kauniita Vaaka-Naisia...

Juha82

mm Emily Procter(se Miami C.S.I)
Gwyneth Paltrow on vaaka tietääkseni vai?

AamuTV:een Sanna Kiiski on komea ilmestys.

On kait niitä muissakin merkeissä heh ja höh kauniita naisia ja miehiä mutta...
ainakin nuo Vaaka-naiset ovat varsin kauniita.
ei tule nyt äkkiä mieleen joitain toisia Vaaka-naisia koska en seuraa horoskooppijuttuja niin hirveän tarkkaan.

Härkä-naisista tulee mieleen nyt Helena Lindgren joskaan ei ole yhtä kaunis mun mielestä kuin nuo Vaaka-naiset.
Härkä-nainen on myös kuuluisa, vanha näyttelijä Michelle Pfeiffer jolta löytyy lookia.

11

1512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha82

      Zelweeger pistää kovasti kampoihin Vaaka-naisille E.Procter ja G.Paltrow mutta niukasti häviää.
      Kiiskin kanssa tulee tasuri(:

      Jonkun kohdalla vain se ei täsmää ihan niin, pakko kuitenkin myöntää mutta rumaksi ei saa sanoa ketään.

    • vaakanaiset

      Ne valehtelevat ja syy on aina muissa. Puhuu sinustakin pahaa toisille naisille. Tämä vika on kaikilla vaakanaisilla. Usko minua! Tai saat maksaa kalliisti.

      • !!!!

        Hihihii hohhohhoo... ihan uskomatonta sontaa suollat... voipi tietysti olla provoakin. Mutta hei, käytä aivojasi ihminen. Hyvää kesää.


      • hohhoijakkaa!
        !!!! kirjoitti:

        Hihihii hohhohhoo... ihan uskomatonta sontaa suollat... voipi tietysti olla provoakin. Mutta hei, käytä aivojasi ihminen. Hyvää kesää.

        Samat sanat tuolle, joka vaikuttaa selvästi provomyönteiseltä - tuskin koskaan vaakanaista nähnytkään, ei ainakaan juttuihin päässyt tuolla asenteella, sen vaakanainen vaistoaa jo ennakolta, sanomatta mitään.


    • ervng...

      Toi tv-toimittaja on kyllä neitsyt, syntynyt 6.9.

    • Juha82

      ter vaikuttaa varsin hyvältä ihmiseltä.
      Silmäthän on sielun peili(sanotaan niin), mutta eiväthän ne kaikkea kerro silti.
      Mutta pitää lähteä(no mä ainakin)sillä asenteella että hyvä tulee, toiseen luotetaan jne.
      Positiivisuus huomaa.

      Kun oon hiljaisempi, ujompi ihminen niin sosiaalisempi kumppani voisi ollakin varsin hyvä vaihtoehto.

      Mutta en tiedä joku Salkkareiden kaltainen papupata, mikä se onkaan nimeltään se tummahiuksinen pullukka(Sallako?)että voi olla että ei jaksa kuunnella sellaista heh.
      Ei sitä silti tiedä.

    • astrotyyppi

      ..kuuluisia vaakanaisia: Catherine Zeta-Jones, Monica Bellucci, Brigit Bardot, Rita Hayworth, Heather Locklear, Gwen Stefani, Kate Winslet, Naomi Watts, Susan Sarandon, Marion Cotillard, Catherine Deneuve, kiira Korpi, Miia Nuuttila, Kirsi Piha, Pihla Viitala, Fran Drecher, Neve Campbell, Lena Headey, Sonja Lumme jne.

      • Juha82

        persoona.
        Ei aina välttämättä tarvitse olla missi, mutta on hän komea kuitenkin minun mielestä, eipä voi moittia.

        Mutta ei aina se lähes täydellinen ulkonäkö ole tärkein.
        Yhdestä lehdestä kerran luin yhden jutun hänestä, hyvä kuva jäi.
        Hyvää juttuseuraa, piristysruiske.
        Eipä tässä mitään iskemisyritystä ole mielessä silti(:
        ihmisiä pitää kehua enemmän, itseään ei liikaa.


      • että vaaoissa löytyy

        kauneutta, mutta myös paljon muita hyveitä, ei siis ole kehuminen turhaa puhetta. Koittakaa nyt jo uskoa, ette saa meitä rumiksi, vaikka kuinka yritätte toista väittää. Mutta meille ei kelpaa kaikki, valintamme teemme itse, mutta vastapuolen suunnattomasta mieltymyksestä, vaan ei aina siitäkään, rima on tosi korkealla. Valitettavasti, niin sanoi Ahtisaarikin aikoinaan :))


      • nimilistan
        että vaaoissa löytyy kirjoitti:

        kauneutta, mutta myös paljon muita hyveitä, ei siis ole kehuminen turhaa puhetta. Koittakaa nyt jo uskoa, ette saa meitä rumiksi, vaikka kuinka yritätte toista väittää. Mutta meille ei kelpaa kaikki, valintamme teemme itse, mutta vastapuolen suunnattomasta mieltymyksestä, vaan ei aina siitäkään, rima on tosi korkealla. Valitettavasti, niin sanoi Ahtisaarikin aikoinaan :))

        kohdassa vaakojen hyveet tulivat todistettua???


      • *****************

        Lotta Lehtikari ja laulaja Eini ovat vaakoja myös


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe