Vaaka ja Rapu:

ei kovin hyvä

Teillä on liikeasioita Ravun kanssa, ravun Kuu ja teidän Venuksenne merkitsevät yhdessä rahaa ja vastuuta. Erimielisyyksiä syntyy, merkkien aspekti ei ole hyvä. Joka tapauksessa Rapu vaikuttaa horoskooppinne siihen osaan, joka liittyy elämänuraan, yhteiskunnalliseen asemaan ja arvovaltaan. Rapu saattaa olla teidän makunne mukaan liian käytännöllinen, mutta muutamat yhteiset piirteet saattavat pitää teitä yhdessä.
Kun olette saavuttanut tärkeän päämäärän, suhde saattaa latistua, te ehkä menetätte kiinnostuksenne. Rapu odottaa teiltä paljon ja ajattelee tulevaisuutta, mutta rapu saattaa teidän mielestänne tähdätä liian pitkälle, kun te puolestanne tähtäätte läheisempiin päämääriin.
Kuun ja Venuksen yhdistelmä on romanttinen, mutta se ei juuri kestä kovia kolhuja. Rapu vetää teitä puoleensa, jopa kiehtoo teitä, mutta alkuhehkun sammuttua jatkumisen kanssa saattaa olla vähän niin ja näin. Perusta ei taida olla kovin tukeva, korttitalo saattaa luhistua. Kun jokin päämäärä on saavutettu, rapu luultavasti haluaa jatkaa samaa rataa säästääkseen "sadepäivän" varalle. Te puolestanne haluatte nauttia saavutuksistanne etenkin kulttuurin muodossa. Ehkä haluatte suuntautua taiteeseen, kun rapu taas on äärimmäisen käytännöllinen etenkin ruoka- ja raha-asioissa.
Kaiken kaikkiaan yhdistelmä on mielenkiintoinen ja siitä saattaa sukeutua onnistunut tarina. Tunteiden tasolla paljon riippuu siitä, missä määrin myönnytyksiä tehdään puolin ja toisin.

2

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsot

      hyvät kokit ovat niin luovia persoonia, että heitä voi mainiosti kutsua taiteilijoiksi.

      • kun on

        taitelija ja kokki, mitäpä sitä muuta tarvitseekaan,
        kokista vaan ei taida olla taitelijan viihdykkeeksi, liian tavanomaisiin kaavoihin kangistunut on. Taitelija haluaa partnerikseen luovan ja muuntautumiskykyisen persoonan, koska se yksi ja sama asento veisi muuten taitelijalta sen luovuuden kyvyn :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe