jolloin anonyymi kokoontuu vastustamaan $kientologiakulttia. Tälläkin kertaa mielenosoitus tapahtuu Rautatientorilla, kello 12.
Naamio on vapaa, mutta pakollinen ellet halua joutua skientologien kuvaamaksi ja jäljittämäksi, sekä sitä kautta todella pahaan liriin.
Olet tervetullut taistelemaan sananvapauden sekä terveen järjen puolesta ilkeää lahkoa vastaan! Muistakaa myös pitää hauskaa!
On jälleen kerran se aika kuukaudesta,
7
502
Vastaukset
- MissäLinkki?
Missä linkki?
- Anonyymi
Onko joku kysynyt Suomen sciloneilta mitä he tekevät niillä ottamillaan videoilla ja valokuvilla?
- Huhhahhei
mailaavat ne Clearwateriin crime reportin mukana. Tai sanovat kuvattujen olevan uusia uunotettuja, uutta verta Suomen valtaisaan (n. 20 kpl) sceidojoukkoon.
- Utelias seuraaja
Huhhahhei kirjoitti:
mailaavat ne Clearwateriin crime reportin mukana. Tai sanovat kuvattujen olevan uusia uunotettuja, uutta verta Suomen valtaisaan (n. 20 kpl) sceidojoukkoon.
samanlailla levitykseen niinkun anonyymitkin.
Heheheheheheh!!! - Dekkari.
....mailaavat matskun Clearwateriin kertoen samalla suurista menstyskertomuksista ja voitoista vilkkaalla mielikuvituksella saatettuna....
D :) - Dekkari.
Utelias seuraaja kirjoitti:
samanlailla levitykseen niinkun anonyymitkin.
Heheheheheheh!!!..arvon scientologimme, teillähän tulee saatekirjeenä itsekehu-kirje...
D :)
- AnoMuumi
http://www.youtube.com/watch?v=TlF-1z_CWWI
Suomalaiset ovat alkaneet tekemään videoita skientologiasta. Näyttäisi olevan vasta eka pätkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735