Tätä juttu on ihan alkutaipaleella ja kyselenkin onko kokemuksia tällaisesta yhdistelmästä kenelläkään?
Oinas mies osaa hempeillä, pommittaa tekstiviestein, soittaa ja puhua lempeitä, kohtelee kuin kukkaa kämmenellä ja huomioi ja seksikin on vaihtelevaa ja mielenkiintoista. Mutta sitten kolikon kääntöpuoli, yhtäkkiä heittäytyy viileäksi ja etääksi, juuri kun on saanut kaurisnaisen tempaistua mukaansa. Siinä sitten kaurisnainen ihmettelee et missä mennään. Kunnes taas jonkun ajan päästä oinasmies aloittaa pommittamisen uudelleen. Tätäkö tämä on jatkossakin vai muuttuuko oinasmiehen käytös, jos tästä jutusta tulee enemmänkin ja päädytään yhteen asumaan?
OinasM ja kaurisN
neiti25
2
564
Vastaukset
- mä vaan
Kokemusta on paristakin oinasmiehestä ja itse olen kaurisn. Ei taida käytös oinaalla muuttua, huono piirre on äkkipikaisuus mitä kauriissa ei ole. Vastakohdat ehkä sopii paremmin yhteen muuten räsähteleisi todella jos molemmat samanluonteisia.
- toimii...
Itse olen kaurisnainen, kyllä se toimii. Alku oli hankala, mutta lujalla yhteistyöllä homma alkoi toimia. Nyt ollaan jo kihloissa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471