Minä tässä

ihmettelen, missä

vaiheessa Mikkeli on ajanut /ajautunut "konkurssipesäksi", kun muistelee 80-90 luvun Mikkeliä, se oli kuitenkin varsin hyvinvoiva kaupunki. Tällä hetkellä tuntuu jotenkin koomiselta, että lääninpääkaupunki on kohta valtion holhouksessa, mutta esim. Kuopio ja Pieksämäki menevät varsin mukavasti eteenpäin vaikka ei puhuta Ideaparkista tai Ikeasta, mutta kuitenkin ko. kaupungeissa on päättäjien ja johtavien virkamiesten elinkeinotoimintojen puolella positiivinen tekemisen meininki. Joten toivottavasti myös Mikkeli panostaisi / katsoisi asioita hiemen pitemmällä tähtäyksellä, ei ainoastaan budjettikausi kerrallaan.

6

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Burns

      Pieksämäellä oli ylijäämäinen budjetti samaan aikaan kun Mikkelillä oli rajusti alijäämäinen.

    • mies mikkelin

      mikkeli on ollut kusessa jo vuosikymmenet ja nykyhetken siemenet kylvettiin juuri tuolloin 80/90-luvuilla ja 2000 luvulla sama meno jatkui ja nyt korjataan mädät hedelmät....

      ei mikkeli ole taloudella kukoistanut koskaan, sellainen kaupunki kuin sen asukkaat sopii mikkeliin hyvin.

      idiooteista joudutaan valitsemaan idiootit kaupunginhallitukseen ja kaupunginvaltuustoon ja kaikkiin päättäviin tahoihin. ei siitä hyvää heilu.

      joten mikkeliläiset ovat itse mikkelinsä muokanneet ja jälki on tässä. välillä täällä käy muualta ihmisiä noukkimassa hillot taskuun ja luikkii sen jälkeen karkuun, kun savua alkaa ilmaantua.

      mikkeliläiset eivät ole osanneet luovia asioita ja nyt on valtio laittamassa omat miehet mikkelin johtoon ja mikkelin omat nuijat sivuun.

      • oon homo =D

        Oon homo :D


    • hyviä uutisia, muuten me vaivutaan apatiaan koko sakki.

    • Entinen Mikkelin työkkärin ...

      Samaa köyhyyttä ja kurjuutta se Kikkelin touhu on ollu ainakin 90 luvulta asti. Ei duunin duunia muille kuin "iskä hoitaa sulle töitä suhteilla" tyypeille. Joo, tiedän että korkeasti koulutetuille oli ja on töitä siellä. Mene kurssilta kurssille, työharjoitteluun jne...Kuka täyspäinen sitä jaksoi ? Eikun kamat kasaan ja muualle missä sitten olikin kyllä töitä ja edistymismahdollisuuksia ilman sukulaissuhteita.

      Hyvää jatkoa

    • .......

      ihmettelen vaan, että mihin ne Mikkelin rahat menee ku kaupunkia ei ole kehitetty parempaan suuntaan pitkään aikaan. Mikkeli on tätä näkyä kohta kuollut paikka... kuka tänne tahtoo jäädä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe