Kysymys kuuluukin, jos tänään alkaa tuntua ovulaatio-oireita, niin tapahtuuko ovis juuri nyt vai parin päivän sisällä? Mulla on esikoisen jälkeen alkanut tulla voimakkaat ovisoireet mutta silti ajankohta on mulle mysteeri. Mulla on migreenitaipumusta ja saankin melkoisen voimakkaan kohtauksen juuri niihin aikoihin. Eli, voisko olla, että oireet tulee silloin kun on se lh-huippu? Sen perusteella vois kuvitella, että ovulaatio tapahtuu 24-48 tunnin sisällä. Tikuista ei ole hyötyä, eivät näytä mulla muuta kuin haaleaa viivaa.
Esikoista ei tälleen tehty, tärppäs toisesta kierrosta mutta nyt toista yritettäessä meininki on jotenkin erilaista ;).
Kiitos valmiiksi asiallisista vastauksista!
Ovulaatio-oireet ja oviksen ajankohta
3
3075
Vastaukset 3
- Tytsy-84
Eikös se menny jotenkin niin että kun se lähtee siellä liikkeelle(tulee ovulaatiokivut) niin se elää 12-24 tuntia sen jälkeen, näin olen kuullut. Kertokaa viisammat jos olen väärässä.
- ~Audrey~
No lasten tekemine ei oo niin helppoa kun kaikille annetaan ymmärtää joka paikassa, et kyl se meininki erilaine voi olla vaiks viimeks olis tärpännykki heti. Munasolu on pystyy hedelmöittymään vain n.12 tunnin ajan vaikka niitä oireita oliskin kauemmin. et sit kun ne sun oirees alkaa ni harrastakaa sitä seksiä vaikka joka toine päivä ni siittiöt on parempi laatusia ja nehän elää kuitesti sielä muutamia päiviä...
- ~Audrey~
Sori sekava viesti ja tais siellä olla kirjoitusvirheitäkin. Toivottavasti yhtään oli apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479