Tällä palstalla ei tunnuta enää lainkaan kirjoitettavan Ahvenmaasta, kaikki vain kehuvat Ruotsia. Pitäisi varmaan perustaa oma Ruotsi-palsta, niin pääsivät kirjoittamaan oikean paikkaan.
Minä sensijaan lopetan kirjoittamisen tähän, olen halunnut osallistua kotipaikkaani koskevaan kirjoitteluun, mutta Ruotsissa en asu, enkä ole koskaan asunut, joten tunnen olevani väärässä paikassa.
Hyvää kesää kaikille ja tervetuloa käymään tänne Ahvenanmaalle!
Ruotsi-palsta
3
641
Vastaukset
- puli-ukko
Kuin myös sinne ahvenanmaalle hyvää kesää & lämmintä.
- Uffe & Kjell
Heja Sverige!!!!!!!!!
Suomi on metsäläisten ja juoppojen luvattu maa.
Ahvenanmaa on ruotsalainen ja sillä se on niin kaunis.
Heja Sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - osaaikaahvenanmaalainen
Näin siinä usein käy,kaikenlaiset möllöt pilaavat hyvät jutut.Olisipa se ollut hauska lukea kannanottoja esim.Ahvennaiselta.Täytynee vain lisätä saarellakäyntimäärää,ja lukea Gamla Åland tarkemmin,jotta pysyy ajan tasalla.Heippa,toivottaa "osaaikainen"(=n.2kk/vuosi,ympäri vuoden,jo 30vuoden ajan) Ahvenanmaalla matkaillut.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498