juhannussää

Hellu4

Millanen mahtaa ol tän vuoden juhannussää.... vähä rupee jo jännittää et tuleeko hyvä ilma.. vai kenties lunta.. festareil menos...

11

8826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krisseli83

      yks tuttava sanoi että olisi lämmintä etelä ja keski-suomessa ainakin..jotakin 22-25 astetta. en tiedä mistä oli kuullut. eipä ainakaa alkuviikoksi lupaa säätiedotukset mitään kovin hyvää festari/mökkeilykeliä :(

      • Neeu96

        no sehän on hyvä et tulee hyvä sää ainakin meille päin tänne etelä-suomeen isot bileet on tulossa


    • eilisen

      Iltalehti, siinä oli juhannuksen sääennuste.

      • ............

        vettä!!!!!


    • vettä...

      Vettä sitä ennustetaan tulevan ainakin torstaina ja perjantaina.

    • >>>prophecy<...

      Lunta satelee ja on kylymää, mutta ei kait sentään ihan koko juhannuksen aikaa; sunnuntaina illemmalla alkaa tulla hieman lämpimämpää, mutta sitten taas koko heinäkuun on tosi kylymää... Kyl maar mää nys'sen tiäsin jo maaliskuulla, kun ennustin kesän kelejä...

      Villahousua, sukkista ja pipua vaan mukaan matkaan, niin kelepaa värjötellä juhannuksena...

      • Kun sen

        ..Alottaa ja on samas tunnelis koko jussin niin ei haittaa.. Torstaiksi luvattu 20 astetta. En sitte tiedä onko pakkasta, mutta ainahan sitä voi ottaa grillin tiipiihinsä lämmittään. :)


      • itsestään
        Kun sen kirjoitti:

        ..Alottaa ja on samas tunnelis koko jussin niin ei haittaa.. Torstaiksi luvattu 20 astetta. En sitte tiedä onko pakkasta, mutta ainahan sitä voi ottaa grillin tiipiihinsä lämmittään. :)

        ruskettavat on keksitty niin ei tarvi murehtia siitä itsensä grillaus hommelista.. Hippasen lisää oksettavan yltiöpositiivista ajattelua ja kaikki menee päin vittua!!


    • vaan

      Ihan normaali keli vissiin luvassa,ei sateita mut ei kauheet paahdettakaan,sellane normi -20-astetta,mut ei sitä silti viel varmaks voi sanoo.

    • 03850384029
    • saku 

      Juhannussää vuonna 2008 kuin perinteinen suomalainen kesäsää.

      Aaton sääksi povataan lähes pilvistä ja sadekuurot ovat mahdollisia Keski- ja Etelä-Suomessa. Lämpötila liikkuu iltapäivällä 16 ja 20 asteen välillä. Ensimmäiseksi juhannuspäiväksi luvataan suurin piirtein samanlaista säätä.

      http://www.keskipohjanmaa.net/gen/505265.asp

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe