vaiheessa Mikkeli on ajanut /ajautunut "konkurssipesäksi", kun muistelee 80-90 luvun Mikkeliä, se oli kuitenkin varsin hyvinvoiva kaupunki. Tällä hetkellä tuntuu jotenkin koomiselta, että lääninpääkaupunki on kohta valtion holhouksessa, mutta esim. Kuopio ja Pieksämäki menevät varsin mukavasti eteenpäin vaikka ei puhuta Ideaparkista tai Ikeasta, mutta kuitenkin ko. kaupungeissa on päättäjien ja johtavien virkamiesten elinkeinotoimintojen puolella positiivinen tekemisen meininki. Joten toivottavasti myös Mikkeli panostaisi / katsoisi asioita hiemen pitemmällä tähtäyksellä, ei ainoastaan budjettikausi kerrallaan.
Minä tässä
6
1007
Vastaukset
- Mr Burns
Pieksämäellä oli ylijäämäinen budjetti samaan aikaan kun Mikkelillä oli rajusti alijäämäinen.
- mies mikkelin
mikkeli on ollut kusessa jo vuosikymmenet ja nykyhetken siemenet kylvettiin juuri tuolloin 80/90-luvuilla ja 2000 luvulla sama meno jatkui ja nyt korjataan mädät hedelmät....
ei mikkeli ole taloudella kukoistanut koskaan, sellainen kaupunki kuin sen asukkaat sopii mikkeliin hyvin.
idiooteista joudutaan valitsemaan idiootit kaupunginhallitukseen ja kaupunginvaltuustoon ja kaikkiin päättäviin tahoihin. ei siitä hyvää heilu.
joten mikkeliläiset ovat itse mikkelinsä muokanneet ja jälki on tässä. välillä täällä käy muualta ihmisiä noukkimassa hillot taskuun ja luikkii sen jälkeen karkuun, kun savua alkaa ilmaantua.
mikkeliläiset eivät ole osanneet luovia asioita ja nyt on valtio laittamassa omat miehet mikkelin johtoon ja mikkelin omat nuijat sivuun.- oon homo =D
Oon homo :D
hyviä uutisia, muuten me vaivutaan apatiaan koko sakki.
- Entinen Mikkelin työkkärin ...
Samaa köyhyyttä ja kurjuutta se Kikkelin touhu on ollu ainakin 90 luvulta asti. Ei duunin duunia muille kuin "iskä hoitaa sulle töitä suhteilla" tyypeille. Joo, tiedän että korkeasti koulutetuille oli ja on töitä siellä. Mene kurssilta kurssille, työharjoitteluun jne...Kuka täyspäinen sitä jaksoi ? Eikun kamat kasaan ja muualle missä sitten olikin kyllä töitä ja edistymismahdollisuuksia ilman sukulaissuhteita.
Hyvää jatkoa - .......
ihmettelen vaan, että mihin ne Mikkelin rahat menee ku kaupunkia ei ole kehitetty parempaan suuntaan pitkään aikaan. Mikkeli on tätä näkyä kohta kuollut paikka... kuka tänne tahtoo jäädä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644