oletteko tosissanne?

Nimetön

Ettekai te hyvät ihmiset vain tosissanne turise täällä tuosta showpainista? Seurailin keskusteluja ja havaitsin että osa on aivan tosissaan tämän pelleilyn kanssa, get a life ja alkakaa seuraamaan oikeita kamppailulajeja ja jättäkää moinen säälittävä showmöyrintä omaan arvoonsa!!

8

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dx fan

      Entä sitten jos jotkut katsoo sitä tosissaan. Sehän on vaan hyvä ja sellanen on tosi wwe fani joka on tosissaan. Kaikki tietää että se on feikki mut loukkaantumiset ei ole feikkiä. Nimetön jos et pidä wwestä niin miks vaivauduit tekee tänne keskustelun. Raahaa persees helvettiin täältä!

      • MUHAHAHaha?

        Pelle. .)


      • ddfdfd

        kyllä huomaa että joku 10v ipana se siellä taas kirjottaa. Yleensä ne loukkaantumisetki on feikkejä et samat sanat sulle "VITUN HOMO TURPA KII"





        www.p3.foorumi.info/diary
        http://www.freewebs.com/naamaridiary


      • omommko
        ddfdfd kirjoitti:

        kyllä huomaa että joku 10v ipana se siellä taas kirjottaa. Yleensä ne loukkaantumisetki on feikkejä et samat sanat sulle "VITUN HOMO TURPA KII"





        www.p3.foorumi.info/diary
        http://www.freewebs.com/naamaridiary

        Katot itekkin salkkareita ja turiset niistä.


    • supertampio

      nii just! aina oon ollu samaa mieltä että esim tikkailta putoominen on ihan feikkiä tai yleensäkkin kaikki puttoomiset ja lennot on keksittyjä eikä oikeita putoomisia tai lattialle lentoja

      • 8 vuotta seurannut

        Kaikilla on taaskin omat mielipiteensä tästä näin. Kyllä sen näkee että on tämä ihan suosittua Suomessakin, kun 10. päivä Helsingin Jäähallissa oli 5000 ihmistä katsomassa tätä, ja niistä 75% aikuisia. Katsojia olisi ollut vielä enemmän jos vieressä ei olisi ollut Suomi - Venäjä futispeliä.


      • ILoveMiz
        8 vuotta seurannut kirjoitti:

        Kaikilla on taaskin omat mielipiteensä tästä näin. Kyllä sen näkee että on tämä ihan suosittua Suomessakin, kun 10. päivä Helsingin Jäähallissa oli 5000 ihmistä katsomassa tätä, ja niistä 75% aikuisia. Katsojia olisi ollut vielä enemmän jos vieressä ei olisi ollut Suomi - Venäjä futispeliä.

        samaa mieltä edellis kirjottajan kanssa ja olin myös ittekkin tuolla kyseissä tapahtumassa ja eipä paljoo niitä 10 vuotiat näkynyt.
        ja mitä jos 10 vuotiaat seuraa?
        antaa seuraa. ärsyttää ku wwe.n on leimattu kakaroiden ohjelmaks. itse olen 17 vuotias ja melkein kohta täys ikänen ja katson wwe.ta aika tosissani ja tiiän että se ei ole oikeeta. mutta hei aidot fanit ottaa hieman tosissaan sen nauttii sitä ja kannustaa suosikkejaan =)


      • TupsuVeitikka.
        ILoveMiz kirjoitti:

        samaa mieltä edellis kirjottajan kanssa ja olin myös ittekkin tuolla kyseissä tapahtumassa ja eipä paljoo niitä 10 vuotiat näkynyt.
        ja mitä jos 10 vuotiaat seuraa?
        antaa seuraa. ärsyttää ku wwe.n on leimattu kakaroiden ohjelmaks. itse olen 17 vuotias ja melkein kohta täys ikänen ja katson wwe.ta aika tosissani ja tiiän että se ei ole oikeeta. mutta hei aidot fanit ottaa hieman tosissaan sen nauttii sitä ja kannustaa suosikkejaan =)

        Mutta näkee että tämä on saamarin suosittua esimerkiksi ranskassa, jossa tämä oli muutama päivä Suomen keikan jälkeen, oli aivan täysi tupa, ulkoilma-areenalla, lähemmäs 10 000 katsojaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe