KATA KÄRKKÄISEN NAKUKUVA!
18
13269
Vastaukset
- Jimy
Posliinit kunniaan
- S.Olett
Melkoinen pehko kusenhajuisia karvoja
- nainen nimittäin
Mikäs vika karvoituksessa on? Nätti pimppi kumpu. Kyllä sullekkin kelpaisi, aivan takuulla?? Älä yritä olla turhan trendikäs, pöhlö.
- Tosimiäs
Pimpsa nimittäin!
- Veksi
Upeeta, mahtavaa
- Qkkeli
Ei ne karvat haittaa, koska ne on siistitty.
- Kemikaali Ana
En uskalla edes kuvitella miltä ne ovat näyttäneet ennen siistimistä, jos tuo on "sheivauksen" lopputulos. HUH HUH!
- aaa
oikea kuva. manipuloitu kuva ihan selvästi. Katalla on suuremmat rinnat eikä sen vartalo ole tuollainen lauta.
- ahma™
-sairaan iso veenuskumpu
-toi pehko tarvii jonserediä
-miehekäs lantio (ei naisellisen muodokas)
-lyhyet hiukset (transu)
eli ei niin hääppönen! - Mora moraali
Sen sijaan, että laitat toisten nakukuvia nettiin, niin laita omasi. Sitähän kumminkin haluat.
- Yllättynyt
Onks se tosiaa noin ruma?
- feikki
yehasygagag
- stt
ei kata kyll tos oo täysin nakuna, ite kyl tiiän paremmat kuvat.......
- niinkö
jk
- Souri
Souri sukkaa
- Niin teki
mutta vain elokuvassa Ford Fairlane.
- Hefnerin Hukki
Katan pää Jaakopin kädet ja Eesaun jalat. Fuulaa koko akka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859