"U-Haul lesbian" vitsi selitettynä

tämäkin selvisi

Suosittu vitsi Amerikoista. Mitä lesbo tuo mukanaan toisille treffeille. U-Haulin. Suomeksi käännettynä "Lainalaatikot". U-haul on amerikkalainen muuttoautoja vuokraava yritysketju.

Vitsin tarkoituksena on ollut nauraa sille ilmiölle, että lesboilla on ollut tapana muodostaa nopeasti syviä suhteita. Tätä on selitetty sillä, että ennen lesbojen seurustelu oli tuomittavaa, ja siksi lesbot pyrkivät solmimaan suhteet nopeasti.

Toinen selitys on kuitenkin se, että aikaisemmin on vallinnut normi, jonka mukaan ei ollut sopivaa harjoittaa seksiä kuin rakkaussuhteessa. Tilapäinen "huoraaminen" oli tuomittavaa lesbopiireissä. Niinpä kova seksin halu on voinut ajaa naisen seurustelemaan toisen kanssa liian nopeasti. Samanlainen ilmiö on havaittavissa katolisilla nuorilla ja niillä nuorilla, joiden uskonto kieltää esiaviolliset suhteet. Näillä nuorilla on niin kiire saada seksiä, että he menevät kiireessään naimisiin liian nuorena, mikä aiheuttaa sitten vaikeuksia avioliitossa.

Eli, ei kannata siis nipottaa seksuaalimoraalin kanssa liikaa ja välttää seksiä ilman syvempiä tunteita liikaa, eikä kannata baariin lähtiessä ottaa mukaan Suomen muuttolaatikot oy:n puhelinnumeroa.

20

3040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

Termi oli tiedossa ja sekin mitä se lesboslangissa tarkoittaa, mutta sattumoisin en tiennyt mistä se tulee. Tänä iltana se sitten selvisi - ei suomi24:stä vaan Sinkkuelämää elokuvasta! :D

• Catsy_666

Koska lesbosuhteet ovat epävarmoja, paras tapa sitouttaa toinen nopeasti on asuminen yhdessä.

• ei tee muutako

rampauttaa ihmisen ja oman tahdon.ei pidä sitoa.

• lebiaanos

vastaus on ainakin meidän porukoissa ollut "muuttoauton", joka kuvaa u-haulia kirjaimellisemmin.

ja vitsin perustaksi nuo selitykset ovat hiukan pitkällisiä. yksi ihan kelpo selitys on myös se, että kahden naisen suhteessa ei tarvitse niinkään miettiä sitä, että soittaako vai eikö soittaa sun muita heterosuhteiden ikuisuuskysymyksiä, joista the rules -kirjat aina varoittavat varmoina miehenkarkoittajina.

• Tosikkoko?

Kuulostaa tosi ankealta, että pitää käydä kimppuun kuin sika limppuun. Eikös pikaseksi ole kuin pikaruoka? Houkuttelevaa, tekee mieli, vaikka tietää ettei pitäisi. Lopulta ajautuu syömään, hotkii ekat palat innokkaana, sitten alkaa maistua jo ihan keinotekoiselta paskalta ja lopuksi miettii, miksi edes söin?
        Mä tykkään enemmän gourmeesta. SIlloin täytyy tosin tietää jo enemmän ruoanlaitosta ja mitä paremmin tuntee ruokalajin niin parempaa on luvassa. Haaveilua kunnon ateriasta oikeassa tunnelmassa, suunnittelua, parhaat ainekset, hienosäätöä ja virittelyä, alkuruoka vaan kiihottaa ruokahalua entisestään. Nautiskellaan hitaasti....Tulipa nälkä!

• Tosikko edelleen
        Tosikkoko? kirjoitti:

Kuulostaa tosi ankealta, että pitää käydä kimppuun kuin sika limppuun. Eikös pikaseksi ole kuin pikaruoka? Houkuttelevaa, tekee mieli, vaikka tietää ettei pitäisi. Lopulta ajautuu syömään, hotkii ekat palat innokkaana, sitten alkaa maistua jo ihan keinotekoiselta paskalta ja lopuksi miettii, miksi edes söin?
        Mä tykkään enemmän gourmeesta. SIlloin täytyy tosin tietää jo enemmän ruoanlaitosta ja mitä paremmin tuntee ruokalajin niin parempaa on luvassa. Haaveilua kunnon ateriasta oikeassa tunnelmassa, suunnittelua, parhaat ainekset, hienosäätöä ja virittelyä, alkuruoka vaan kiihottaa ruokahalua entisestään. Nautiskellaan hitaasti....Tulipa nälkä!

Siis pikaseksillä en tarkoittanut ajaltaan lyhytkestoista vaan seksiä satunnaisen kumppanin kanssa esim. isketään raflasta mukaan. Mä jään varmaan yksin, koska kaikkiaan en ymmärrä sellaista äkkiä mulle, etten jää ilman meininkiä. Kyllä mä haluan rauhassa tutustua ja katsoa onko tässä mitään mahiksia enkä itse lupautua johonkin juttuun suin päin. Kuinkas usein sitä sitten niitä muuttolaatikoita raahataan ees taas? Vai onko niin, että on parempi pitää omaisuus jo valmiina matkalaukussa niin on helppo sitten vaihtaa naista?
        Mitenkäs sitten tämä, kun kuulin, että esim. Hesassa kaikki lesbot ovat suurin piirtein kaikki seurustelleet keskenään ja näin ollen naineet ristiin rastiin? L Koodissa tämä ihmetyttää, vaikka ymmärrän, että kysymys on jenkkiläisestä saippuasta, mutta kait sillä edes jotakin kytkyä todellisuuteen on? Ihmettelin sellaistakin jaksoa,että yksi pari aamulla heräsi ilmeisesti ihanan yön jälkeen ja siihen sänkyyn kampesi kaikki kaverit pötköttämään ja toisiaan halailemaan ja tönimään. Ei kävisi meillä.

• -Minä-
        Tosikko edelleen kirjoitti:

Siis pikaseksillä en tarkoittanut ajaltaan lyhytkestoista vaan seksiä satunnaisen kumppanin kanssa esim. isketään raflasta mukaan. Mä jään varmaan yksin, koska kaikkiaan en ymmärrä sellaista äkkiä mulle, etten jää ilman meininkiä. Kyllä mä haluan rauhassa tutustua ja katsoa onko tässä mitään mahiksia enkä itse lupautua johonkin juttuun suin päin. Kuinkas usein sitä sitten niitä muuttolaatikoita raahataan ees taas? Vai onko niin, että on parempi pitää omaisuus jo valmiina matkalaukussa niin on helppo sitten vaihtaa naista?
        Mitenkäs sitten tämä, kun kuulin, että esim. Hesassa kaikki lesbot ovat suurin piirtein kaikki seurustelleet keskenään ja näin ollen naineet ristiin rastiin? L Koodissa tämä ihmetyttää, vaikka ymmärrän, että kysymys on jenkkiläisestä saippuasta, mutta kait sillä edes jotakin kytkyä todellisuuteen on? Ihmettelin sellaistakin jaksoa,että yksi pari aamulla heräsi ilmeisesti ihanan yön jälkeen ja siihen sänkyyn kampesi kaikki kaverit pötköttämään ja toisiaan halailemaan ja tönimään. Ei kävisi meillä.

Ei täällä Hesassa tosiaan ole kaikki naineet toistensa kanssa koska täällä riittää enemmän tarjontaa kuin muualla Suomessa, jossa taas tosiaan on se meininki että kaikki ovat olleen toistensa kanssa..!
        Mutta piiri pieni pyörii taas - oltiin missä tahansa..

• lebiaanos
        Tosikkoko? kirjoitti:

kylläpä sitä kirjaimellisia ollaan... vitsit on vitsejä, joilla on jokin todellisuuspohja.

muuttoautovitsi kertoo siitä, että suhteet naisten välillä usein syvenevät nopeammin kuin heterosuhteissa, koska naisten ei tarvitse välittää siitä, ettei mies luule heidän takertuvan (ts. olevan epätoivoisia). tai sitten se kertoo siitä, että naiset ovat epävarmempia ja haluavat nopeasti varmistaa, että toinen on vakavissaan. molemmissa varmaankin vinha perä, ja muitakin selityksiä varmaan löytyy.

ei se kerro siitä, että lesbot ovat matkalaukkuineen käytävässä odottamassa aina seuraavan naisen kohdattuaan.

• Kesälukija
        lebiaanos kirjoitti:

kylläpä sitä kirjaimellisia ollaan... vitsit on vitsejä, joilla on jokin todellisuuspohja.

muuttoautovitsi kertoo siitä, että suhteet naisten välillä usein syvenevät nopeammin kuin heterosuhteissa, koska naisten ei tarvitse välittää siitä, ettei mies luule heidän takertuvan (ts. olevan epätoivoisia). tai sitten se kertoo siitä, että naiset ovat epävarmempia ja haluavat nopeasti varmistaa, että toinen on vakavissaan. molemmissa varmaankin vinha perä, ja muitakin selityksiä varmaan löytyy.

ei se kerro siitä, että lesbot ovat matkalaukkuineen käytävässä odottamassa aina seuraavan naisen kohdattuaan.

Heteroilla on suhteiden aloittaminen paljon monimutkaisempaa, sillä tiellä on monia mutkia.

Ensinnäkin heteromiehillä on aina kauhea pula yhden yön seksikumppaneista, ja siksi miehet joutuvat aina baareissa laskemaan tasovaatimuksiaan saadakseen seksiseuraa. Naiset taas yhden illan suhteissa voivat valita aina baarin komeimmat ja tasokkaimmat miehet.

Sitten seuraavana aamuna ihmetellään, kun se komea ja ihastuttava mies ei haluakaan jatkaa seurustelua mitättömän näköisen pullukan kanssa, jolta on saanut seksiä.

Toisaalta taas heteromiehet saadakseen pelkkää seksiä naisilta antavat vain lupauksia pysyvästä liitosta, ja jahkailevat sitoutumista. Tosiasiassa heillä ei ole aikomustaan sitoutua, kunhan vain teeskentelevät saadakseen seksiä. Onneton heteronainen ei tätä tajua.

• Catsy_666
        Kesälukija kirjoitti:

Heteroilla on suhteiden aloittaminen paljon monimutkaisempaa, sillä tiellä on monia mutkia.

Ensinnäkin heteromiehillä on aina kauhea pula yhden yön seksikumppaneista, ja siksi miehet joutuvat aina baareissa laskemaan tasovaatimuksiaan saadakseen seksiseuraa. Naiset taas yhden illan suhteissa voivat valita aina baarin komeimmat ja tasokkaimmat miehet.

Sitten seuraavana aamuna ihmetellään, kun se komea ja ihastuttava mies ei haluakaan jatkaa seurustelua mitättömän näköisen pullukan kanssa, jolta on saanut seksiä.

Toisaalta taas heteromiehet saadakseen pelkkää seksiä naisilta antavat vain lupauksia pysyvästä liitosta, ja jahkailevat sitoutumista. Tosiasiassa heillä ei ole aikomustaan sitoutua, kunhan vain teeskentelevät saadakseen seksiä. Onneton heteronainen ei tätä tajua.

"Naiset taas yhden illan suhteissa voivat valita aina baarin komeimmat ja tasokkaimmat miehet. "

Ei minun seuraani kukaan tartu, vannon. Minun elämäni heterona olisi perin yksinäistä.

• ja..

tää on niin surullista ja totta.. Tiedän 2 paria, jotka kirjaimellisesti muuttivat yhteen ensitreffien jälkeen! En ymmärrä, miten niin voi toimia? Aika nopeaa toimintaa minultakin, kun muutimme exän kanssa yhteen 3kk seurustelun jälkeen ja liian nopeaa sekin. En ymmärrä ollenkaan tätä kummallista ilmiötä.

• vaikka samana iltana

saa muuttaa jos siltä tuntuu. Ei aina tarvi ajatella miltä tuntuu 10 vuoden kuluessa, senhän näkee sitten, 10v päästä.
        Mielummin kokee, elää, rakastaa hetkenkin, kuin odottaan pomminvarmaa naista jonka kanssa uskaltaisi elää vähän.
        Joten ei muuta kuin rohkeasti vain jos siltä tuntuu, kokemus kasvattaa aina, oli se hyvä tai huono.

• Pomminvarma nainen
        vaikka samana iltana kirjoitti:

saa muuttaa jos siltä tuntuu. Ei aina tarvi ajatella miltä tuntuu 10 vuoden kuluessa, senhän näkee sitten, 10v päästä.
        Mielummin kokee, elää, rakastaa hetkenkin, kuin odottaan pomminvarmaa naista jonka kanssa uskaltaisi elää vähän.
        Joten ei muuta kuin rohkeasti vain jos siltä tuntuu, kokemus kasvattaa aina, oli se hyvä tai huono.

Huomaa, että näkökulma on aivan toinen, jos sattuu olemaan lapsellinen ihminen. SIis minulla on lapsi, joten ensinnäkään ei ole aikaa luuhata ympäriinsä en tosiaankaan toisi lapselleni näytille joka viikko uutta ihmistä, ihan vaan oman kokemusmaailmani laajentamiseksi. No, mitens tämä Death bed sitten? Onko niin, että lesbosuhteen normaali kestoaika on 2v eli kun hormonihumala hälvenee niin rakkauskin kalpenee?

• mulle ei.
        vaikka samana iltana kirjoitti:

En ole nopeen toiminnan nainen ja sitäpaitsi mikä maine siitäkin tulee jos on asunut yhdessä lyhyen ajan sisällä monenkin tytön kanssa.
        Toisekseen ikävä potkasta "veneen alle" jos toinen on kämppää vailla tai itse on mennyt sanomaan kämppänsä irti.
        Kiva siinä sit asustella kämppäkavereina tai toisten nurkissa.
        Mielummin seurustella ja katella rauhaksiin onko suhde vakaalla pohjalla,sit vasta kun on varma ni saman katon alle.

• Myth Buster
        Pomminvarma nainen kirjoitti:

Huomaa, että näkökulma on aivan toinen, jos sattuu olemaan lapsellinen ihminen. SIis minulla on lapsi, joten ensinnäkään ei ole aikaa luuhata ympäriinsä en tosiaankaan toisi lapselleni näytille joka viikko uutta ihmistä, ihan vaan oman kokemusmaailmani laajentamiseksi. No, mitens tämä Death bed sitten? Onko niin, että lesbosuhteen normaali kestoaika on 2v eli kun hormonihumala hälvenee niin rakkauskin kalpenee?

Lesbian bed deth on myytti, joka perustuu 27 vuotta vanhaan Pepper Scwartzin tutkimukseen. Tutkimus on lisäksi tehty Amerikassa. Aika on jo ajanut ohi asiasta, mutta myytti elää sitkeästi, ja kun tarpeeksi uskoo myyttiin, niin kyllä sitä sitten alkaa omakin seksielämä noudattaa myyttiä.

Uudet tutkimukset antavat aivan toisen kuvan nykylesbojen elämästä.

Tuohon aikaan vaikutti ehkä asiaan vielä se, että silloin lesbot olivat melkein kaikki feministejä, ja lesbous katsottiin osaksi poliittista taistelua miesten ylivaltaa vastaan, joka perustui teorian mukaan seksin avulla alistamiseen. Mm. dildojen käyttö ja toisen päällä makaaminen seksin aikana olivat kiellettyjä, ei-tasa-arvoisia seksin muotoja.

• bit
        mulle ei. kirjoitti:

En ole nopeen toiminnan nainen ja sitäpaitsi mikä maine siitäkin tulee jos on asunut yhdessä lyhyen ajan sisällä monenkin tytön kanssa.
        Toisekseen ikävä potkasta "veneen alle" jos toinen on kämppää vailla tai itse on mennyt sanomaan kämppänsä irti.
        Kiva siinä sit asustella kämppäkavereina tai toisten nurkissa.
        Mielummin seurustella ja katella rauhaksiin onko suhde vakaalla pohjalla,sit vasta kun on varma ni saman katon alle.

Asun naisen kanssa, enkä seurustele. Olen seurustellut, enkä asunut. Kovin käsittämätöntä...?

• ole muiden asia

sanoa miten elää elämänsä? Ei se miksikään stokkaksi tee jos on paljon naisia. Eikä se ole kenekään vika että sulla ei ole aikaa "luuhailla". Joka viikko, vähän kuulostaa katkeralle. Rakkaus ja rakastuminen on eri asia, sä et vamaan tajunnu sitä kun alkuhuumasssas lapsenki teit?

• sinullekin
        ole muiden asia kirjoitti:

sanoa miten elää elämänsä? Ei se miksikään stokkaksi tee jos on paljon naisia. Eikä se ole kenekään vika että sulla ei ole aikaa "luuhailla". Joka viikko, vähän kuulostaa katkeralle. Rakkaus ja rakastuminen on eri asia, sä et vamaan tajunnu sitä kun alkuhuumasssas lapsenki teit?

Lapsia ei tehdä, lapset saadaan.

• Puhu hiljaa rakkaudesta
        ole muiden asia kirjoitti:

Anteeksi, kultaseni. Osuiko arkaan paikkaan? Saat minun puolestani pitää ihan kaikki naisesi, jos sulle kelpaa kuka vaan ja mikään ei tunnu miltään. Siitähän lienee kysymys sun tapauksessasi.

• Catsy_666

Mikä normaali ksestoaika on "2v"? Minulla on v ja hänellä on v, tekeekö se sitten 2v?

Minun lesbosuhteitteni kestoaika mahtuu yleensä seinäkalenterin sivulle. Miessuhteet taas ovat olleet mitattavissa rannekellosta.

Kertaakaan en ole itse pannut suhdetta poikki.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe