Paskaa koko ukko.

miksi uskoinkaan.

Tuntuu niin helkutin pahalta,kun päivä päivältä paljastuu mitä ihmeellisempiä juttuja ja kieroiluja minun puolisostani,olemme olleet yhdessä neljättä vuotta,siitä ajasta puolitoista vuotta avioliitossa.Alkuvuosina hän oli mitä ihanin ja avuliain,luotin häneen110%,itsekkin ihmettelin itseäni.mutta nyt vuoden aikana hän on muuttunut täysin tunteetomaksi luuseriksi,tekee velkaa joka paikkaan mistä vain saa(käy töissä)sexi on kuollut,ehkäpä on löytänyt toisen kiinnostuksen kohteen,tänään löysin hänen auton hanskalokerosta erään paperin ja vieraat naisten aurinkolasit.hällä oli mun auto lainassa kun piti käydä matkan takana hoitamassa (asioitaan),ja mul on vähä parempi kulkuneuvo.Hän on tehnyt vähässä ajassa hirveet velat,ja kaikki hän pelaa netin pokerissa,kun salaisten tietojen mukaan muutamassa kk noin 7000euroo.Iltavuoroon lähtee jo usein 3h ennen töiden alkamista??? Olen itse aika lopussa,olen sanonut että etsis itselleen asunnon,sanoo vaan että kuinkas minä sitten pärjäisin ilman häntä.Auttakaa hyvät ihmiset mua,haukkuja en kaipaa kun muutenkin on niin paha olo.

9

1651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muikkumies
    • kokemusta on

      Jestas mitä olet joutunut kokemaan !!Kerää nyt ittes tai mitä sinusta on vielä jäljellä ja laita se mies menee,,puhu hänelle nämä kaikki asiat jotka olet tännekin kertonut ja sen jälkeen kuuntele onko hänellä mitään sanomista siihen.Jos ei asia selkiinny tai jotenkin muuten muutu, niin lähde tai laita miehesi lähtemään, mutta eihän tuostakaan mitään tule, olet kohta hoidon tarpeessa. Parempi kerta rysäys kuin ainainen kitinä. Jos näin voi sinun asiassasi sanoa.Sinä pärjäät ilman häntäkin.Tsemppiä !!!

      • AP.

        Nyt se on loppu,huh kun helpotti,ei ollut millä enää puolustella ja valehdella,kun meidän pihaan ajoi vieras auto,mies js nainen ja lauma kiljuvia muksuja.Katselin ikkunasta että onpa ihan outoo porukkaa.Kysyivät että onko isäntä kotona,kun oli kuulemma luvannut olla paikalla kun sen naisen mies tulee selvittää (asiaa)hänen muijansa ja minun ukon touhuja.Eihän raukalla ollut rohkeutta olla kotona kun nää ihmiset tuli matkan takaa,no lopultakin selvisi yksi hora,ties kuinka monta hällä niitä lieneekään,mutta ei asu enää mun kattoni alla,menköön vaikka oksaselle yöksi ja ojaselle aamukahville.Onneksi talo ja tavarat omistan minä.Ei paljon puhunut kun heräili hynttyitään muovipussiin.


      • HärkäTÄR
        AP. kirjoitti:

        Nyt se on loppu,huh kun helpotti,ei ollut millä enää puolustella ja valehdella,kun meidän pihaan ajoi vieras auto,mies js nainen ja lauma kiljuvia muksuja.Katselin ikkunasta että onpa ihan outoo porukkaa.Kysyivät että onko isäntä kotona,kun oli kuulemma luvannut olla paikalla kun sen naisen mies tulee selvittää (asiaa)hänen muijansa ja minun ukon touhuja.Eihän raukalla ollut rohkeutta olla kotona kun nää ihmiset tuli matkan takaa,no lopultakin selvisi yksi hora,ties kuinka monta hällä niitä lieneekään,mutta ei asu enää mun kattoni alla,menköön vaikka oksaselle yöksi ja ojaselle aamukahville.Onneksi talo ja tavarat omistan minä.Ei paljon puhunut kun heräili hynttyitään muovipussiin.

        Onnittelut sinulle !!! Hän pääsi siihen mitä oli halunnutkin, eli kärähti ja pahasti. Sinulla ei ole mitään pelättävää, ole itsenäinen nainen. Miehiä tulee ja miehiä menee !!


      • kesäyönuni
        AP. kirjoitti:

        Nyt se on loppu,huh kun helpotti,ei ollut millä enää puolustella ja valehdella,kun meidän pihaan ajoi vieras auto,mies js nainen ja lauma kiljuvia muksuja.Katselin ikkunasta että onpa ihan outoo porukkaa.Kysyivät että onko isäntä kotona,kun oli kuulemma luvannut olla paikalla kun sen naisen mies tulee selvittää (asiaa)hänen muijansa ja minun ukon touhuja.Eihän raukalla ollut rohkeutta olla kotona kun nää ihmiset tuli matkan takaa,no lopultakin selvisi yksi hora,ties kuinka monta hällä niitä lieneekään,mutta ei asu enää mun kattoni alla,menköön vaikka oksaselle yöksi ja ojaselle aamukahville.Onneksi talo ja tavarat omistan minä.Ei paljon puhunut kun heräili hynttyitään muovipussiin.

        Toimit tavalla joka osoittaa että sinusta löytyy itsekunnioitusta, tervejärkisyyttä ja rohkeutta! Onnea tulevaisuuteen=)


    • -jouska-

      niin mäki tein...ja pysyy ulkona mun ja lapsen elämästä piste!

      • AP..

        Ompa kiva kuulla kyliltä hänen versioitaan ulos lennosta,kyllä hän myöntää kuulemma että hän mokasi,mutta kun raukka sai kuulemma sexiä liian vähän multa,eihän hän ollut kotonakaan kun nukkumassa,olisko muun pitänyt ettiä häntä milloin miistäkin ja viedä vit...herralle ettei olis tarvinnut panna kaikkia ketkä antaa.Kehuu kuulemma kavereille että minä muka ottaisin hänet lennossa takaisin(((olen nauttinut omasta rauhastani suunnattomasti,ei haise enää paska mun kodissani,ja alkuviikosta menen sukupuolitauti testeihin,kun se jätkä ei käytä koskaan kortsua,ja kehoitan muitakin jotka jotenkin tunnistaa tän tyypin hakeutuvan testeihin,pieni vinkki.etunimi alkaaH:lla ja sukunimiT:llä synt.1960.


      • minä ite härkä
        AP.. kirjoitti:

        Ompa kiva kuulla kyliltä hänen versioitaan ulos lennosta,kyllä hän myöntää kuulemma että hän mokasi,mutta kun raukka sai kuulemma sexiä liian vähän multa,eihän hän ollut kotonakaan kun nukkumassa,olisko muun pitänyt ettiä häntä milloin miistäkin ja viedä vit...herralle ettei olis tarvinnut panna kaikkia ketkä antaa.Kehuu kuulemma kavereille että minä muka ottaisin hänet lennossa takaisin(((olen nauttinut omasta rauhastani suunnattomasti,ei haise enää paska mun kodissani,ja alkuviikosta menen sukupuolitauti testeihin,kun se jätkä ei käytä koskaan kortsua,ja kehoitan muitakin jotka jotenkin tunnistaa tän tyypin hakeutuvan testeihin,pieni vinkki.etunimi alkaaH:lla ja sukunimiT:llä synt.1960.

        Voi sinua ressukkaa,, otan osaa,, minulla on sitä melkein samaa, olen innolla odottanu että milloin se tuo jonkun tulehduksen tai muun taudin minuun. Ei tämä ole kuitenkaan sama henkilö, mutta toinen samanlainen paskiainen


    • kokemusta on

      Olaan sinun kanssa samassa suossa härän kanssa !! Juhannuksena se taas nähtiin !! Oli niiiiiin väsynyt (minulle esitti) joten annoin hänen olla ja levätä, mutta kuinkas ollakkaan johan ukko oli mennyt muualle tanssimaan?? Herane aika kuin kiero voi mies olla ja minä en muka pääse siitä irti??Koskaan en halua olla minkäänlaisen härän kanssa missään tekemisissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1494
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1258
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1189
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1105
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1048
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1006
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      90
      965
    Aihe