Tutustuin netissä aivan ihanaan kaurismieheen, kirjoittelimme sellaisen viikon ajan ja ymmärsin, että tunteita alkoi kehittymään puolin ja toisin. Hän kyllä sanoikin jotain siihen suuntaan. Sitten ykskaks...mies katosi, ei ilmoittnut mitään, ei selitystä. Ei vain enää vastannut. En mielestäni loukannut häntä. Jäin ihan ihmeissäni pohtimaan tilannetta ja tulin tietysti surulliseksi.
Miksi kaurismies voi näin käyttäytyä? Onko odotettavissa, että palailee selityksineen?
Osaatteko selittää
4
1404
Vastaukset
- kaurisMan
Me kauriit ollaan just tommosia, että yhtäkkiä kadotaan. Ei me itsekään aina tiedä, että missä ollaan, mutta aina me ollaan löydytty sitten kuitenkin - jostain:)
Suos.koht. odottelemaan about viikko pari, kyllä se sieltä palaa häntä koipien välissä:D - tumma skopu
Ihan klassista kaurista! Kaurismiehiltä on ihan turha odotella mitään selityksiä. He menevät ja tulevat ihan miten sattuu. Eräs kaurismies, johon olin todella rakastanut, sanoi minulle rakastavansa minua ja tämän jälkeen katosi yli vuodeksi!! Olin aivan äimänä ja vihainen ja surullinen ja mitä tunnetiloja nyt vaan kuvitella saattaa. No lopulta kyllä sitten päädyimme yhteen, mutta se on jo kokonaan toinen tarina.
Mutta siis joo, kaurismiehen sielunelämästä ja ajatusmaailmasta ei voi päästä perille vaikka olisi koko elinikä aikaa.- myöskin naispuolisiin
kauriisiin. omalla kohdallani ainakin.
- Kauris vain;)
Hmm...Voi olla että hän palaa selityksineen..tai sitten jtn muuta ettei hän palaa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11556Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911468Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva194916- 115802
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29730- 7704
- 60683