oletteko tosissanne?

Nimetön

Ettekai te hyvät ihmiset vain tosissanne turise täällä tuosta showpainista? Seurailin keskusteluja ja havaitsin että osa on aivan tosissaan tämän pelleilyn kanssa, get a life ja alkakaa seuraamaan oikeita kamppailulajeja ja jättäkää moinen säälittävä showmöyrintä omaan arvoonsa!!

8

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dx fan

Entä sitten jos jotkut katsoo sitä tosissaan. Sehän on vaan hyvä ja sellanen on tosi wwe fani joka on tosissaan. Kaikki tietää että se on feikki mut loukkaantumiset ei ole feikkiä. Nimetön jos et pidä wwestä niin miks vaivauduit tekee tänne keskustelun. Raahaa persees helvettiin täältä!

• MUHAHAHaha?

Pelle. .)

• ddfdfd

kyllä huomaa että joku 10v ipana se siellä taas kirjottaa. Yleensä ne loukkaantumisetki on feikkejä et samat sanat sulle "VITUN HOMO TURPA KII"

www.p3.foorumi.info/diary
        http://www.freewebs.com/naamaridiary

• omommko
        ddfdfd kirjoitti:

kyllä huomaa että joku 10v ipana se siellä taas kirjottaa. Yleensä ne loukkaantumisetki on feikkejä et samat sanat sulle "VITUN HOMO TURPA KII"

www.p3.foorumi.info/diary
        http://www.freewebs.com/naamaridiary

Katot itekkin salkkareita ja turiset niistä.

• supertampio

nii just! aina oon ollu samaa mieltä että esim tikkailta putoominen on ihan feikkiä tai yleensäkkin kaikki puttoomiset ja lennot on keksittyjä eikä oikeita putoomisia tai lattialle lentoja

• 8 vuotta seurannut

Kaikilla on taaskin omat mielipiteensä tästä näin. Kyllä sen näkee että on tämä ihan suosittua Suomessakin, kun 10. päivä Helsingin Jäähallissa oli 5000 ihmistä katsomassa tätä, ja niistä 75% aikuisia. Katsojia olisi ollut vielä enemmän jos vieressä ei olisi ollut Suomi - Venäjä futispeliä.

• ILoveMiz
        8 vuotta seurannut kirjoitti:

Kaikilla on taaskin omat mielipiteensä tästä näin. Kyllä sen näkee että on tämä ihan suosittua Suomessakin, kun 10. päivä Helsingin Jäähallissa oli 5000 ihmistä katsomassa tätä, ja niistä 75% aikuisia. Katsojia olisi ollut vielä enemmän jos vieressä ei olisi ollut Suomi - Venäjä futispeliä.

samaa mieltä edellis kirjottajan kanssa ja olin myös ittekkin tuolla kyseissä tapahtumassa ja eipä paljoo niitä 10 vuotiat näkynyt.
        ja mitä jos 10 vuotiaat seuraa?
        antaa seuraa. ärsyttää ku wwe.n on leimattu kakaroiden ohjelmaks. itse olen 17 vuotias ja melkein kohta täys ikänen ja katson wwe.ta aika tosissani ja tiiän että se ei ole oikeeta. mutta hei aidot fanit ottaa hieman tosissaan sen nauttii sitä ja kannustaa suosikkejaan =)

• TupsuVeitikka.
        ILoveMiz kirjoitti:

samaa mieltä edellis kirjottajan kanssa ja olin myös ittekkin tuolla kyseissä tapahtumassa ja eipä paljoo niitä 10 vuotiat näkynyt.
        ja mitä jos 10 vuotiaat seuraa?
        antaa seuraa. ärsyttää ku wwe.n on leimattu kakaroiden ohjelmaks. itse olen 17 vuotias ja melkein kohta täys ikänen ja katson wwe.ta aika tosissani ja tiiän että se ei ole oikeeta. mutta hei aidot fanit ottaa hieman tosissaan sen nauttii sitä ja kannustaa suosikkejaan =)

Mutta näkee että tämä on saamarin suosittua esimerkiksi ranskassa, jossa tämä oli muutama päivä Suomen keikan jälkeen, oli aivan täysi tupa, ulkoilma-areenalla, lähemmäs 10 000 katsojaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      103
      2350
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      225
      1976
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      176
      1762
    4. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      102
      1334
    5. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      38
      1280
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1128
    7. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      277
      852
    8. 90kW kulutus

Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit
      Maailman menoa
      180
      701
    9. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      48
      700
    10. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      51
      690
    Aihe