Tarjolla hotellihuone Porin hotelli Cumuluksesta juhannuksena, koska en pääsekään itse festareille.
Kyseessä on kolmen henkilön huone, johon kuuluu aamiainen ja matkaa alueelle alle kilsa. Huone on kolmeksi päiväksi. Eniten tarjoavalle!
Tekstaa 041-5177917
RMJ hotellimajoitus
5
591
Vastaukset
- vähän
tarjooon 60egeee!!
- mitenkäs mittaat?
Kyllä paikkakuntalaisena voin kertoa, että RMJ:n alueelle on Cumuluksesta vähintään 2km...
- Alkuperäinen kirj.
Sorry muistin väärin hotlellin nimen kun en itse hoitanut meidän jengin huonevarausta...
Kysessä onkin siis Sokos Hotelli Vaakuna, ei Cumulus kuten erheellisesti ilmoitin. Sokkarista matkaa siis alueelle n. 1km.
Huone vielä vapaana koska emme pääsekään itse lähtemään, myyn parhaiten tarjavalle! - mixu888
Alkuperäinen kirj. kirjoitti:
Sorry muistin väärin hotlellin nimen kun en itse hoitanut meidän jengin huonevarausta...
Kysessä onkin siis Sokos Hotelli Vaakuna, ei Cumulus kuten erheellisesti ilmoitin. Sokkarista matkaa siis alueelle n. 1km.
Huone vielä vapaana koska emme pääsekään itse lähtemään, myyn parhaiten tarjavalle!Joko huone on mennyt ja paljonko tarjottu? Sokkona en ala enää näin lähellä festareita tarjoamaan...
- realitybitesass
mixu888 kirjoitti:
Joko huone on mennyt ja paljonko tarjottu? Sokkona en ala enää näin lähellä festareita tarjoamaan...
Laita hintaluokka, saatat saada nopeat kaupat täältä. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221