Auttakaa tietämätöntä! Tahtoo tietää soittaako Panu Koskela ko bändissä? Onko hän siviiliammatiltaan insinööri? Ihminen hukassa ja ikävä on...
MORLEY
3
404
Vastaukset
- allan1
Kyllä Panu niminen henkilö paukuttaa kyseisessä kokoonpanossa rumpuja. Insinööriksi on ainakin opiskellut, mutta eipäs ole tietoa missä vaiheessa opinnot mahtavat olla...
- Minttu1972
Sattuisitko tietämään ko henkilön historiaa? Kadoksissa minulla Panu Koskela, insinööri, soittanut mm. Suuressa Satukirjassa bassoa aikoinaan ja tietojeni mukaan voisi olla Oulussa nykyään. Joskus eleli Kuopiossa... Ei vain näytä ko hlö näytä Morleyn sivuilla ulkoisesti "mun" Panulta, siksi tahtoisin lisää infoa. Tack:)
- allan1
Minttu1972 kirjoitti:
Sattuisitko tietämään ko henkilön historiaa? Kadoksissa minulla Panu Koskela, insinööri, soittanut mm. Suuressa Satukirjassa bassoa aikoinaan ja tietojeni mukaan voisi olla Oulussa nykyään. Joskus eleli Kuopiossa... Ei vain näytä ko hlö näytä Morleyn sivuilla ulkoisesti "mun" Panulta, siksi tahtoisin lisää infoa. Tack:)
Enpä tiedä taustoista muuta kuin, että pari vuotta sitten asui oulussa. Siihen aikaan oli ainakin täsmälleen saman näköinen, kuin bändin kotisivujen kuvassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156858Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss693956- 2083115
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242827- 741932
- 1461702
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101692Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891418