi hän ei uskalla lähteä mihinkään vakavaan koska pelkää jälleen satuttavansa itsensä.
        Ja mies myönsi sen pitävän paikkaansa, kun kerran jututin häntä (pienessä sievässä, koska selvistäpäinhän hän ei juuri puhu :)

        Mutta ikävää on se, että välitän hänestä ihan hemmetin paljon, enkä usko etteikö hän välittäisi minusta yhtään, ei varmaan olisi kanssani jos olisin yhdentekevä????
        Kestänkö kauan tuota menoa, jaa-a...yritän, sitkeä kun olen en ihan pienestä luovuta, mutta en haluaisi enää itkeä pahaa mieltäni... :(

        Kiitos vielä sinulle "kaxsos male", tarinastasi oli itseasiassa aika paljonkin apua, nyt ehkä ymmärrän tätä omaa kaksosmiestäni paremmin :)


      • kaksosheppu
        mitämitämitä? kirjoitti:

        Vaikka harmittavasta asiasta on kieltämättä kyse, niin kuulosti ihan "mukavalta" kuulla että löytyy muitakin miehiä, nimenomaan kaksosmiehiä joilla on tuo sama vietti saada olla välillä "vapaana" ja kuulla se ettei se välttämättä johdu seurustelukumppanista :)

        Kun se nimenomaan on multa meinannut järjen viedä kun välillä tuo mies pitää kuin kukkaa kämmenellä ja teot, puheet ja kaikki antaa ymmärtää että hän haluaa olla juuri mun kanssa tässä ja nyt, että tässähän voi uskaltaa haaveilla jopa yhteisestä tulevaisuudesta...kunnes sitten ykskaks mies käyttäytyy kuin olisin ilmaa ja sanoo että ahdistaa ja että pitäsköhän suhde lopettaa yms. :(
        Että voi olla oikeasti hermoja raastavaa tuollainen...prkl!

        No tuosta kun mietit, että johtuuko ailahtelu edellisessä elämässäsi kokemistasi kolhuista, eräs ennustaja (juu juu, sellaisiinkin jo sorruin tässä kun oikein tuntui pahalta ;) sanoi että tämä mies on saanut siipeensä naisen/naisten kanssa aiemmin ja siksi hän ei uskalla lähteä mihinkään vakavaan koska pelkää jälleen satuttavansa itsensä.
        Ja mies myönsi sen pitävän paikkaansa, kun kerran jututin häntä (pienessä sievässä, koska selvistäpäinhän hän ei juuri puhu :)

        Mutta ikävää on se, että välitän hänestä ihan hemmetin paljon, enkä usko etteikö hän välittäisi minusta yhtään, ei varmaan olisi kanssani jos olisin yhdentekevä????
        Kestänkö kauan tuota menoa, jaa-a...yritän, sitkeä kun olen en ihan pienestä luovuta, mutta en haluaisi enää itkeä pahaa mieltäni... :(

        Kiitos vielä sinulle "kaxsos male", tarinastasi oli itseasiassa aika paljonkin apua, nyt ehkä ymmärrän tätä omaa kaksosmiestäni paremmin :)

        Paljolti riippuu myös siitä minkä ikäisestä hepusta kyse? itse olin nuorenaheppuna säätäjä, en viihtynyt missään. Tilanne eri kun tuli ikää..


      • mitämitämitä?
        kaksosheppu kirjoitti:

        Paljolti riippuu myös siitä minkä ikäisestä hepusta kyse? itse olin nuorenaheppuna säätäjä, en viihtynyt missään. Tilanne eri kun tuli ikää..

        Kun kaveri on nyt 47v. eli ei enää mitään nuoren miehen kotkotuksia ;)

        noh, puolustukseks sen verran että mies aloitti seurustelun jo nuorella iällä ja naimisiin meni n. 20v. ja kuulemma exän kans olivat kuin paita ja peppu, joka paikas yhdes, ei kuulemma juur mihinkään sillon päässy itestään...silläkin oletan olevan suuren merkityksen et nyt kun erosivat, haluaa mennä yksin kun se vaihe jäi tavallaan elämättä :)


      • kaxosmale
        mitämitämitä? kirjoitti:

        Kun kaveri on nyt 47v. eli ei enää mitään nuoren miehen kotkotuksia ;)

        noh, puolustukseks sen verran että mies aloitti seurustelun jo nuorella iällä ja naimisiin meni n. 20v. ja kuulemma exän kans olivat kuin paita ja peppu, joka paikas yhdes, ei kuulemma juur mihinkään sillon päässy itestään...silläkin oletan olevan suuren merkityksen et nyt kun erosivat, haluaa mennä yksin kun se vaihe jäi tavallaan elämättä :)

        ...mutta minä kun olin taas nuorempana tasaisempi...


      • mitämitämitä?
        kaxosmale kirjoitti:

        ...mutta minä kun olin taas nuorempana tasaisempi...

        Oliskin kiva kuulla, että onko teitä kaksosmiehiä enempikin joilla tuo tasaisuus on kadonnut sitä mukaa kun ikää on tullut lisää?
        Yleensähän se menee just päinvastoin, eli nuorena villi ja vapaa kunnes ikä tasaa menojalan vipinän ;)

        Oon joskus tälle mun kaverille sanonukkin, et vähän olen sen exälle kade, se kun sai tästä miehestä tavallaan aikoinaan ne parhaat palat, mulle jäi nyt sitten enää ne mitä saan irti revittyä tai mitä mulle sillon tällön suodaan ihan ilman repimistäkin :(

        Voi voi, se on kai sitten vaan uskottava ettei elämä aina anna sitä mitä siltä haluaa...
        "en ole katkera mutta kuitenkin..." ;)


      • kerran..
        mitämitämitä? kirjoitti:

        Oliskin kiva kuulla, että onko teitä kaksosmiehiä enempikin joilla tuo tasaisuus on kadonnut sitä mukaa kun ikää on tullut lisää?
        Yleensähän se menee just päinvastoin, eli nuorena villi ja vapaa kunnes ikä tasaa menojalan vipinän ;)

        Oon joskus tälle mun kaverille sanonukkin, et vähän olen sen exälle kade, se kun sai tästä miehestä tavallaan aikoinaan ne parhaat palat, mulle jäi nyt sitten enää ne mitä saan irti revittyä tai mitä mulle sillon tällön suodaan ihan ilman repimistäkin :(

        Voi voi, se on kai sitten vaan uskottava ettei elämä aina anna sitä mitä siltä haluaa...
        "en ole katkera mutta kuitenkin..." ;)

        jostain horoskooppipalstalta että kaksosia pitää aina vähän holhota, he pitävät siitä.

        Vaikuttaa todelta siinä mielessä että mun kaksosmiesystäväni sanoi että hän tarvitsee aina selkeä suuntaviitat siitä miten pitää toimia. Pienikin epämääräisyys hämmentää niin ettei tiedä mihin päin suunnistaa.
        Sanoin etten ole sellainen nainen joka määräilee miehiä, jokaisen on toimittava omasta vapaasta tahdostaan.

        Olen vesimiesnainen ja mulla on siis kaksosen kanssa melko erilaiset käsitykset. En tiedä pitäiskö tässä ruveta joksikin kaulinta heiluttelevaksi justiinaksi - jospa kaksosmies sitten tuntisi olonsa turvallisemmaksi.


      • mitämitämitä?
        kerran.. kirjoitti:

        jostain horoskooppipalstalta että kaksosia pitää aina vähän holhota, he pitävät siitä.

        Vaikuttaa todelta siinä mielessä että mun kaksosmiesystäväni sanoi että hän tarvitsee aina selkeä suuntaviitat siitä miten pitää toimia. Pienikin epämääräisyys hämmentää niin ettei tiedä mihin päin suunnistaa.
        Sanoin etten ole sellainen nainen joka määräilee miehiä, jokaisen on toimittava omasta vapaasta tahdostaan.

        Olen vesimiesnainen ja mulla on siis kaksosen kanssa melko erilaiset käsitykset. En tiedä pitäiskö tässä ruveta joksikin kaulinta heiluttelevaksi justiinaksi - jospa kaksosmies sitten tuntisi olonsa turvallisemmaksi.

        no tuo ei kyllä onnistu mun miehen kanssa, et alkaisin määräilee ja näyttää suuntaa...ehei, nytkin jo marmattaa mulle jos olen jotain menoa suunnitellut ja nätisti kysyn että sopiskos hälle jos tehtäis näin, kuulemma määrään ja pompotan liikaa :(

        eli tässä tapaukses missään nimessä ei saa ainakaan holhota tms. Tosin multa kyllä hyvin onnistuis tuo määräily, johtaja-ainesta kun olen ;)


      • tähti

        Olen siis kaksosnainen, mutta tunnistan tuon heilahtelun itsessäni hyvin. Rakastan lähellä olevaa ihmistä nytkin, mutta silti...tulee hetkiä, jolloin vain pitää lähteä pois ja tuntuu, että en vaan pysty...olisi oltava yksin ja rauhassa. Tuntuu, että toinen rajoittaa, vaikka hän ei niin tekisikään.

        Minäkin mietin sitä, että onko minusta vakiintujaksi kaiken tämän ailahtelun takia. Olen ollut pitkissäkin suhteissa, mutta johonkin se on sitten kariutunut. Nyt olen heilunut niin..ja aiheuttanut niin paljon pahaa mieltä (olen kyllä ihmeissäni, että tuntuu, että läheisimmät ihmiset kestää minua niin hyvin ja rakastavat vaan entistä enemmän..en tajua oikein miten), että pohdin, että pystynkö koskaan kunnon tasapainoiseen parisuhteeseen :/.

        En ole kuitenkaa masentunut, sillä olen ikioptimisti..se o hyvää meissä kaksosissa, että huumoria ja iloa löytyy joka tapauksessa:). Ja eiköhän ne asiat ratkea ja jos se ihminen sitten kuitenkin on sinnikäs ja jaksaa olla siinä, niin kaksonen varmasti tajuaa sen ennemmin tai myöhemmin, että siitä ihmisestä on pidettävä kiinni. Näin ainakin toivon!


      • mitämitämitä?
        tähti kirjoitti:

        Olen siis kaksosnainen, mutta tunnistan tuon heilahtelun itsessäni hyvin. Rakastan lähellä olevaa ihmistä nytkin, mutta silti...tulee hetkiä, jolloin vain pitää lähteä pois ja tuntuu, että en vaan pysty...olisi oltava yksin ja rauhassa. Tuntuu, että toinen rajoittaa, vaikka hän ei niin tekisikään.

        Minäkin mietin sitä, että onko minusta vakiintujaksi kaiken tämän ailahtelun takia. Olen ollut pitkissäkin suhteissa, mutta johonkin se on sitten kariutunut. Nyt olen heilunut niin..ja aiheuttanut niin paljon pahaa mieltä (olen kyllä ihmeissäni, että tuntuu, että läheisimmät ihmiset kestää minua niin hyvin ja rakastavat vaan entistä enemmän..en tajua oikein miten), että pohdin, että pystynkö koskaan kunnon tasapainoiseen parisuhteeseen :/.

        En ole kuitenkaa masentunut, sillä olen ikioptimisti..se o hyvää meissä kaksosissa, että huumoria ja iloa löytyy joka tapauksessa:). Ja eiköhän ne asiat ratkea ja jos se ihminen sitten kuitenkin on sinnikäs ja jaksaa olla siinä, niin kaksonen varmasti tajuaa sen ennemmin tai myöhemmin, että siitä ihmisestä on pidettävä kiinni. Näin ainakin toivon!

        "Ja eiköhän ne asiat ratkea ja jos se ihminen sitten kuitenkin on sinnikäs ja jaksaa olla siinä, niin kaksonen varmasti tajuaa sen ennemmin tai myöhemmin, että siitä ihmisestä on pidettävä kiinni. Näin ainakin toivon!"

        Niinpä...tuota toivon myös minä, että sitkeys joskus palkitaan :)
        Luovuttaminen on kyllä monesti ollut lähellä ja varmaan vielä usein tulee olemaankin...katsotaan kuin pitkään jaksan sinnitellä...en kuitenkaan ikuisesti...


      • minäkin....
        mitämitämitä? kirjoitti:

        "Ja eiköhän ne asiat ratkea ja jos se ihminen sitten kuitenkin on sinnikäs ja jaksaa olla siinä, niin kaksonen varmasti tajuaa sen ennemmin tai myöhemmin, että siitä ihmisestä on pidettävä kiinni. Näin ainakin toivon!"

        Niinpä...tuota toivon myös minä, että sitkeys joskus palkitaan :)
        Luovuttaminen on kyllä monesti ollut lähellä ja varmaan vielä usein tulee olemaankin...katsotaan kuin pitkään jaksan sinnitellä...en kuitenkaan ikuisesti...

        olen jostain kuullut että kaksonen tarvii lämmintä ja sinnikästä ihmistä joka kaiken lisäksi on hyvä manipuloimaan kaksosta.

        Enpä tiedä, jos pelejä ruvetaan pelaamaan, voi mennä ihan metsään.

        Kinkkinen juttu toi kaksonen, tiedän kokemuksesta.


      • kaxsos male
        tähti kirjoitti:

        Olen siis kaksosnainen, mutta tunnistan tuon heilahtelun itsessäni hyvin. Rakastan lähellä olevaa ihmistä nytkin, mutta silti...tulee hetkiä, jolloin vain pitää lähteä pois ja tuntuu, että en vaan pysty...olisi oltava yksin ja rauhassa. Tuntuu, että toinen rajoittaa, vaikka hän ei niin tekisikään.

        Minäkin mietin sitä, että onko minusta vakiintujaksi kaiken tämän ailahtelun takia. Olen ollut pitkissäkin suhteissa, mutta johonkin se on sitten kariutunut. Nyt olen heilunut niin..ja aiheuttanut niin paljon pahaa mieltä (olen kyllä ihmeissäni, että tuntuu, että läheisimmät ihmiset kestää minua niin hyvin ja rakastavat vaan entistä enemmän..en tajua oikein miten), että pohdin, että pystynkö koskaan kunnon tasapainoiseen parisuhteeseen :/.

        En ole kuitenkaa masentunut, sillä olen ikioptimisti..se o hyvää meissä kaksosissa, että huumoria ja iloa löytyy joka tapauksessa:). Ja eiköhän ne asiat ratkea ja jos se ihminen sitten kuitenkin on sinnikäs ja jaksaa olla siinä, niin kaksonen varmasti tajuaa sen ennemmin tai myöhemmin, että siitä ihmisestä on pidettävä kiinni. Näin ainakin toivon!

        En minäkään ole masentunut, päin vastoin. Energiaa piisaa kyllä normaalielämään ja vähän ylikin. Aina olen jaloilleni kolhuista pudonnut, joskus tosin "kerien". Suupielet mielummin ylöspäin ;) Olen myös ikioptimisti!


      • kaurisnainen
        mitämitämitä? kirjoitti:

        Vaikka harmittavasta asiasta on kieltämättä kyse, niin kuulosti ihan "mukavalta" kuulla että löytyy muitakin miehiä, nimenomaan kaksosmiehiä joilla on tuo sama vietti saada olla välillä "vapaana" ja kuulla se ettei se välttämättä johdu seurustelukumppanista :)

        Kun se nimenomaan on multa meinannut järjen viedä kun välillä tuo mies pitää kuin kukkaa kämmenellä ja teot, puheet ja kaikki antaa ymmärtää että hän haluaa olla juuri mun kanssa tässä ja nyt, että tässähän voi uskaltaa haaveilla jopa yhteisestä tulevaisuudesta...kunnes sitten ykskaks mies käyttäytyy kuin olisin ilmaa ja sanoo että ahdistaa ja että pitäsköhän suhde lopettaa yms. :(
        Että voi olla oikeasti hermoja raastavaa tuollainen...prkl!

        No tuosta kun mietit, että johtuuko ailahtelu edellisessä elämässäsi kokemistasi kolhuista, eräs ennustaja (juu juu, sellaisiinkin jo sorruin tässä kun oikein tuntui pahalta ;) sanoi että tämä mies on saanut siipeensä naisen/naisten kanssa aiemmin ja siksi hän ei uskalla lähteä mihinkään vakavaan koska pelkää jälleen satuttavansa itsensä.
        Ja mies myönsi sen pitävän paikkaansa, kun kerran jututin häntä (pienessä sievässä, koska selvistäpäinhän hän ei juuri puhu :)

        Mutta ikävää on se, että välitän hänestä ihan hemmetin paljon, enkä usko etteikö hän välittäisi minusta yhtään, ei varmaan olisi kanssani jos olisin yhdentekevä????
        Kestänkö kauan tuota menoa, jaa-a...yritän, sitkeä kun olen en ihan pienestä luovuta, mutta en haluaisi enää itkeä pahaa mieltäni... :(

        Kiitos vielä sinulle "kaxsos male", tarinastasi oli itseasiassa aika paljonkin apua, nyt ehkä ymmärrän tätä omaa kaksosmiestäni paremmin :)

        meillä oli aivan samanlaista aluksi. Nyt on tasoittunut kun olemme oppineet tuntemaan toisemme.


      • julia

        kuules kaksosmies, juuri sinä. kirjoituksesi oli kuin minun mieskaverini suusta, kaksonen hänkin. seurusteltiin 8kk, nyt hänet ahisti sitoutumiskammo, ei tiedä mitä tekisi elämällään... tykkää minustakin, ei halua mulle pahaa mieltä, haluaa olla yksin ja miettiä... haluaa ehkä olla ystävä mulle jne. no, nyt ei olla enää... mie en voi ymmärtää... kaks ihmistä välittää toisistaan, mutta kun toisen läheisyys ahistaa... mie en ymmärrä... kaksonen olen kyl itekin....


      • Kaiken kokenut kaksosmiehen...
        mitämitämitä? kirjoitti:

        Vaikka harmittavasta asiasta on kieltämättä kyse, niin kuulosti ihan "mukavalta" kuulla että löytyy muitakin miehiä, nimenomaan kaksosmiehiä joilla on tuo sama vietti saada olla välillä "vapaana" ja kuulla se ettei se välttämättä johdu seurustelukumppanista :)

        Kun se nimenomaan on multa meinannut järjen viedä kun välillä tuo mies pitää kuin kukkaa kämmenellä ja teot, puheet ja kaikki antaa ymmärtää että hän haluaa olla juuri mun kanssa tässä ja nyt, että tässähän voi uskaltaa haaveilla jopa yhteisestä tulevaisuudesta...kunnes sitten ykskaks mies käyttäytyy kuin olisin ilmaa ja sanoo että ahdistaa ja että pitäsköhän suhde lopettaa yms. :(
        Että voi olla oikeasti hermoja raastavaa tuollainen...prkl!

        No tuosta kun mietit, että johtuuko ailahtelu edellisessä elämässäsi kokemistasi kolhuista, eräs ennustaja (juu juu, sellaisiinkin jo sorruin tässä kun oikein tuntui pahalta ;) sanoi että tämä mies on saanut siipeensä naisen/naisten kanssa aiemmin ja siksi hän ei uskalla lähteä mihinkään vakavaan koska pelkää jälleen satuttavansa itsensä.
        Ja mies myönsi sen pitävän paikkaansa, kun kerran jututin häntä (pienessä sievässä, koska selvistäpäinhän hän ei juuri puhu :)

        Mutta ikävää on se, että välitän hänestä ihan hemmetin paljon, enkä usko etteikö hän välittäisi minusta yhtään, ei varmaan olisi kanssani jos olisin yhdentekevä????
        Kestänkö kauan tuota menoa, jaa-a...yritän, sitkeä kun olen en ihan pienestä luovuta, mutta en haluaisi enää itkeä pahaa mieltäni... :(

        Kiitos vielä sinulle "kaxsos male", tarinastasi oli itseasiassa aika paljonkin apua, nyt ehkä ymmärrän tätä omaa kaksosmiestäni paremmin :)

        Antaisin hyvän neuvon, jätä se mies ennenkuin menetät järkesi. Minulle meinasi käydä niin ennenkuin tajusin että tämähän on täys sika koko mies. Ensi kerran kun tavattiin mies istui edessäni kuin pyhimys sädekehä pään päällä. vasta on erottu, kun mies kaksi viikkoa aikasemmin vakuutteli mulle rakkauttaan oli parin viikon päästä hänellä jo toinen.Nyt ymmärrän kaikki ne kehut minusta, olivatkin vain mielistelyä ja hämäystä.Ei halua kuulemma sitoutua ja nyt asuu uuden naisensa kanssa, muutti heti sinne kun minä lähdin.


      • Senjorita
        tähti kirjoitti:

        Olen siis kaksosnainen, mutta tunnistan tuon heilahtelun itsessäni hyvin. Rakastan lähellä olevaa ihmistä nytkin, mutta silti...tulee hetkiä, jolloin vain pitää lähteä pois ja tuntuu, että en vaan pysty...olisi oltava yksin ja rauhassa. Tuntuu, että toinen rajoittaa, vaikka hän ei niin tekisikään.

        Minäkin mietin sitä, että onko minusta vakiintujaksi kaiken tämän ailahtelun takia. Olen ollut pitkissäkin suhteissa, mutta johonkin se on sitten kariutunut. Nyt olen heilunut niin..ja aiheuttanut niin paljon pahaa mieltä (olen kyllä ihmeissäni, että tuntuu, että läheisimmät ihmiset kestää minua niin hyvin ja rakastavat vaan entistä enemmän..en tajua oikein miten), että pohdin, että pystynkö koskaan kunnon tasapainoiseen parisuhteeseen :/.

        En ole kuitenkaa masentunut, sillä olen ikioptimisti..se o hyvää meissä kaksosissa, että huumoria ja iloa löytyy joka tapauksessa:). Ja eiköhän ne asiat ratkea ja jos se ihminen sitten kuitenkin on sinnikäs ja jaksaa olla siinä, niin kaksonen varmasti tajuaa sen ennemmin tai myöhemmin, että siitä ihmisestä on pidettävä kiinni. Näin ainakin toivon!

        Olen myös kaksonen ja tunnen nuo samat piirteet itsessäni. Tänään tätä ja huomenna en tiedä mitä,sellaista se on!Minulla on miesystävä joka rakastaa minua kaikista tempuista huolimatta,en ymmärrä miksi? En halua sitoutua toiseen mutta voin olla uskollinen ja rakastaa täysillä kunhan vaan luotan kumppaniin. On päiviä jolloin en halua nähdä miesystävääni,haluan vetäytyä rauhaan. Minä olen nainen joka tunnen täysillä!Sinun täytyy vain järkevästi miettiä mitä haluat ja elää sen mukaisesti.Yhdessä eläminen ja oleminen on ihana asia mutta onnistuuko se niin helposti oli kaksonen tai e?.Minä olen myös positiivinen ihminen ja vähän harmittaa joskus ihmisten hapannaamaisuus mutta sama sille kun itse tässä porskutaa. Kyllä se sinun läheinen ihminen varmaan rakastaa sinua ja sinun kotkotuksia kunhan et tee ylilyöntejä.Kaksostyttö saa ain seuraa iloisen ja välittömän luonteen ansiota.Tsemppiä


    • Nimetön

      kuulostaa vaan tavalliselta suomalaiselta mieheltä , ei merkillä väliä. Mutta ei ole oikeasti rakastunut sinuun kun haluu mennä ja jättää sinut kotia.Älä roiku turhaan ja menetä aikaasi , jos rakastaisi olisi sitoutuvaa puheissaan myös selvinpäin ja suunnittelisi teille tulevaisuuttakin.

    • toukokuun lapsi

      Tästä on 20 vuotta aikaa. Kun nuorena naisena asuin avoliitossa kaksoismiehen kanssa peräti 7vuotta.Kaksoismies on elämälle utelias ja haluaa nähdä paljon, kaksoismies on usein hyvin intellektuelli ja tietää paljon koska, lukee ja seuraa aikaansa paljon. Tämä oli mielestäni ihanaa tuossa kaksoismiehessä.Kaikki yhteisetlomamme olivat "ihania", koska tämä kaksoismies oli hauska ja antelias. Kitsaus ei kuulu kaksoimiehelle. Mutta, se vapaudenkaipuu ja sitoutumisen pelko sitten loppulta johti meidänkin eroon. Sillä halusin perheen ja lapsia. Mies ei.Hänelle olisi riittänyt pelkästään seurustelu. Toki yritin ymmärtää minäkin häntä, koska hänellä oli takanaan epäonnistut nuoruudenavioliitto. Mutta, olin itsekin nuori ja halusin perheen. Tämä kaksoismies oli kyllä näin jälkeenpäin ajatellen muuten ihana. Emme juuri riidelleet ja hän oli hyvin vastuuntuntoinen ja huolehtivainen. Nyt kun elämä on viennyt kumpaakin omaa suuntaansa. Oli ihanaa kohdata tämä jo kypsä kaksoimies. Tapasimme 20 vuoden jälkeen kun tämä kaksoismies tuli "miehen ikään". Hyvät muistot jäi tästä kaksoimiehestä. Vaikka yhteistä tulevaisuutta ei meille silloin aikanaan tullutkaan.Toinen asia jota arvostin tässä miehessä oli että, väkivaltaisuutta hän inhosi.Hänen arvostuksena naisia kohtaan oli vilpitöntä. Hänen kanssaan oli turvallista seurustella.

    • julia

      kuulostaa niin tutulta!!!!!Olen itekin kaksonen. Seurustelin lähes 8kk kaksosmiehen kanssa,oli vasta eronnut kun tavattiin, ja oli ajatellut olla yksin.Sitten tulin minä kuvioihin,ja maaliskuussa puheissa oli jo vakavan suhteen aineksia. Nyt,kun vaistosin jotain muuttuneen ja kysyin mitä minä olen hänelle, hän sanoi, ettei tiedä. Mitä. ei tiedä? Oikeasti,hän ei tiedä haluaisiko olla mun kaa, vai yksin, kun oli niin eronsa jälkeen ajatellut vai mitä? On kuulema elämätöntä elämää,ja haluaa miettiä mitä haluaa. Itkettiin yhdessä ja erottiin, en olisi halunnut.Nyt on kuitenkin tavattu muutama kerta ajatuksella,ettei ole mitään. Mutta mun mieles on. En ymmärrä kun kuitenkin sanoo tykkäävänsä, miks sit erotaan....Se vapauden kaipuu. Jos en olisi alkanut kyseleen, ei olis vieläkään kertonu, ehkä...Olisko pitänyt olla kyselemättä?

    • julia

      tulipa tuplana!!!Mun kone ilmotti,ettei eka viesti mee, ni tein toisen. Menipä molemmat.Asia tuli sit selväksi!

    • EV49

      Tunnen tunteen,kaikki miehet ovat varmaan samanlaisia mutta kaksosmies on yliveto. Jos tunnet,että kestät tuollaista suhdetta niin ok mutta hermoja se kysyy.Sinuna katseleisin vähän vakaampaa suhdetta kun kerran noin nuori olet.Ajatteleppa kun hänelle iskee viidenkympinvillitys,miten sitten? Onkohan yksikään mies sen arvoinen,että kannattaa hermoja ressata.Sanoin tässä taannoin yhdelle tuttavalle samoin kun hänellä oli samanlaisia ongelmia. Kumppani kulki omia reissuja ja ystävättäreni odotti uskollisena kotona.Näin jälkeenpäin keskusteltuamme asiasta ystävättäreni sanoi,että kyllä hän teki oikean ratkaisun.Onhan nämä vaikeita asioita,varsinkin kun tunteet on pelissä.No ,tsemppiä sinulle kamalasti!

    • lev9per9

      olen ollut yhdessä kaksosm,14vuotta,elo on ollut kuin vuoristo rata, hän rakasti alussa halus sitä ja tätä, minun lapsista ei välittäny,minut halusi seuraan kun oli humalassa pusuja hierontaa,kuumia tunteitä, seuraavana päivänä,ei mitään, eri asunnoissa asuttiin meni hyvin ,yhteen muutettiin,meni päin permantoa,en ollut mitään,hänen ja minun lapsi sai tehdä kaikkea jos kielsin olin lehmä ja hän nukkuin eri huoneessa,minä kyllastyin,hän löi kaksi kertaa,minä masennuin haukkumisia,en saanu olla rauhassa kodissamme hän kiusasi,haukkui,sammutti saunan söi kaikki ruuat,saimme lapseni ja minä nähdä nälkää,kaverit erittäin tärkeitä,.ei halunnu joka viikonloppu olla kotona,minä muutin pois ja ja olen niin onnellinen nytt, Hän vannoo vielä rakkauttaa ja tarjoaa kulta lautaselta shampanjaa ei en jaksa enään palata,kaksosm,ovat kaks minää,ei koskaan tiedä millainen hän on huomenna,taidan ottaa kauriin seuraavaksi he ovat romattisia,

    • 2-onen

      Voi voi...niin kaksosmiehen kuin kaksonaisenkin vapaudenkaipuu on loputon. Olet kiinnostava juuri niin kauan kuin hän ei ole varma sinusta. Kun hän on saanut sinut koukutettua, alkaa etääntyminen joka voi olla sen asteista, että tunnet itsesi välillä täysin hyljätyksi.

      Kaksosta ei kannata yrittääkään sitoa, vapaus on hänen elämänsä tarkoitus.

      Jos pystyt, ota sellainen itsevarma asenne, että tekeepä kaksosrakkaasi mitä vain, sinun maailmasi ei heilahda.

      Kaksonen arvostaa itsenäisyyttä ja inhoaa yli kaiken peräänsä ruikuttavia ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe