Bourbon Streetin lyriikoista

varmavoitosta

Lyötiin tossa kaverin kanssa femma vetoa Bourbonin sanoista, ite väitän että se on "Bourbon street, bourbon street, bourbon street, bop to my baby" ja kaveri väittää sitä mitä löytää kun googlettaa Bourbon Street lyrics eli "bourbon street, bourbon street, bourbon street, watching my baby". Noilla lyricsmode.com, lyricseek.com ym. jenkkisivuilla on kaikilla jokaista pilkkua myöten identtiset bourbon lyriikat, eli ne nyt vaan on copy pastennu ne toisiltansa ja kaikki on väärässä, vai mitä? ;) Kertokaas nyt kumpi on oikeessa.

9

7111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selviää

      kuuntelemalla.

    • jeeee-eee

      Mun mielstä se on kyl "watching my baby" koska se "bop" ei tarkota mitään, ja sen biisin on kuitenkin sanottanu Jim...

      • tarkistettuna

        Alkuperäisestä levy-yhtiön julkaisemasta Hurriganesin 10/80 levyn nuottivihkosta vuodelta 1980 tarkastettuna.....
        Se on....
        BOP TO MY BABY

        Ja kai levy-yhtiön julkaisemaa tietolähdettä voidaan pitää "virallisena" totuutena?


      • voi jeesus

        Ai ei muka "Bop" tarkoita mitään????? Voi jeesus sentään! Kyseistä sanaahan on käytetty rokkibiisien sanoituksissa jo yli puoli vuosisataa!!!
        Oikea rokkibiisien vakiosana!


    • The Boss

      Kun kuuntelee Bourbon Streetiä niin siinä sanat kyllä menisivät tai Remu laulaa sen kohdan bop to my baby,mutta onko noihin lyriikoihin kirjoitettu sitten Watching my baby ja se (watching) on ollut liian vaikea sana Remulle lausuttavaksi, vaikka olis kuinka kirjoitettu foneettisesti sanat,remu on sen sitten laulaessaan muuttannut bop to my baby.
      Tai voihan kyseessä olla että tämäkin kuuluu niihin ns väärin kuultuihin laulu sanoihin.
      Itse kun kuutelin tai olen aina sen kyllä kuullut muodossa Bop to my baby

    • Anonyymi

      Kaiken kaikkiaan, mitä ihmettä nuo koko laulun sanat tarkoittavat!?!?!?!!!!

      • Anonyymi

        Ne on rokkia. Ei niiden tarvitse tarkoittaa mitään.


    • Anonyymi

      Remu vaikkei koskaan laulanut enkun tekstiä erityisen hyvin, niin suosio ollut aina vaikuttava. Kyllä suosioon on vaikuttanut materia ja soittajien soittotaidot jotka vaikuttavia, mut edelleen nää on makuasioita eli nää voi arvioida joko objektiivisesti tai subjektiivisesti, ihan miten vaan, sillä jonkun mielestä hurriganes on huono yhtye ja yliarvostettu, mutta aina pitäisi silloin perustella mielipide. Jos sanoo että huono yhtye niin ei se riitä vaan pitää perustella mielipide, jotta mielipide on relevantti.

      Oma mielipide on se, että hurriganes on hyvä rokkibändi. Soittajista ile kallio jäänyt liikaa järvisen pimentoon.

      Jos menee massojen mielipiteen mukaisesti niin silloin hurriganesin voisi ristiä top10 parhaan suomibändin joukkoon, mut minun mittapuu musan arvioinnissa ei perustu massojen mielipiteeseen.

      Jos mietimme esimerkiksi vaikkapa politiikkaa niiin onko aina massojen mielipide paras mielipide? Ei välttämättä. Toisinaan on ja toisinaan ei, siis politiikassa.

      Sama vähän musiikissa vaikka ei toki musaa voi ihan verrata politiikkaan. Kuitenki musa on enemmän makuasia. Politiikassa ollaan kuitenki niin vaarallisilla alueilla että huonosti äänestämällä voi käydä jopa tosi huonosti= esimerkkinä Venäjä= Stalin, Lenin ja nyt Putin tai vaikkapa pohjois-korea.

    • Anonyymi

      Ei ne Remu-sanoitukset mitään tarkoita muutenkaan.. Ei muuta kun höpinää tötteröön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe