(tyttö)porukka kasaan!

___annis___

elikkäs meininki on seuraava. kaikki kaverit ovat lähdössä porukoittain mökkeilemään sinne sun tänne, himokselle tai yyteriin. kukaan hyvistä kavereistani ei ole menossa rmj:hin, niin ajattelin josko saisi vielä näin äkkiseltään kasattua sellaisen kaveriporukan joka sinne lähtisi. :) jollei löydy, niin ei hätää, sillä sitten suuntaan itse jonnekin edellä mainituista. mutta olisi mahtavaa, josko löytyisi!
itse olen tampereelta 19-vuotias neitokainen. olen seurallinen ja menevyys riippuu ihan porukasta jossa liikkuu. ajattelin, että tyttöporukka olisi kiva, mutta toki miehiäkin joukkoon suodaan jos lupaavat käyttäytyä asiallisesti. ;) hihe. :) mutta laittakaapas tänne ilmaisunne kiinnostuksesta, mikäli nappaa. :)

6

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansku-

      Itsekin olen Tampereen suunnalta ja 19 vuotta tuli täyteen toukokuun alussa. Suunnitelmissa oli lähteä viettämään juhannusta etelän lämpöön mutta kaverini ei sitten päässytkään lähtemään. Jouduimme perumaan matkan viime hetkellä. Nyt ei ole mitään suunniteltua juhannukseksi ja itsekin mietin että josko RMJ:hin lähtisi. Jos saadaan porukka kasaan olen innokkaana mukana!

      • ___annis___

        Itse oikeastaan huomasinkin, että onhan tuonne nyt lähdössä porukkaa, mutta tervetuloa mukaan vain! :) Onko sulla jokin meiliosoite (tai msn, jos tänne vain uskallat sen laittaa), niin pystyisi paremmin jutella kaikkea?


      • ansku-
        ___annis___ kirjoitti:

        Itse oikeastaan huomasinkin, että onhan tuonne nyt lähdössä porukkaa, mutta tervetuloa mukaan vain! :) Onko sulla jokin meiliosoite (tai msn, jos tänne vain uskallat sen laittaa), niin pystyisi paremmin jutella kaikkea?

        [email protected]


      • ...
        ___annis___ kirjoitti:

        Itse oikeastaan huomasinkin, että onhan tuonne nyt lähdössä porukkaa, mutta tervetuloa mukaan vain! :) Onko sulla jokin meiliosoite (tai msn, jos tänne vain uskallat sen laittaa), niin pystyisi paremmin jutella kaikkea?

        itse olen 24v. ja tulossa kotikaupunkiin juhannuksena...ja luultavasti suuntana olisi myös rmj.ei ole vielä varsinaista seuraa tiedossa, vain ehkä tapauksia. eli jos seuraan vaan mahtuu niin olen kyllä kiinnostunut myös...olen tulossa poriin vasta to illalla, pe ajattelin alottaa juhannuksen vieton.


      • ...
        ___annis___ kirjoitti:

        Itse oikeastaan huomasinkin, että onhan tuonne nyt lähdössä porukkaa, mutta tervetuloa mukaan vain! :) Onko sulla jokin meiliosoite (tai msn, jos tänne vain uskallat sen laittaa), niin pystyisi paremmin jutella kaikkea?

        tässä on vielä s-posti osoite jos seuraan vielä mahtuu... [email protected]


    • RMJ_hin

      oisihan tuo kiinnostava ehdotus, jos ikää löytyisi enemmin kuin 16-vuotta::D Toki niitä lippuja saa jostakin huutokaupasta, mutta eikös se ikäraja kuitenkin ole 18

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe