Ei voi tylsempää ja pakkopullamaisempaa juhlaa olla kuin juhannus. Kansantansseja, viinaa ja kokkoja. Väkisin vietettyjä hetkiä perheen kanssa jossain hevon*itussa mökillä hyttysten ja sateen keskellä. Jo nyt ahdistaa koko ajatus siitä että viikon kuluttua on jussi.
Jussi on juhlista turhin!!
2
529
Vastaukset
- mutta toisaalta
voisithan ajatella asian niinkin, että onpa ainakin joku paikka missä "viettää juhannusta", koska se nyt on vain yksi niistä harvoista juhlista joita suomalaiset yleensä enää ns. "viettää". Monissa muissa kulttuureissa on paljon enemmän ja paljon väkinäisempiä juhlia, kuin tämä suomalaisten juhannus...
Kyllä sitä itse kukin on jossain vaiheessa hieman ahdistunut näistä, mutta mietipä asiaa niin, että esim. jompi kumpi vanhemmistasi olisi yllättäen kuollut viime kesän jälkeen. Ehkä silloin vasta voisikin tuntua ahdistavalta, kun yksi tuoleista pöydän ympärillä olisikin nyt tyhjänä...
Kiinnostaisi kysyä, minkä verran teitä on siellä mökillä juhannusta viettämässä? Voisiko sinne, ihan vaikka vaihtelun vuoksi, kutsua jonkun sellaisen, jolla ei ole mitään paikkaa missä viettää juhannusta...? Vai ahdistaako tällainenkin ajatus? Jos ahdistaa, niin kannattaa miettiä, mitä vikaa on sen ihmisen asenteissa, joka katsoo sinua kun katsot peiliin... - subbo
Mielipiteensä kullakin, mutta omasta mielestä kavereiden kanssa juhlimiseen juhannus on juuri vuoden kohokohta. Mikään ei voita kunnon leirintäalue/festaribileitä silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998