Mikkelissä tuotantolaitoksensa yhteydessä tehdas-myymälää. Olisi hyvä saada oikeaa kunnon lihaa, joka ei olisi liotettu ällöttävässä marinaadissa, joita on kaupoissa.
Tietäisi myös ostavansa oikeasti suomalaista lihaa.
Onkohan
5
600
Vastaukset
Tuonhan olisit saanut suoraan selville, Portinomilta sivuiltakin, mutta myymälä sijaitsee Rokkalassa K-super markettia vastapäätä. Numeron löydät portin sivuilta ja sillee
- makkajaa...
kuka tahansa käydä ostamassa, ettei vain olisi henkilökunnalle vain, tai joillekin tuottajille.
- jos
makkajaa... kirjoitti:
kuka tahansa käydä ostamassa, ettei vain olisi henkilökunnalle vain, tai joillekin tuottajille.
saa jos maksaa ostoksensa pankkikortilla.....
- kyllä
tuotantolaitoksen yhteydessä oleva myymälä myy vain henkilökunnalle, mutta Tuottajain Maidon myymälä porrassalmenkadulla myy pankkikortilla ostaville Portin tuotteita.
- '<'<'
-------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056