Ei voi tylsempää ja pakkopullamaisempaa juhlaa olla kuin juhannus. Kansantansseja, viinaa ja kokkoja. Väkisin vietettyjä hetkiä perheen kanssa jossain hevon*itussa mökillä hyttysten ja sateen keskellä. Jo nyt ahdistaa koko ajatus siitä että viikon kuluttua on jussi.
Jussi on juhlista turhin!!
2
511
Vastaukset
- mutta toisaalta
voisithan ajatella asian niinkin, että onpa ainakin joku paikka missä "viettää juhannusta", koska se nyt on vain yksi niistä harvoista juhlista joita suomalaiset yleensä enää ns. "viettää". Monissa muissa kulttuureissa on paljon enemmän ja paljon väkinäisempiä juhlia, kuin tämä suomalaisten juhannus...
Kyllä sitä itse kukin on jossain vaiheessa hieman ahdistunut näistä, mutta mietipä asiaa niin, että esim. jompi kumpi vanhemmistasi olisi yllättäen kuollut viime kesän jälkeen. Ehkä silloin vasta voisikin tuntua ahdistavalta, kun yksi tuoleista pöydän ympärillä olisikin nyt tyhjänä...
Kiinnostaisi kysyä, minkä verran teitä on siellä mökillä juhannusta viettämässä? Voisiko sinne, ihan vaikka vaihtelun vuoksi, kutsua jonkun sellaisen, jolla ei ole mitään paikkaa missä viettää juhannusta...? Vai ahdistaako tällainenkin ajatus? Jos ahdistaa, niin kannattaa miettiä, mitä vikaa on sen ihmisen asenteissa, joka katsoo sinua kun katsot peiliin... - subbo
Mielipiteensä kullakin, mutta omasta mielestä kavereiden kanssa juhlimiseen juhannus on juuri vuoden kohokohta. Mikään ei voita kunnon leirintäalue/festaribileitä silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815