ostettiin eilen kihlat, mulle valkokultainen, maksoi 170 euroa kultajousesta. tänään huomasin että tullut pieniä tummia läikkiä. voiko olla mahdollista, että valkokulta tummuu näin nopeaa? mitä rihkamaa sielä myivät. kyllä niin ottaa päähän, kun ei voi vaihtaa (kaiverrukset on)... ja uudelleen rodinointi maksaa ja jos se pitää vielä usein tehdä.
valkokultaisen sormuksen läikät
6
4254
Vastaukset
- Kultaseppä
Jos valkokultauksessa on ilmennyt ongelmia näin pian, niin mene takaisin liikkeeseen ja pyydä sormuksen uudelleen rodinointia liikkeen omaan laskuu tai pyydä kaupan purkua eli kaikki rahat takaisin. Sinun ei kuulu sitä kustantaa sillä sormuksessa on laatuvika. Älä anna periksi tässä asiassa, sormus on viallinen ja se on myyjäliikkeen asia hoitaa sinulle virheetön sormus.
- Kultaj.
En nyt mitenkään ylistä Kultajousta,muttei minun vk sormus ole miksikään mennyt,vaikka olen sitä vuoden käytellyt.
KJ:n myymät vk kihlat sisältävät nikkeliä ja ovat myöskin tämän vuoksi halvempia. Olen siis ostanut tämän sormuksen muuten vain omaan käyttöön ja ihan hyvänä on pysynyt.
Princess malliston vk sormukset ovat palladium valkokultaa,eli eivät sisällä nikkeliä,toisin kuin heidän myymät kihlasormukset.
- nnnnnnnn2
Onko siis rodinointi kulunut noin pian pois?
Itselläni on rodinoimaton valkokultasormus, ja sen väri on oikein kaunis ilman rodiumia pinnassa. Jos sormuksesi rodinointipinnan alta kovin rumaa tummaa väriä paljastuu, ei liene häävi se valkokullan laatu. Kultajousi ei kai liene ihan laadukkaimman kultasepänliikkeen maineessa muutenkaan, joten ei juuri yllätä.
Ja tosiaan, rodinoinnin vaivasta pääsee kun ostaa laadukkaan valkokultasormuksen ilman rodinointia jo alunperin. - se on
ei yllätä yhtään.. enpä arvosta paljon kultasepän liikkeenä! se on virhe, että pilkuttuu. te ette saa maksaa rodinoinnista. se kuuluu kultajousen maksaa.samat sanat täältä että älä anna periksi. voi vitsi kun menitte sieltä ostamaan:(
- Anonyymi
Ulkomaista halpalaatua myyvät.
- Anonyymi
kJ liikkeestä mieheni osti mulle kihla- ja vihko sormuksen.Molemmat valkokultaa.Ovat pysyneet siisteinä.Tästä on 3 kuukautta aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033973
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se512860- 1142679
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣422192Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311940Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291773Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2371741Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?891618- 271612
- 241421