kauniita Vaaka-Naisia...

Juha82

mm Emily Procter(se Miami C.S.I)
Gwyneth Paltrow on vaaka tietääkseni vai?

AamuTV:een Sanna Kiiski on komea ilmestys.

On kait niitä muissakin merkeissä heh ja höh kauniita naisia ja miehiä mutta...
ainakin nuo Vaaka-naiset ovat varsin kauniita.
ei tule nyt äkkiä mieleen joitain toisia Vaaka-naisia koska en seuraa horoskooppijuttuja niin hirveän tarkkaan.

Härkä-naisista tulee mieleen nyt Helena Lindgren joskaan ei ole yhtä kaunis mun mielestä kuin nuo Vaaka-naiset.
Härkä-nainen on myös kuuluisa, vanha näyttelijä Michelle Pfeiffer jolta löytyy lookia.

11

1539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha82

Zelweeger pistää kovasti kampoihin Vaaka-naisille E.Procter ja G.Paltrow mutta niukasti häviää.
      Kiiskin kanssa tulee tasuri(:

Jonkun kohdalla vain se ei täsmää ihan niin, pakko kuitenkin myöntää mutta rumaksi ei saa sanoa ketään.

• vaakanaiset

Ne valehtelevat ja syy on aina muissa. Puhuu sinustakin pahaa toisille naisille. Tämä vika on kaikilla vaakanaisilla. Usko minua! Tai saat maksaa kalliisti.

• !!!!

Hihihii hohhohhoo... ihan uskomatonta sontaa suollat... voipi tietysti olla provoakin. Mutta hei, käytä aivojasi ihminen. Hyvää kesää.

• hohhoijakkaa!
        !!!! kirjoitti:

Hihihii hohhohhoo... ihan uskomatonta sontaa suollat... voipi tietysti olla provoakin. Mutta hei, käytä aivojasi ihminen. Hyvää kesää.

Samat sanat tuolle, joka vaikuttaa selvästi provomyönteiseltä - tuskin koskaan vaakanaista nähnytkään, ei ainakaan juttuihin päässyt tuolla asenteella, sen vaakanainen vaistoaa jo ennakolta, sanomatta mitään.

• ervng...

Toi tv-toimittaja on kyllä neitsyt, syntynyt 6.9.

• Juha82

ter vaikuttaa varsin hyvältä ihmiseltä.
      Silmäthän on sielun peili(sanotaan niin), mutta eiväthän ne kaikkea kerro silti.
      Mutta pitää lähteä(no mä ainakin)sillä asenteella että hyvä tulee, toiseen luotetaan jne.
      Positiivisuus huomaa.

Kun oon hiljaisempi, ujompi ihminen niin sosiaalisempi kumppani voisi ollakin varsin hyvä vaihtoehto.

Mutta en tiedä joku Salkkareiden kaltainen papupata, mikä se onkaan nimeltään se tummahiuksinen pullukka(Sallako?)että voi olla että ei jaksa kuunnella sellaista heh.
      Ei sitä silti tiedä.

• astrotyyppi

..kuuluisia vaakanaisia: Catherine Zeta-Jones, Monica Bellucci, Brigit Bardot, Rita Hayworth, Heather Locklear, Gwen Stefani, Kate Winslet, Naomi Watts, Susan Sarandon, Marion Cotillard, Catherine Deneuve, kiira Korpi, Miia Nuuttila, Kirsi Piha, Pihla Viitala, Fran Drecher, Neve Campbell, Lena Headey, Sonja Lumme jne.

• Juha82

persoona.
        Ei aina välttämättä tarvitse olla missi, mutta on hän komea kuitenkin minun mielestä, eipä voi moittia.

Mutta ei aina se lähes täydellinen ulkonäkö ole tärkein.
        Yhdestä lehdestä kerran luin yhden jutun hänestä, hyvä kuva jäi.
        Hyvää juttuseuraa, piristysruiske.
        Eipä tässä mitään iskemisyritystä ole mielessä silti(:
        ihmisiä pitää kehua enemmän, itseään ei liikaa.

• että vaaoissa löytyy

kauneutta, mutta myös paljon muita hyveitä, ei siis ole kehuminen turhaa puhetta. Koittakaa nyt jo uskoa, ette saa meitä rumiksi, vaikka kuinka yritätte toista väittää. Mutta meille ei kelpaa kaikki, valintamme teemme itse, mutta vastapuolen suunnattomasta mieltymyksestä, vaan ei aina siitäkään, rima on tosi korkealla. Valitettavasti, niin sanoi Ahtisaarikin aikoinaan :))

• nimilistan
        että vaaoissa löytyy kirjoitti:

kauneutta, mutta myös paljon muita hyveitä, ei siis ole kehuminen turhaa puhetta. Koittakaa nyt jo uskoa, ette saa meitä rumiksi, vaikka kuinka yritätte toista väittää. Mutta meille ei kelpaa kaikki, valintamme teemme itse, mutta vastapuolen suunnattomasta mieltymyksestä, vaan ei aina siitäkään, rima on tosi korkealla. Valitettavasti, niin sanoi Ahtisaarikin aikoinaan :))

kohdassa vaakojen hyveet tulivat todistettua???

Lotta Lehtikari ja laulaja Eini ovat vaakoja myös

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe