Laadultaan paras mini crossi?

Mökkimopo

Mikä on laadultaan paras mini crossi 11 vuotiaalle mökkimopoksi?Kiitos jo etu käteen

69

22343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CRZ

      Eli crz on paras halpis merkki. Tysconit, samurait, fudet, titanit kannattaa unohtaa kokonaan!!!!!
      Crz:lla on alan harrastaja maahantuojan eikä mikään kukkakauppias kuten Tysconissa/samuraissa/fudessa/jne....

      • Hoda/KTM

        samaa kiinan paskaa kaikki samasta tehtaasta lähtösin,ruokatunnilla vaihdetaan eri merkin tarrat ja homma jatkuu.Kokemusta useista yllä mainutuista merkeistä.


      • :)

        moi mist saa halpoi mini crossei


      • :) kirjoitti:

        moi mist saa halpoi mini crossei

        no glanspowerist saa bse krossei ja fusionei ja samuraita


      • E_S

        pistä linkki


    • Laatuosista

      Uusi Samurai 110 on tehty entistäkin laadukkaammista osista. Hinta edelleen sama. Myydään mm. Hong Kong -kaupoissa ympäri maan.

      • ne kinukit

        Työnnä ne kinukit jo persesilmääs.. Ei ne kinukit kestä minkäänlaista ajamista, vaikka kuinka tulisi uudenlaisia kiinalaisia krosseja. Kokemusta on. Ostaa parempia osia tilalle, niin muut kiinalaiset osat moposta hajoaa yms..


      • NII varmaa

        KYLLÄ ***** EI


      • crz324
        ne kinukit kirjoitti:

        Työnnä ne kinukit jo persesilmääs.. Ei ne kinukit kestä minkäänlaista ajamista, vaikka kuinka tulisi uudenlaisia kiinalaisia krosseja. Kokemusta on. Ostaa parempia osia tilalle, niin muut kiinalaiset osat moposta hajoaa yms..

        crz on ranskalainen jos oikein muistan


      • vittu on
        NII varmaa kirjoitti:

        KYLLÄ ***** EI

        mulla o crz 125 ja se on ranskalainen!


      • ,,,...---
        vittu on kirjoitti:

        mulla o crz 125 ja se on ranskalainen!

        ei ne rapeet ranskalaisetkaa oo mitenkää kauhee laadukkaita iha samaa sarjaa fudejen ja muitten kaa


    • valikoimaa riittää

      laitas nuo googgeliin hakusanaksi

    • juupu

      täällähän kysyttiin laadultaan parasta. Musta tuntuu ,että samurait,fudet sun muut kiinalaiset eivät ole parhaita! Mun mielestä parhaita on ktm,pitpro ja crz

      • lol5

        ktm ei tee minicrosseja !!! ja jos haluaa laadukkaan niin ostakaa polini xp4 street se on kallis mutta hyvin kestävä vaikka vähä rapatessa roiskuisikin...


      • :)
        lol5 kirjoitti:

        ktm ei tee minicrosseja !!! ja jos haluaa laadukkaan niin ostakaa polini xp4 street se on kallis mutta hyvin kestävä vaikka vähä rapatessa roiskuisikin...

        kertokaa mist saa halpoi mini crossei


      • lol5 kirjoitti:

        ktm ei tee minicrosseja !!! ja jos haluaa laadukkaan niin ostakaa polini xp4 street se on kallis mutta hyvin kestävä vaikka vähä rapatessa roiskuisikin...

        ai ktm ei tee minicrossei mul oli pienen ktmsx50 ja löytyy 65cc ja 80cc ja 125cc


    • koska

      Käsittääkseni tässä haettiin minicrossia 11 vuotiaalle ja katsoessani tässä haukut samurain 110c:stä niin ei kai kukaan odota saavansa pitprota samurain hinnalla varsinkaan jos samurai maksaa kolmanneksen pitprosta..
      Itse ajellut samurai 110cc:llä nyt noin30h ja kaikki pelittää vielä hyvin (kuski n80kg)..
      Halvalla ei saa hyvää mutta hintasekseen varsin hyvä peli ja varmasti riittää 11v:n ajoihin ellei nyt mitään motocrossia harrasta ja jos näin olisi niin tätä ketjua tuskin olisi..


      1. Käyttäjä
      2. Kuinka paljon käyttöä
      3. Budjetti mitä sijoittaa käyttöön nähden

      4. Älkää avautuko ellei ole omia kokemuksia muutakuin että olen NETISTÄ LUKENUT että ladalla ei tee mitään..

      • dasassa

        Ehkei mökkimopoksi ole järkevää thumppia tai pitproota ostaa... Mökki mopoksi kelpaa vaikak honda monkey taikka suzuki pv... Samurait on ihan hyviä ja onkin... Olen kerran kokeillut... Eri tuntonen se oli kuin oma pitpro standart. Mutta saat samuraista ihan saakelin hyväm mökki kulkineen... Takaiskarit niissä on mitä on mutta, en radalle lähtisi sillä.


    • crazy riding zone

      Ittelläni on jo kohta vuoden ollu CRZ ja vielä aktiivisessa crossikäytössä. Ei oo mitenkään pahemmin levinny ja ajettavuus on ihan eri luokkaa ku jossain fudeissa/romusaissa. Ne kilisee ja kolisee ja osia joutuu kiristelemään ettei putoa. Varmaan suurin miinus fudeissa yms. on huonot iskarit.. tai ei niitä tunnu olevan. Eli pyörä pomppii ku pomppukeppi. CRZ:ssa on ihan eri tuntuma, vaikka sekin tietysti häviää jollekki kalliimmalle pelille. Suosittelen mieluummin vaikka vähän kalliimpaa pyörää kuin fude/samuraita.. näitä saattaa joutua kuitenkin huoltamaan sen parinsadan euron verran enemmän.

      • crazy riding zone

        ja näistä halvimmista ei ole kylläkään kokemusta kevyessä mökkikäytössä. Voi olla että kestää ihan hyvinkin...


      • bomber
        crazy riding zone kirjoitti:

        ja näistä halvimmista ei ole kylläkään kokemusta kevyessä mökkikäytössä. Voi olla että kestää ihan hyvinkin...

        mulla oli tossa tuo samurai 110cc noin 1,5vuotta ja se oli mökkikäytössä hyvin kesti nyt mulla on orion 140cc ja samuraissa oli vähemmän vikoja ja tuo orion on laadukkaampi. laadukkain on tuo pitpro tai motovert tietenkin on tärkeää katsoa että miten ajaa,kuinka lujaa. pitäähän sen sopia käyttäjälle...samurai on ihan ok mökkimopo jos ei isoja hyppyjä hypi...


    • hans

      jos ei mitää iha kauheeta käyttöö ni ota 110cc samurai

    • lki

      riippuu vähä osaako käyttää kytkintä ja onko ajamine iha kauheet rääkkii jos se normi ajoo ni ota samurai 110cc mut jos kovempaa ni ota bse mad cow 125 jos vielä kovempaa ota pitro tai thumpstar

    • polini

      POLINI XP4 STREET 50 kuutioisia ja 125 kuutioisia ja sitte ku tulee mopo aika niin hyvin saa kilpii ja mopoks

    • thumpstarTAIpitpro

      juu itellä in ollu kaks samuraita ja iin huomannu että samurai tullee ennen pitkää yhtä kalliiksi kuin thumpstar tai vastaava kun on kokoajan paskana ja nyt oon sitte ostanu thumpstar pro 125cc 05 käytettynä 700e ja ei oo ollu mitään vikaa ja on potkua keulii joka vaihteella kaasusta ja kulkeeki vielä;P

    • ff

      samuraisa on sitte kans surkia runko tosa 08 ainaki ku niisä menny jo 5 runko poikki ja haettu aina takuusee uus:D

      • s dddaedasd

        www.motorpower.fi


    • hullu292

      kannatta ostaa bse 125cc maksaa vaan 400€ ja on kohta laisen hyvä

      • sadfGBV

        kohta

















































        laisen


    • mikkozz
      • :D

        Kone glans myy hyvii grossei on kekemust :D:DDDD


    • kyllä niitä laadukkaita mini-crossei on laadukkain crz-itelläkin semmoinen,-junnu mallei kin saatavissa,netissäkin Eniten kehuttu,t,-Pako68

      • Kansan Syvistä riveistä ÄÄni on kantautunut::crz-paras minicrossi....Eniten Kehuttu NETISSÄ.! skeidan puhujat voi,Tehdä vaikka jojon..t,Pako68-


    • maatilan asukas

      jaahas taas näitä tietämättömii, kaikki 107cc samalla koneella olevat on yhtä hyvii. vaikka toisessa lukis samurai, fude tai mikä paska vaa. ne samurait fudet on ihan ajettavii se joka sanoo että ne on paskoi niin taitaa ite olla semmosii, jotka ajaa ykkösellä lämä dises ku pelkää isompii vaihteita. ittelläniki on ollu ainakin 4 samuraita, muutamasta on menny männän renkaat, yhestä venttiili ja yhestä kytkinlevyt, mutta tossa kun olen kattonu kavereitten kawasakeja ym. niin on niissäkin ollut vähintään jo enemmän remonttia kun missään mun samuraissa ja on siinä mun pv:ssäki ollu vikaa. ÄLKÄÄ OLKO NOIN VITUN MERKKI FRIIKKEJÄ!

      • expertti

        mulla on kawasaki kx jos haukut sitä nii et tiiä mistä puhut kulkee vitusti ja on ollu 4 vuotta käytössä -93 eli vielä iha vitun vanha ja ei oo käytössä joutunu ees tulppaa vaihtaa....


    • Halvalla ei saa hyvä

      Halvat pyörät voivat kestää toisinaan hyvinkin kovaa ajoa mutta tosiasia on ettei halvalla saa koskaan hyvää! kalliimmat merkkipyörät kuten Pitpro, Pitsterpro, CRZ, Ycf jne ovat koottu paremmista osista ja siksi ovat myös kestävämpiä ja laadukkaampia kuin halpahallien pyörät. Nuo halpismerkit ovat hyvä valinta jos ei ole painava kaveri tai ajaa muuten vähemmän, eikä vaadi tehoja ja ajo-ominaisuuksia niin paljon kuin kalliimmat merkit tarjoavat.
      Halpispyörien runko ja vanteet ovat niiden heikoin lenkki samoin kaikki laakeroinnit ovat helpommin rikkoontuvia, moottorit niissä ovat hieman tehottomampia eivätkä kestä samaa käyttöä kuin merkkivehkeissä.
      Kalliimman pyörän moottori maksaa jo enemmän kuin esim kokonainen bse-pyörä. Nuo halvat merkit ovat kaikki lähes samaa tasoa merkkiin katsomatta.
      Samoin merkkipyörien laatuerot ovat pieniä. Pitpro ja PitsterPro ovat kuitenkin kokemuksieni perusteella laadukkaimpia ja parhaita ajettavuudeltaan. Pitpro jaPitsterPro ovat jenkkimerkkejä ja CRZ ja YCF ovat Ranskalaisia.
      Nuo merkkipyörätkin tosin kootaan pääasiassa kiinalaisista palikoista.
      Yhteenvetona siis. Osta halpa laite jos tyydyt vähempään ja merkkipyörä jos haluat enemmän.
      Jälleenmyyntiarvo on myös parempi merkkipyörissä.

    • Mopoilija joroisista

      Kannattaako ostaa bse 125cc special edition!? Iha hirveesti en ajelis ja pientä hyppimistä pitäs kestää. Hirveesti en "mopoja" rääkkää. KOKEMUKSIA, VASTAUKSIA!!!!!!!!!!!!!!!!

      • juti75

        osaatteko neuvoo puolivuotta vanha ycf 140 monster pyörä ollut ajossa.ja nyt huomannut että tasakaasulla ajettaessa moottorista kuuluu "särinää,sirinää".muuten moottori toimii loistavasti.onko jokin vialla ?


    • www.samu.com

      Joo ihan ok sulle...

    • sammmmmmmmmmsssseeee

      jaahas taas näitä tietämättömii, kaikki 107cc samalla koneella olevat on yhtä hyvii. vaikka toisessa lukis samurai, fude tai mikä ***** vaa. ne samurait fudet on ihan ajettavii se joka sanoo että ne on paskoi niin taitaa ite olla semmosii, jotka ajaa ykkösellä lämä dises ku pelkää isompii vaihteita. ittelläniki on ollu ainakin 4 samuraita, muutamasta on menny männän renkaat, yhestä venttiili ja yhestä kytkinlevyt, mutta tossa kun olen kattonu kavereitten kawasakeja ym. niin on niissäkin ollut vähintään jo enemmän remonttia kun missään mun samuraissa ja on siinä mun pv:ssäki ollu vikaa. ÄLKÄÄ OLKO NOIN ***** MERKKI FRIIKKEJÄ!

      ^ "mul o ollu ainaki 4 samuraita " kui sul nii mont o ollu? Varmaa ko ne o nii pska laatusii et o hajonnu ja joutun osta uussi:D kyl mä sinun olisi ostan ensimmäise samurain jäkke jo jonku crz tai jonku paremma:DD

    • ued0

      Kiinalaiset on kyl riskei Joko kestää tai ei kestä. kanttii hankkii vaik suzuki. niil on hyvii minicrosseja. vaik joissain on vaan 80kuutioo ni on tosi ärhäköitä. nettimoto saa esim suzuki ds80 n.700e ja todella laatu

    • YcF 125-150 ;D

      osta YCF 125 hintakin vain 999 siis vain 999. On laadukas kestävä hieno ja minun lemppari mini crossi osta pois ku vielä on myynnissä!!

    • samurai kuumeinen

      kyllä mun mielestä samurai on yhtä hyvä ku jokin muu. kyllähän ne honda cr levii yhtä helposti samuraihan ei ole mopo vaan crossi joten siinä on aina crossin vaivat

      • Romusai

        Samuraita ei voi edes verrata crossipyörään se on viin vitun susi että kun kerran hyppäät ni se levii siihe! Kannattaa ostaa kerralla joku kunnon pyörä mikä kestää! Mielummin kun joku 100€ romusai mitä saa korjata 1000€ edest!


      • gfdfg

        samurait on huonoja etkö nyt vittu älyä?


    • Huoh...

      Miettikääpä hieman sitä ajotapaa miten jotain romusaita ajetaan, ja sen jälkeen sitä miten vaikkapa kotarilla ajetaan. Samanlaista kyytiä kun vedät romusailla nii viikon päästä saa kuopata jo koko kapistuksen...

    • osta suzuki

      Suzukin crossit esi RM 80 tai RM85.suosittelen

    • THUMPstar 110

      kannattaa ostaa THUMPSTAR CRZ SUN MUUT BSET KUN JAPSIT ON YLENSÄ KALLIIMPIA.

    • qwerty

      mitään miicrossii kannata homata. honda monkey suoraa

      • HondaMonkeyOnPaska

        Ei monkeys edes kulje mihikää, romuttamolle se kuuluu.


    • emppaz

      Mulla on BSE ja kestää isommatkin töyssyt ja hyppyrit. --> suosittelen!
      Samurain vaihdoin bseehen jolloin huomasin huikean laatuero niin osissa kuin ajotuntumassakin...

      Yleensä ne kiinavehkeet tekevät sen että tulevat loppujenlopuksi kalliimmaksi kuin olisit kerralla ostanut Pitpron,YCF,BSE, ym.... kiinavehkeissä se huono puoli
      että kun ajat laitteen kaupasta ulos ja polkaiset kerran niin käynnistyspoljin ja mäntä lentää samalla lennolla ulos :D

    • mannejanne

      orion 140cc on ihan hyvä crossi
      menee hyvin montuilakii

    • mul on ittelläni pitpro ja testasin kerra yhen kaverin samurait ni siin samurais ol huomattavast huonompi ajo asento ko mun pitpros ja kannattaa ostaa semne crossi misä on daytonan kone

    • kyllä!

      itsella 110 5 v ja ei mun aikana pahemmi vikaa öljyn vaihot ym normi huollot! jä hyppiä ei kannata mutta menee jos ajaa pelolla tiellä metässä vääntää ja kulkee ihan tarpeeks :D nyt tulossa suzuki rm 2006 85cc :) mutta tommone samukka ekaks rossiks loistava!!! öljyt vaihtaa ja ajaa ei haittaa jos rikkuu pahemmi halavat osat ym! ja älkää huutelko et ne o paskoja ajaa niilla!

    • ycf 140cc

      kannataisko semmonen ycf 140cc r-start pilot 2012

    • ycfman

      mulla on hitto ycf 110 hondan rungolla!!!!

    • niin mitä vittuu
    • moi 8574364

      eihä pitproo oo kiinalainen paska

    • madcow125

      Osta madcow 125cc laadukas ja kestävä runko ja moottori KIINALAISEKSI.

    • bser2

      Moro. oisko teillä kellää kokemusta noista bse 125-160cc crosseista? ku ite oisin kiinnostunut lajista. onko mulle itelle bse 125-160cc crossi liian äkänen? oon 50kg ja oon 12v.

      • ktm3

        Vai äkäinen kiukkuinen lähtee. Voithan kokeilla ajaa mtb pyörällä niin se kertoo tuon vastauksen. Osta 80cc ihan suosiolla se on sopiva sinulle eläkä sotkeennu paskaa


    • trololol2351

      OSTA YCF TAI MOTOVERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • mopoman16

      Täs niitä tulis nä kaikki on tosi hyviä
      YCF Pitpro Motovert Pitsterpro Terramoto KTM Yamaha Husqvarna .jne.
      Nää kaikki ei tee minicrossei mut iha suotanan hyviä ne on.

    • MOPO MIES;d

      Nettimotostahan Niitä Löytyy ja bse on hyvä

    • mopomies;D

      ja ktm on laadultaan hyvä

    • Ycf125cc

      Ittelläni ollu jo yli 4v ycf r start 125cc eikä oo mitää viel hajonnu vaikka kaaduttu on jo varmaa tuhat kertaa hiuka säädetty konetta lähtee ja käy vähä pirteemmi.

    • Anonyymi

      Mikä vois olla hyvä krossi/minikrossi 13 vuotiaalle aika lyhyelle tyypille. Jolla pystyis ajamaan jo radallakin ja hyvin mökkikäytössä, kuten mettässä enskaa. Ja ei mikään kovin kallis pärrä, ku vasta alottelemassa

      • Osta suoraan joku Honda CR 85, Suzuki RM 85, Kawasaki KX 85, Yamaha YZ 85 tai vastaava. Ne kestää oikeasti ajaa ja ovat turvallisia sekä kulkevat sen verran että oppii ajamaan. Käytettynä siis tietenkin.


    • Anonyymi

      Ktm 85 sx

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe