pakko myöntää

rähähdysvaara

Mä en ole ikinä ajanut yhtä hienoa autoa kuin mun Volvo S80.Se oli automaatti turbodiesel,mittarissa 460 000 km.Äärimmäisen vakaa,koneessa poweria,kaikki,siis lämmitys,ilmastointi etc. viimeisen päälle.Uskomaton auto maantiellä.Mutta.
Käyttökustannukset kävivät aivan ylipääsemättömiksi.Luottokorjaajani totesi:voit ajaa tällä loppuikäsi,mutta se maksaa.Joka kk kiinteät 300-400e korjausmaksut.
Lopullinen niitti oli koko etujousituksen uusiminen,ettujousien kumit löi ylös.
Kuitenkin...mulla nyt vaihdokki,mutta joskus vielä tuore S80 alle.USKOMATON AUTO!!!!!!

7

1540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoa:

      Vaihda "luottokorjaajaa", ei tunnu ymmärtävän autoista mitään. Tai sitten se kusetttaa sinua ihan häikäilemättömästi. Kun katsoo nettiautossa myytävänä olevia s80:jä, on niitten kilometrimäärät sellaisia, ettei niitä aja pirukaan, mikäli auto ei toimi. Eikä tuollaisia kuukausittaisia korjauskuluja ole millään autolla, vuodessa ehkä tuo 300-400€.

      • rähähdysvaara

        Tää on just näin.Halvalla ei saa hyvää.Oli lopulta nöyrryttävä,kun luottokorjaajanikin totesi,että kyllä mä voin tällä autolla ajaa loppuikäni,mutta se tulee pirun kalliiksi.Viimeinen niitti oli se,kun etuiskareiden päät alkoivat nousemaan=molemminpuolinen laakersarjojen,jousten ja iskareiden vaihto.
        No..myin pois ja ostin 120 000 ajetun auton,missä huollot tehty ajallaan.
        Kuitenkin....jos jatkossa olis varaa,mikään ei lyö laudalta S80 sarjan t-dsl:llä varustettua automaattia,ei mikään.Joskus vielä....


      • rähähdysvaara

        Mua ottaa päähän jkv tuo hei "homo" tyyppinen kirjoittelu tuossa edellä.Mitä perkelettä,ollanko tässä ihan hiekkalaatikko/yläasteosastolla,noi teinit pitäis jotenkin saada näiltä palstoilta pois.
        Mutta asiaan....kyllä se nyt vaan on niin,että jos auton mittarissa on 500 000 km.se on loppuunajettu.Vaikka se olisi Volvo.Autossa on noin miljoona osaa.jotka alkavat pragaamaan tietyn vaiheen jälkeen.Loistava tuos,mutta.Seuraavana olisisi sis ollut:iskarit eteen,laakerisarjat ja jouset,ruostunut etutukisysteemi vas. edessä(kolariauto?)Alipainepumppu ,jarrutehostin veteli viimeisiään,tuulilasi lopussa.Pahin ontelma/kysymys at-laatikon kestävyys,kun en tiedä .kuika vanha se oli,oliko uusittu.Korkaus 5000 e.Eli.jos ostat vanhan 500 000 ajetun Volvo S 80,pohdi asiaa todella syvään.Auto on upea,mutta loputon rahan kuluttaja.


      • puhut
        rähähdysvaara kirjoitti:

        Mua ottaa päähän jkv tuo hei "homo" tyyppinen kirjoittelu tuossa edellä.Mitä perkelettä,ollanko tässä ihan hiekkalaatikko/yläasteosastolla,noi teinit pitäis jotenkin saada näiltä palstoilta pois.
        Mutta asiaan....kyllä se nyt vaan on niin,että jos auton mittarissa on 500 000 km.se on loppuunajettu.Vaikka se olisi Volvo.Autossa on noin miljoona osaa.jotka alkavat pragaamaan tietyn vaiheen jälkeen.Loistava tuos,mutta.Seuraavana olisisi sis ollut:iskarit eteen,laakerisarjat ja jouset,ruostunut etutukisysteemi vas. edessä(kolariauto?)Alipainepumppu ,jarrutehostin veteli viimeisiään,tuulilasi lopussa.Pahin ontelma/kysymys at-laatikon kestävyys,kun en tiedä .kuika vanha se oli,oliko uusittu.Korkaus 5000 e.Eli.jos ostat vanhan 500 000 ajetun Volvo S 80,pohdi asiaa todella syvään.Auto on upea,mutta loputon rahan kuluttaja.

        itse. Luottokorjaajasi vaihtelee varmasti osia joka viikko, jos oma tietämyksesi on tuota tasoa. 500Tkm ajetussa autossa on varmasti vikoja ja osia täytyy vaihtaa. Mutta esim. S80:ssä ei olopu kaikki osat yhtä aikaa, iskarit, jouset, jarrupalat, jarrulevyt ja nivelet ovat kulutustavaraa. Ja tuulilasejakin on vaihdettu jopa uuden karheisiin autoihin. Luettelemasi viat on korjattu 1000-2000 euron sijoituksella ja sen jälkeen niiltä osin saa ajaa vuosia huoletta. Automaattilaatikon korjaus on muihin paitsi jenkkeihin todella kallis, mutta et saa välttämättä takuuta edes 200tkm ajetun auton laatikolle.

        PS. Joko olet selvinnyt? Kirotusvihreet ja kelon akika viittaaa pikku känniin;)


      • rähähdysvaara
        puhut kirjoitti:

        itse. Luottokorjaajasi vaihtelee varmasti osia joka viikko, jos oma tietämyksesi on tuota tasoa. 500Tkm ajetussa autossa on varmasti vikoja ja osia täytyy vaihtaa. Mutta esim. S80:ssä ei olopu kaikki osat yhtä aikaa, iskarit, jouset, jarrupalat, jarrulevyt ja nivelet ovat kulutustavaraa. Ja tuulilasejakin on vaihdettu jopa uuden karheisiin autoihin. Luettelemasi viat on korjattu 1000-2000 euron sijoituksella ja sen jälkeen niiltä osin saa ajaa vuosia huoletta. Automaattilaatikon korjaus on muihin paitsi jenkkeihin todella kallis, mutta et saa välttämättä takuuta edes 200tkm ajetun auton laatikolle.

        PS. Joko olet selvinnyt? Kirotusvihreet ja kelon akika viittaaa pikku känniin;)

        Puhut Paskaa,häpeä sitä.Osta sellainen.Ostan jatkossa sellaisen 150 000 km ajetun S 80 kymppisen.Paljon tyylikkämpi,kun tämä uusi "korotettu " versio.


      • rähähdysvaara
        puhut kirjoitti:

        itse. Luottokorjaajasi vaihtelee varmasti osia joka viikko, jos oma tietämyksesi on tuota tasoa. 500Tkm ajetussa autossa on varmasti vikoja ja osia täytyy vaihtaa. Mutta esim. S80:ssä ei olopu kaikki osat yhtä aikaa, iskarit, jouset, jarrupalat, jarrulevyt ja nivelet ovat kulutustavaraa. Ja tuulilasejakin on vaihdettu jopa uuden karheisiin autoihin. Luettelemasi viat on korjattu 1000-2000 euron sijoituksella ja sen jälkeen niiltä osin saa ajaa vuosia huoletta. Automaattilaatikon korjaus on muihin paitsi jenkkeihin todella kallis, mutta et saa välttämättä takuuta edes 200tkm ajetun auton laatikolle.

        PS. Joko olet selvinnyt? Kirotusvihreet ja kelon akika viittaaa pikku känniin;)

        Nyt on Volvo S80 vm-99.Man vaihteet ja 2,4 l bensakone.Ajettu 160 000 km.Loistava auto.muuten.
        En ole homo,jos kohta sillä ei lie merkitystä tämän autoasian suhteen.Podetko itse homofobiaa??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe