Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaatekoot Bulgariassa

Iso-Iita lähtee lomailemaan.

Kysytäänpäs sitten neljänneltä forumilta, kun ei vastauksia tunnu tulevan... Olen lukenut jotain vanhempia keskusteluita, joissa moititaan bulgarian (sunny beach) vaatteiden pienuutta. Löytääkös tällainen kokoa 40-42 oleva mitään shoppailtavaa paikan päältä, vai pitääkö hellevaatevarasto uusia jo lähtiessä?

5

1272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iästäsi

      Tosi on, että Bulgarialaiset nuoret naiset ovat hyvin hoikkia ja vaatteetkin ovat pääosin tarkoitettu heille, mutta on siellä tosi tanakoitakin mammoja, mutta heidän mallisto ei ole ehkä niin kirjo, kuin noilla nuorilla.

      Uskoisin silti että löydät myös sinulle sopivaa.

      • Iso-Iita edelleen

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Suomi24:n keskusteluiden tason tuntien odotin saavani vastaukseksi "pysy läski kotona" :-D

        Nuori olen, eli kyllä tarkoitus olisi metsästää juuri muotivaatetta. No katsotaan paikan päälllä, siellähän se sitten selviää !


      • ja asiallisesti...
        Iso-Iita edelleen kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Suomi24:n keskusteluiden tason tuntien odotin saavani vastaukseksi "pysy läski kotona" :-D

        Nuori olen, eli kyllä tarkoitus olisi metsästää juuri muotivaatetta. No katsotaan paikan päälllä, siellähän se sitten selviää !

        ...niin hellevaatteet on oltava Suomesta, jos on kokoa 42-44.
        Olen itse, ja taitaa olla vaikeuksia jo koossa 40:kin.
        Riippuu tietenkin vartalonmallista. Mulla on pömppövatsa, en kireitä vaatteita halua pitää etenkään helteessä.
        On tosi rasittavaa jos ensin paikan päällä, kun ranta kutsuu ja hiki valuu, pitäisi lähteä vaateostoksille. Ei kiitos !! Ei ikinä !!

        Ihan vaikka T-paidoista mainitsisin, että koska ne on feikkitehtailla tehdyt, useimmiten leveys ei lisäänny yhtään, vaikka koko kasvaa, S-koko ja L-koko voi olla yhtä kapeita, helmaan vaan tulee 10 senttiä lisää.

        Esimerkiksi Varnassa on hyvät valikoimat muillekin kuin luunlaihoille teineille, mutta sinne tai vaikka Burgasiin ostoksille meno, vaatii jo hikisen päivän ja paljon juoksemista, eikä ehkä sittenkään "osu" oikeaan liikkeeseen.

        Sovituskopit on mitä sattuu, jos niitä yleensä on.


    • ..........

      minä en ainakaan löytänyt yhtään sopivaa vaatetta, suomessa kokoni on haitarissa 40-44 riippuen mallista. Topit oli kaikki niin lyhyitä että vaikka yläosa oli ok, helman alta pursuivat makkarat ;)

      eikä ne hinnatkaan niin edullisia laatuun nähden olleet, suomen marketeista löytyy melkein samaan hintaan ja ainakin laadukkaampaa

      itse tyydyin shoppailemaan kenkiä ja laukkuja, kivoja rihkama tai hopea koruja oli myös tarjolla..

      • ---.

        Muutama vuosi sitten kävin Varnassa ja aikomus oli etsiä sieltä halvat farkut, merkillä tai aitoudella ei ollutkaan väliä, pääasia että olisi löytänyt hienot. Silloin olin kokoa 38-40, eikä mistään meinannut löytää sopivia. Harmitti tosi paljon, sillä siellä olisi ollut niitä ihania, ylihienoja housuja halvalla, mutta koot oli tosiaan arviolta 30-34 :(

        Paitoja toin kuitenkin vinon pinon, ja kenkiä 7 paria, eiköhän siinä sitten ollut tarpeeksi matkamuistoja... ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe