Nyt menee tosi huonosti. Viime yönä näin sellasia painajaisia, etten tiennyt olenko hereillä vai unessa. Huomenna joudun poliisin kuulusteluun, ainakin pitäisi mennä, muuten hakevat kotoa kuulemma.
Ei ole kuin yksi kalja ja tilkka viintä, eikä tiedä pitäisikö juoda enää vai eikö. Kauheat krampit myös välillä olen saanut kokea.
Neuvoja? On sellasiakin pilsuja kun Neurotol ja Risolid, mutten tiedä onko niistä mitään apua.
Voi paska.
5
1652
Vastaukset
- ..............
Mulla tulee jo 3pv rankan ottamisen jälkeen pari vuorokautta horkas oloa, maates ei tiedä välil onks hereil tai painajaisis. Myöhemmin muistelee et olipas taas helvettiä. Toivottavasti ei hetkeen toistu viime viikkoinen..
- näköjään....
ihmisissä melkoisia eroja. toiselle tulee 3 päivän putkesta infernaalinen krapula. minä parin viikon rankan juomaputken jälkeen herään 12 tunnin unen jälkeen hihihtellen ja naureskellen, ja sitä samaa olotilaa jatkuu koko päivä. ja seuraavat päivät, jos selvänä jaksaa pysyä, on ihan ok :) eikä siis missään välissä ole tuntunut pahalta. paitsi silloin jos on käynyt niin ikävästi että juomat on loppunut :D
ei, en ole aloittelija. olen ryypännyt hyvin aktiivisesti 16 vuotiaasta, nyt olen 21, ja viimeiset pari vuotta on mennyt hyvin pitkälti alkoholin merkeissä. pisin putki tammikuu2007-maaliskuu2007. sen jälkeen 3 päivää selvänä eikä mitään fyysisiä viekkareita, pieniä psyykkisiä tosin :D - rapureijo
näköjään.... kirjoitti:
ihmisissä melkoisia eroja. toiselle tulee 3 päivän putkesta infernaalinen krapula. minä parin viikon rankan juomaputken jälkeen herään 12 tunnin unen jälkeen hihihtellen ja naureskellen, ja sitä samaa olotilaa jatkuu koko päivä. ja seuraavat päivät, jos selvänä jaksaa pysyä, on ihan ok :) eikä siis missään välissä ole tuntunut pahalta. paitsi silloin jos on käynyt niin ikävästi että juomat on loppunut :D
ei, en ole aloittelija. olen ryypännyt hyvin aktiivisesti 16 vuotiaasta, nyt olen 21, ja viimeiset pari vuotta on mennyt hyvin pitkälti alkoholin merkeissä. pisin putki tammikuu2007-maaliskuu2007. sen jälkeen 3 päivää selvänä eikä mitään fyysisiä viekkareita, pieniä psyykkisiä tosin :DOotas vielä semmonen 5-10 vuotta...
- ....................
mitäpä oot tehny kun kuulusteluun joudut?
- Oolofi
On nimitt'in sellanen juttu, että on tosi tyhmä juttu. Mutta minä poikapan osaan oppia virheistäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144370
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262610Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062255Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341890- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291572Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204