lihottaja

iso tyttö

moi! olen 24v. nainen, ja ajattelin kertoa omasta "harrastuksestani" täällä. Eli rakastan syömistä. syön aina kun on mahdollista ja niinkauan kunnes tuntuu että massu repiää. olen lapsesta asti pitänyt syömisestä ja ollut aina vähän pullukka. Mikään ei tunnu yhtähyvältä herkuttelu.
syöpöttelyni pääsi kunnolla vauhtiin kun muutin vanhempieni luotapois ollessani 21v. rakastan masuani joka kasvanut vauhdilla kotoamuuton jälkeen, painoakin on tullut lisää 53 kiloa :)
syödessäni/ ahmiessani ruokaa tuntuu että kiihotun..? olenko päästäni sekaisin?
löytyykö täältä saman henkisiä ihmisiä? mitä mieltä miehet ovat tälläisesta syöpöttelijästä?

18

4731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pullukka

      Hei! Oon kans parikymmppinen muija, jolle ruoka maittaa! Ruoka tuo suurta mielihyvää, mitä muusta ei saa.. Enemmän syön suklaata, sipsejä leivoksia, ym. herkkuja.
      En ole aina ollut pullukka. Lihominen alkoi suhteen päätyttyä poikakaverini kanssa, joka jätti minut. Aloin syödä suruuni, ja rupesin lihomaan todella nopeasti. Erostamme on 4vuotta, jona aikana painoni on noussut 138 kiloon.

      Väliillä olen saanut laihdutettua muutaman kilon, mutta ne ovat tulleet tuplana takaisin.. En ole enää yrittänytkään hillitä syömistäni, vaan olen todennut olevani onnellisempi ruuan kanssa..

      Heli

    • Realisti (m)

      tuo olla totta?! Ei tuo nyt ihan tervettäkään ole. Haet mielihyvää ruuasta ja se on ilmeisesti jonkin korvike (hellyyden, läheisyyden?).

      Itse en pidä epäterveellisistä elintavoista, joten en voisi sietää tuollaista tilannetta.
      Uskotko löytäväsi poikaystävän, joka hyväksyy tuon?

      Kannattaa etsiä mielihyvää jostain terveellisemmästä elintavasta ja pikkuhiljaa lopettaa/vähentää ylensyöntiä. Apuakin varmaan saa, kun sitä osaa/haluaa etsiä.

    • terhi

      kuule tykkää varmaan miehet puhuvasta elefantista!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Missä kunnassa on niin vähän harrastusmahdollisuuksia?

    • Sait fanin

      Meitä on niin moneksi. Itse olen aina pitänyt _mahdollisimman_ isoista
      tytöistä (ks. esim. http://www.feeder.co.uk/image/an incredible apron!.jpg ),
      erityisesti jos tyttö itse nauttii lihavuudestaan/lihomisesta.
      Lihavuuden ihannointi ei varmasti mene jakeluun "normaaleille" ihmisille,
      mutta tiedän, ettet sinä tai minä olemme ainoita kahjoja.

      Jos miesasiasi ovat vielä kesken, tässä hyvä neuvo: älä kelpuuta miestä,
      joka hyväksyy sinut kiloistasi huolimatta, vaan etsi joku, joka haluaa
      sinut niiden vuoksi!

    • Neiti

      Niin en halua moittia sinua, mutta onx tossa järkee että lihottaa ihtensä liian lihavaksi??
      Koska lihavuus on ''aika'' vakava sairaus?? Siis sie sairastut helposti kaikkiin tauteihin ja muutenkin sun on vaikeempaa liikkua kun olet lihava... Että kandeisko ruveta laihuttaa pikku hiljaa???

    • Pikkuinen

      Sanoit muuttaneesi pois kotoa ollessasi 21-vuotias. Koska nyt olet 24-v, olet siis lihonut 53 kiloa KOLMESSA VUODESSA!! Olet todellakin avun tarpeessa, sillä tuolla menolla pääset hengestäsi.

      En usko että kukaan haluaa tosissaan hankkia itselleen noin paljon ylimääräistä läskiä!!! Vatsasi, jota sanoit rakastavasi on takuulla sinulle painava taakka,josta todellisuudessa haluasit päästä eroon. Lopeta siis teeskentely ja ala laihduttamaan. Vinkkejä ja apua siihen hommaan on maailma pullollaan.

      • kg

        mä oon samanlainen syöpöttelijä oon 13v ja painan vaivaiset 98kg.
        Onneks kohta on joulu nii tulee vähän kiloja lisää


    • nami,nami

      Hei! Minä olen keski-ikäinen nainen ja kovasti lihava. Olen tosin laiduttanut yli kakskymmentä kiloa terveys syistä, mutta kiloja riittää vielä yli 150. Syöminen on tai olisi ihanaa...ah niin ihanaa, mutta kun suu söisi, vatsa vetäisi, vaan jalat ei kanna!

      • kg

        Tosta viime kerrasta on tullu jo 18 kiloa lisää.On se syöminen ihanaa.suklaa on parasta ja sitä meneekin monta levyä päivässä


      • nami,nami
        kg kirjoitti:

        Tosta viime kerrasta on tullu jo 18 kiloa lisää.On se syöminen ihanaa.suklaa on parasta ja sitä meneekin monta levyä päivässä

        Älä sinä kirjottele minun viestiini mitään jatkoa! Kirjottele vaan omista kiloistasi!


    • jepjep

      hmm.. suosittelisin zumban, tai jonkun muun liikunnan aloittamista, jos saisit vaikka siitä mielihyvää ja energiaa myös! itse saan myös mielihyvää kun syön hyvääruokaa jne.. mutta pidän liikunnasta myös joten ei ole ongelmaa lihoamisesta.
      Jos kokeilisit jotain hauskaa liikuntalajia josta tykkäät, ja menisit kokeilemaan ihan huvinvuoksi, vaikka sitten sitä zumbaa? siellä on hyvä meininki ja hyvää musiikkia, nostaa mielialaa paljon, eikä tule omantunnon tuskia, toisinkun herkuttelusta.

      • jepjep

        jatkoa viimeviestiin..
        ja sen harrastuksen myötä, laihtuisit varmaan, elämä alkaisi maistumaan paremmalta kuin ruoka.
        ja sitten terveellsiet elämäntavat tulisi varmaan siinä sivussa mukaan kuvioon.


      • Necrophost
        jepjep kirjoitti:

        jatkoa viimeviestiin..
        ja sen harrastuksen myötä, laihtuisit varmaan, elämä alkaisi maistumaan paremmalta kuin ruoka.
        ja sitten terveellsiet elämäntavat tulisi varmaan siinä sivussa mukaan kuvioon.

        Alkuperäinen viesti on melkein vuosikymmenen vanha, ei tarvitse nostaa sitä uudestaan.


      • Röyyyyyhh

        Suosittelisin että pidät pääsi kiinni.

        Lihomoinen ei ole ongelma eikä herkuttelusta tule omantunnon tuskia kun niistä voi myös nauttia.


    • Vai, että vielä oikein "harrastus"?

    • J.O.K.U

      haluaisin lihoa

    • harta

      Jatka vaan samaan malliin :)

    • harta

      Naisten lihominen kiihottaa kovasti, joten herkutelkaa kunnolla. Iso maha, iso takapuoli ja paksut reidet kannattaa ottaa tavoitteeksi. Se on oikanlaista elämää, kun ei tarvitse säännöstellä mitään. Antaa mennä vaan!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe