elikkäs meininki on seuraava. kaikki kaverit ovat lähdössä porukoittain mökkeilemään sinne sun tänne, himokselle tai yyteriin. kukaan hyvistä kavereistani ei ole menossa rmj:hin, niin ajattelin josko saisi vielä näin äkkiseltään kasattua sellaisen kaveriporukan joka sinne lähtisi. :) jollei löydy, niin ei hätää, sillä sitten suuntaan itse jonnekin edellä mainituista. mutta olisi mahtavaa, josko löytyisi!
itse olen tampereelta 19-vuotias neitokainen. olen seurallinen ja menevyys riippuu ihan porukasta jossa liikkuu. ajattelin, että tyttöporukka olisi kiva, mutta toki miehiäkin joukkoon suodaan jos lupaavat käyttäytyä asiallisesti. ;) hihe. :) mutta laittakaapas tänne ilmaisunne kiinnostuksesta, mikäli nappaa. :)
(tyttö)porukka kasaan!
6
650
Vastaukset
- ansku-
Itsekin olen Tampereen suunnalta ja 19 vuotta tuli täyteen toukokuun alussa. Suunnitelmissa oli lähteä viettämään juhannusta etelän lämpöön mutta kaverini ei sitten päässytkään lähtemään. Jouduimme perumaan matkan viime hetkellä. Nyt ei ole mitään suunniteltua juhannukseksi ja itsekin mietin että josko RMJ:hin lähtisi. Jos saadaan porukka kasaan olen innokkaana mukana!
- ___annis___
Itse oikeastaan huomasinkin, että onhan tuonne nyt lähdössä porukkaa, mutta tervetuloa mukaan vain! :) Onko sulla jokin meiliosoite (tai msn, jos tänne vain uskallat sen laittaa), niin pystyisi paremmin jutella kaikkea?
- ansku-
___annis___ kirjoitti:
Itse oikeastaan huomasinkin, että onhan tuonne nyt lähdössä porukkaa, mutta tervetuloa mukaan vain! :) Onko sulla jokin meiliosoite (tai msn, jos tänne vain uskallat sen laittaa), niin pystyisi paremmin jutella kaikkea?
- ...
___annis___ kirjoitti:
itse olen 24v. ja tulossa kotikaupunkiin juhannuksena...ja luultavasti suuntana olisi myös rmj.ei ole vielä varsinaista seuraa tiedossa, vain ehkä tapauksia. eli jos seuraan vaan mahtuu niin olen kyllä kiinnostunut myös...olen tulossa poriin vasta to illalla, pe ajattelin alottaa juhannuksen vieton.
- ...
___annis___ kirjoitti:
tässä on vielä s-posti osoite jos seuraan vielä mahtuu... [email protected]
- RMJ_hin
oisihan tuo kiinnostava ehdotus, jos ikää löytyisi enemmin kuin 16-vuotta::D Toki niitä lippuja saa jostakin huutokaupasta, mutta eikös se ikäraja kuitenkin ole 18
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221