Kuulin tuossa hiljattain että jo Bravon ensimmäisestä sukupolvesta löytyy 150hp koneella varustettu sporttiversio tyypiltään HGT. Missäköhän hinnoissa nämä pyörivät? Ei ole varaa uuden sukupolven T-JETtiin, mutta ehkäpä arse kestäisi tällaisen vanhemman sporttiversion.
Bravo HGT???
11
1683
Vastaukset
- varaa ole...
...unohda. Tässä nettiauton ainut:
http://www.nettiauto.com/924676
Eli kahdeksan tonttua tarvitsee kaivaa kuvetta.- fiksaaja1
Klikkaappa "SAMANMALLISET", siinä sulle "ainoa".
- hlx
Sama kone kuin tuossa Bravo HGT:ssä, löytyy myös Mareasta. Tehoa on suunnilleen 155 hv. Luulenpa että Mareaa (sedania ja farkkua) on tuolla 2.0 5-sylinterisellä moottorilla myyty Suomessa enemmän kuin Bravoa. Myös vanhassa turbo i.e. Cromassa oli suunnilleen sama teho ja luulenpa että oli jopa ärhäkkäämpi. Cromassa oli myös hulppeat tilat ja upeat ajo-ominaisuudet sekä kokoisekseen pieni kulutus.
- Cromia löytyvän?
Mistä luulet vanhoja turbo-Cromia löytyvän? Eiköhän ole ruoste tehnyt jo tehtävänsä? Noita 5-pyttyisiä Mareoita voi hyvällä säkällä löytääkin, kunto on sitten toinen juttu. Liekö noitakaan aikanaan yli 100 kpl myyty?
ja ihan vain tiedoksi: ainakin Marean tapauksessa 5-pyttyisen koneen nokkahihnan vaihto edellyttää koneen irroittamista.
Jos vanhat sportit kiinnostavat, niin hieno peli olisi myös 2-litrainen 16-venttiilinen Tipo 1980-luvun lopulta eli ajalta ennen katalysaattoreita. Taitavat vain olla vielä harvemmassa kuin HGT-Bravot. - tehoa
oli 147 hepoa, ja uudemmassa 155.
Erona tuo ajoituksenmuunnin nokka-akselissa.
Molemmissa taisi olla muuttuvapituuksinen imusarja.
Ja ketä estää laittamasta kappan 2,4 tilalle, samankokoinen kone samoilla mitoilla.
Kuskaa tuota isompaa kappaakin jo kivasti. - Tbo. i.e
Cromia löytyvän? kirjoitti:
Mistä luulet vanhoja turbo-Cromia löytyvän? Eiköhän ole ruoste tehnyt jo tehtävänsä? Noita 5-pyttyisiä Mareoita voi hyvällä säkällä löytääkin, kunto on sitten toinen juttu. Liekö noitakaan aikanaan yli 100 kpl myyty?
ja ihan vain tiedoksi: ainakin Marean tapauksessa 5-pyttyisen koneen nokkahihnan vaihto edellyttää koneen irroittamista.
Jos vanhat sportit kiinnostavat, niin hieno peli olisi myös 2-litrainen 16-venttiilinen Tipo 1980-luvun lopulta eli ajalta ennen katalysaattoreita. Taitavat vain olla vielä harvemmassa kuin HGT-Bravot.Vielähän niitä vanhoja Cromia löytyy nettiautossakin on yksi turbokoneinen ja Saksasta löytyy enemmänkin, esim.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=49526205&__lp=41&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=2 - tuollainen
Cromia löytyvän? kirjoitti:
Jos vanhat sportit kiinnostavat, niin hieno peli olisi myös 2-litrainen 16-venttiilinen Tipo 1980-luvun lopulta eli ajalta ennen katalysaattoreita. Taitavat vain olla vielä harvemmassa kuin HGT-Bravot.http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1935108
oli tuolla...
- ex bravo
mietippä tarkkaan kannattaako ostaa... itselläni sellainen oli teinivuosina ja ja... tykkäsin siitä niin pirusti. kiva pieni kirppu, jolla voi aivan rauhassa kiusata bemaristeja. sitten kolikon kääntöpuoli. varaosat kalliita. esim pakoputkistoa ei löytynyt edes maahantuojalta. jakopäänhihnan vaihtohinta pyörii siinä 2000€ kinttailla. todella vaikea myydä eteenpäin!! yleisesti ei mitään pahaa sanottavaa tästä autosta.
- yksilöstä
Nettiautosta näyttäisi saavan tuollaisen kolmeen tonniin " http://www.nettiauto.com/1881234 ". Jos sinulla ei yleisesti ole mitään pahaa sanottavaa HGT:sta, niin eikös tuo olisi ihan järki ostos?
- ödsgj
yksilöstä kirjoitti:
Nettiautosta näyttäisi saavan tuollaisen kolmeen tonniin " http://www.nettiauto.com/1881234 ". Jos sinulla ei yleisesti ole mitään pahaa sanottavaa HGT:sta, niin eikös tuo olisi ihan järki ostos?
Tommonen 2.0L marea itellä oli parisen vuotta. Jos hihnan vaihdattaa Deltassa, niin siellä laskevat koneen pois ja laskuttavat about 1500€. Suomesta löytyy myös huoltoja/korjaamoja, joiden asentajilla on paljon näppärämmät kädet, joten vaihtavat hihnan, rulla, kiristimet, vesipumpun kone paikallaan ja hinta on paikasta riippuen 300-450 euroa.
Fiatin forumeilta löytyy tietoa näistä paikoista enempi.
- fiatit
osta mieluummin vaikka samaan hintaan joku e36 320 bemari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006