vaiheessa Mikkeli on ajanut /ajautunut "konkurssipesäksi", kun muistelee 80-90 luvun Mikkeliä, se oli kuitenkin varsin hyvinvoiva kaupunki. Tällä hetkellä tuntuu jotenkin koomiselta, että lääninpääkaupunki on kohta valtion holhouksessa, mutta esim. Kuopio ja Pieksämäki menevät varsin mukavasti eteenpäin vaikka ei puhuta Ideaparkista tai Ikeasta, mutta kuitenkin ko. kaupungeissa on päättäjien ja johtavien virkamiesten elinkeinotoimintojen puolella positiivinen tekemisen meininki. Joten toivottavasti myös Mikkeli panostaisi / katsoisi asioita hiemen pitemmällä tähtäyksellä, ei ainoastaan budjettikausi kerrallaan.
Minä tässä
6
1007
Vastaukset
- Mr Burns
Pieksämäellä oli ylijäämäinen budjetti samaan aikaan kun Mikkelillä oli rajusti alijäämäinen.
- mies mikkelin
mikkeli on ollut kusessa jo vuosikymmenet ja nykyhetken siemenet kylvettiin juuri tuolloin 80/90-luvuilla ja 2000 luvulla sama meno jatkui ja nyt korjataan mädät hedelmät....
ei mikkeli ole taloudella kukoistanut koskaan, sellainen kaupunki kuin sen asukkaat sopii mikkeliin hyvin.
idiooteista joudutaan valitsemaan idiootit kaupunginhallitukseen ja kaupunginvaltuustoon ja kaikkiin päättäviin tahoihin. ei siitä hyvää heilu.
joten mikkeliläiset ovat itse mikkelinsä muokanneet ja jälki on tässä. välillä täällä käy muualta ihmisiä noukkimassa hillot taskuun ja luikkii sen jälkeen karkuun, kun savua alkaa ilmaantua.
mikkeliläiset eivät ole osanneet luovia asioita ja nyt on valtio laittamassa omat miehet mikkelin johtoon ja mikkelin omat nuijat sivuun.- oon homo =D
Oon homo :D
hyviä uutisia, muuten me vaivutaan apatiaan koko sakki.
- Entinen Mikkelin työkkärin ...
Samaa köyhyyttä ja kurjuutta se Kikkelin touhu on ollu ainakin 90 luvulta asti. Ei duunin duunia muille kuin "iskä hoitaa sulle töitä suhteilla" tyypeille. Joo, tiedän että korkeasti koulutetuille oli ja on töitä siellä. Mene kurssilta kurssille, työharjoitteluun jne...Kuka täyspäinen sitä jaksoi ? Eikun kamat kasaan ja muualle missä sitten olikin kyllä töitä ja edistymismahdollisuuksia ilman sukulaissuhteita.
Hyvää jatkoa - .......
ihmettelen vaan, että mihin ne Mikkelin rahat menee ku kaupunkia ei ole kehitetty parempaan suuntaan pitkään aikaan. Mikkeli on tätä näkyä kohta kuollut paikka... kuka tänne tahtoo jäädä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368