Sairaalloisen

mustasukkainen

Mustasukkaisuudesta on tullut mulle jokapäiväistä elämää haittaava tekijä. Olen varma, että miesystäväni ei petä, mutta saan ihan käsittämättömiä kohtauksia. Tänään tutkin kaksi tuntia hänen takin taskuja, reppuja, paperikasoja, lattialla olevia hiuksia. Tiedän, että niistä ei löydy mitään, koska olen jo tutkinut ne... Tämä on aivan hullua, enkä ymmärrä miten musta on tullut tämmönen!!! Jos mieheni lähtee johonkin, alan keksimään tarinoita päässäni ja etsin syitä siihen, miksi hän laittoi hiusgeeliä tänään, mutta ei eilen. Vaikka päätän olla kysymättä jostain illanvietosta, lopuksi kysyn kuitenkin, koska asia vaivaa.

Onko kenelläkään muulla samaa vaivaa?! Miten olette päässeet irti mustasukkaisuudesta? Haluan tästä eroon, tämä ei ole normaalin ihmisen elämää... Rakastan miestäni ja haluaisin antaa hänelle vapauden ristikuulusteluistani yms.. Haluan olla normaali, enkä pilata elämääni tämmösellä...

Ei ole kivaa pilata aina juhlia sen takia, että saan kohtauksen ja sitten saa taas hävetä. Olen varma, että mieheni ystävät pitävät minua todella kummallisena... Ihailen ei mustasukkaisia pariskuntia.

Tulipahan tämäkin purettua...

5

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti

      hakeutua juttelemaan jonkun asiantuntija kanssa. Tuollainen neuroottinen (anteeksi) elämäntapa vaikuttaa teidän suhteeseen suuresti. Sinä itse kärsit, kuin myöskin puolisosi. Pieni mustasukkaisuus ei ole pahasta, mutta silloin kun se menee tuohon pisteeseen, on itse haettava apua. Ei kukaan sitä tule tarjoamaan. Jonkin ajan kuluttua se voi olla myöhäistäkin? Saatat olla pian ilman kumppaniasi? Hae ihmeessä itsellesi apua.

    • MasoKiss

      Niin, tuollainen alituinen tarkistaminen ja epäily pilaa molempien elämän - miten meinaatte jatkaa? Ennen pitkää hän varmasti kyllästyy. Hae ihmeessä apua jos aiot pitää hänet!

    • juupasei

      Olen rakastanut miestäni jo 10 v. ja hän rakastaa mua eikä todellakaan petä! Silti etsin sun tapaasi ennen syitä, jos sittenkin... Nykyään jos mieleeni tulee jotakin sen tapaistakaan, niin hävettää. Kai se on jotakin pakko-oireisuutta! Oletko puhunut miesystäväsi kanssa kuinka tunnet tämän asian (silloin kun ei ole kohtausta)? Oletko kenties kokenut jotain kielteistä tunnepuolella (esim. koulukiusaus)? Ole vahva, älä pado tunteitasi ja kuuntele toisia! Tiedän, että se on vaikeata, mutta jos tarpeeksi uskot,pystys siihen!

    • iammiia

      Olen minäkin tämän kokenut. ja vieläkin kolmekymppisenä joskus huomaan tekeväni jotain outoa, kuten kuittien tutkimista... Mutta olen aika hyvin päässyt yli asiasta, itsetunnon kasvaessa vanhetessa.
      Parhaaksi keinoksi huonoina hetkinä olen todennut ajatuksen: jos jotain tapahtuu, en voi sille mitään. mutta jos aina epäilen ja painostan, jotain todennäköisemmin tapahtuu. Olen siirtänyt pakko-oireitani järkevämpiin kohteisiin, kuten siivoamiseen ja työhöni =))))

    • erwrwed

      Mäkin keksin pienistä jutuista todistuksia pettämiselle sun muulle. Esim kaveri kertoi että hänen kaverinsa oli joskus säätänyt hänen nykyisensä kanssa, ja oli vihainen tälle kaverille joka ei ollut kertonut. Mies siis kertoi suhteen vakavoituessa. Sanoin, että joo kyllä mäki haluisin tietää, johon toinen kaveri teki sellasen kiusaantuneen virneen ja kun kysyin mikä toi ilme oli, hän vastasi että "mietin vaa tota juttua". Aloin pelkää et kaverini on säätänyt joskus mieheni kanssa kun kerran tohon väliin heitti sen ilmeenkin!

      Kysyin jo mieheltä, vastaus: en ole, ja olisin kyllä kertonut. Ja kyseessä on paras kaverini... en pääse tästä pelosta pois :( kaverilta en siis uakalla/aio kysyä.

      Ja tiedän että kyllä nyt tollasessa keskustelussa voi ilmeet olla vaikka miten kiusaantuneita, oishan toi tilanne kiusallinen ja iteki saattaisin tehä, jos joku puhuis tosta. mutta silti!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe