Kummanpuolinen liikenne on Irlannissa ?
Onko helppoa muistaa ja ajaa jos sama kuin Englannissa ?
kummalla puolella ajavat
5
1027
Vastaukset
- opettele
netistä niin löydät tyhmän kysymykseen vastauksen itsekkin. Olet varmaan sama joka kysyi adapteri asiaa? Eikö ole muuta tekemistä kuin kysellä tyhmiä?
- Me2 goes U2
Minä en kysynyt sitä sinun adapteri asiaasi !
Kysyin autolla ajamisesta ja miten suhtautuvat jos ei muista aina ajaa heidän tavallaan ! - anna munollanen
Mikä on adapteri ?
- Aja vasemmalla
Siellä ajetaan kuten Englannissa, vasemmalla puolella tietä. Myös autoissa on ratti oikealla puolella. Kannattaa vähän harjoitella ajamista hiljaisilla teillä, esimerkiksi vaihdekeppiä käytetään vasemmalla kädellä, mikä voi tuntua oudolta. Myös kääntyminen kulmissa voi mennä vähän pieleen, kun hahmotus ei pelaa oikeanpuoleiseen liikenteeseen tottuneelle. Usein takapuskurin helma ottaa jalkakäytävän reunaan kiinni, ja siinä on selittämistä vuokra-autofirmalle autoa palauttaessa.
Harjaantumista se siis vähän vaatii, älä ihan heti lähde ajamaan kaupunkeihin. Niin, ja siellä kuten Englannissa, on liikenneympyröitä muutaman kilometrin välein. Kannattaa opetella myös ympyrässä ajon säännöt etukäteen. - ratti mukaan
Kannattaako Suomesta viedä auto Irlantiin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512