millainen vuoto normaalia?

mitä tehdä?

Kysyisin onko normaalia, että valkovuotoa tulee jatkuvasti ja aika reilusti? Vuoto on välillä kirkasta, mutta välillä vaaleampaa ja siinä on välillä myös pieniä "könttejä" jotka kuitenkin ovat pehmeitä. Alushousuja ei voisi kuvitellakaan pitävän yhtä päivää kauempaa vuodon vuoksi.. Vuoto on ollut tälläistä jo pitkään. Välillä tuntuu myös kutinaa alapäässä, mutta sitten se aina häviää. Voisiko mahdollisesti olla hiivasieni tulehdus, joka välillä on vain lievä tms? Uskoltaakohan ottaa esim. canestenia ilman lääkärissä käyntiä (minulla ei ole aijemmin ollut hiivasienitulehdusta..)? Tällähetkellä en mielelläni menisi lääkäriin, koska olen ulkomailla.. Toivoisin pikaisia vastauksia..

4

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä avuksi

Terve,minulla (kts. alempi teksti samalla sivulla) on vuoto jatkuvaa, kokoajan tulee, korkeintaan pöksyt pysyy kuivana PUOL TUNTIA:(. Ja kirkasta minunkin vuotoni on, ainoa ero on siinä et mul ei oo klönttejä ja että minun vuotoni haiskahtaa:/.

Vastaukseni kysymykseesi,onko normaalia, että valkovuotoa tulee jatkuvasti ja aika reilusti?
      Vastaan että mahdollista se on:(.

• .-.-..-.-.-

Moi. Katso alempi keskustelu, niin siinä mun ehdotus! Aina pitäis mennä lääkäriin jos hiiva ensimmäinen, mutta en sit tiedä mitä haittaa siitä Canestenista on. Kokeile ensin sitä ja sit lääkäriin jos ei helpota.

• bg83

Hei!

Oireet viittaavat täysin hiivatulehdukseen. Käy apteekissa ja osta kerta annoksena aemättimeen laitettavan canesten puikon. Koska sinulla vaiva on ensimmäistä kertaa tuo pitäisi auttaa nopeasti. Älä epäröi-tuosta ei ole ainakaan haittaa..

Hiiva on juuri tuollaista puuromaista mössöä joka ei haise.. kutina ja haavaumat liittyvät myös oireeenkuvaan.

• hermonajo
        bg83 kirjoitti:

Hei!

Oireet viittaavat täysin hiivatulehdukseen. Käy apteekissa ja osta kerta annoksena aemättimeen laitettavan canesten puikon. Koska sinulla vaiva on ensimmäistä kertaa tuo pitäisi auttaa nopeasti. Älä epäröi-tuosta ei ole ainakaan haittaa..

Hiiva on juuri tuollaista puuromaista mössöä joka ei haise.. kutina ja haavaumat liittyvät myös oireeenkuvaan.

Hoidin juuri sillä yhdellä canestenpuikolla hiivasientä pari päivää sitten laitoin ja nyt voiteella emättimen suulle ja huomasin että sieltähän vuotaa kuin hiekkamurusija ulos ja syve,,ältäkin koitin sielläkin vaik kuin paljon mikähän mulle on tullu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      81
      3117
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1271
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      162
      1163
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      961
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      309
      925
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      829
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      815
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      815
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      91
      783
    Aihe