Kokemuksia hyvistä yrityksistä? Mittauksineen ja asennuksineen..
Sälekaihtimia
14
605
Vastaukset
- ainakin yksi
ei sijaitse Turuus, mutta on toiminut tosi kauan, elikä tekee minkä lupaa
http://www.turunkaihdin.fi/ - Yliopistonkatu,Turku
- Raumalta
Jos tulee useampaaan ikkkunaan, niin kannattaa ehtottomasti ajella Raumalle. Iso kyltti ennen tien varressa!
- ja hyvä
Aurassa muistaakseni ST kaihin. Itse mittasin ja tilasin puhelimessa. Kaveri kävi laittamassa paikalleen. Mitata on helppoa kun kysyy ohjeet ensin ja mittaa sitten
Anneli - firmalla
- Semmoset kaihtimet
Heips!
Kahdesta yrittäjästä kokemusta Turussa. Erinomainen oli ST-kaihdin (Aura), mutta vielä tärkeämpi kokemus se toinen...ÄLÄ IKINÄ TILAA MITÄÄN TURUN SÄLE- JA RULLAKAIHTIMESTA! Mikään ei mene niin kuin on sovittu. Odotat turhaan mittaus- ja asennuskäyntejä - itse odotin kahteen kertaan turhaan 3 tuntia sovitun ajan jälkeen. Kun lopulta sain tyypin kiinni (ei vastannut puhelimeen), yritti hän nostaa hintaa sovitusta 200%.
Säästä siis itseäsi ja ota jostain muualta - hinnoissa ei kuitenkaan ole niin paljon eroa, että kannattaisi aikaansa tuhlata tuollaisiin tunaroijiin!- Tyytyväinen
Mulla oli erilainen kokemus Turun Säle- ja Rullakaihtimen kanssa, mutta aikaa on tosin vierähtänyt kymmenisen vuotta. Hyvät kaihtimet tuli ja ihan aikataulussa, lisäksi melko edullisesti.
- Selfie.
Osta Jyskistä ja asenna itse. Ei ole rakettitiedettä. Säästät paljon rahaa.
- vertaa vaikka
Rimpulalaatua.
- Selfie.
vertaa vaikka kirjoitti:
Rimpulalaatua.
Alumiinia, ja hyvin ovat Jyskin kaihtimet toimineet.
- älä maksa liikaa
Sälekaihtimet ovat yllättävän edullisia jopa asennettuina, kun vaan osaa tilata oikeasta paikasta. Hintojen vertailu todellakin kannattaa.
- Hyvä hankinta
Kesäkuumalla ja kevät auringoissakin, kun aurinko paistaa sisään, ovat sälekaihtimet oiva keino pitää huoneiston lämpöä alhaala. Sälekaihtimet saa helposti säädettyä niin, että sisälle tulee valoa ja näkee vielä ulos ja silti lämpö ei tule sisään. Toimii jäähdytyksessä paremmin kuin tulletus ikkunat ja parvekeovet auki.
- opettajako?
Sähän puhut kuin mamulle. Onhan tässä sälekaihtimia ennenkin nähty!
- kaikkea.
täältä löytyy>>>http://keskustelu.suomi24.fi/node/12123442
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667