Kysymys kuuluukin, jos tänään alkaa tuntua ovulaatio-oireita, niin tapahtuuko ovis juuri nyt vai parin päivän sisällä? Mulla on esikoisen jälkeen alkanut tulla voimakkaat ovisoireet mutta silti ajankohta on mulle mysteeri. Mulla on migreenitaipumusta ja saankin melkoisen voimakkaan kohtauksen juuri niihin aikoihin. Eli, voisko olla, että oireet tulee silloin kun on se lh-huippu? Sen perusteella vois kuvitella, että ovulaatio tapahtuu 24-48 tunnin sisällä. Tikuista ei ole hyötyä, eivät näytä mulla muuta kuin haaleaa viivaa.
Esikoista ei tälleen tehty, tärppäs toisesta kierrosta mutta nyt toista yritettäessä meininki on jotenkin erilaista ;).
Kiitos valmiiksi asiallisista vastauksista!
Ovulaatio-oireet ja oviksen ajankohta
3
2964
Vastaukset
- Tytsy-84
Eikös se menny jotenkin niin että kun se lähtee siellä liikkeelle(tulee ovulaatiokivut) niin se elää 12-24 tuntia sen jälkeen, näin olen kuullut. Kertokaa viisammat jos olen väärässä.
- ~Audrey~
No lasten tekemine ei oo niin helppoa kun kaikille annetaan ymmärtää joka paikassa, et kyl se meininki erilaine voi olla vaiks viimeks olis tärpännykki heti. Munasolu on pystyy hedelmöittymään vain n.12 tunnin ajan vaikka niitä oireita oliskin kauemmin. et sit kun ne sun oirees alkaa ni harrastakaa sitä seksiä vaikka joka toine päivä ni siittiöt on parempi laatusia ja nehän elää kuitesti sielä muutamia päiviä...
- ~Audrey~
Sori sekava viesti ja tais siellä olla kirjoitusvirheitäkin. Toivottavasti yhtään oli apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241548Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851264Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841194Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101105En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939