Terve!
Onko kummempia kokemuksia Gambiasta.Tässä hieman olisi hinkua lähteä paikan päälle kun olen kuullut paljon hyvää paikasta.
Saisiko kuitenkin hieman lisää infoa Gambiassa lomaa viettäneiltä?
Kiitos!!
Gambia-kokemuksia?
3
2413
Vastaukset
Hei!
Todellakin Gambia on kokemisen arvoinen paikka. Se on eksoottinen köyhä maa. Ihmiset ovat ystävällisiä,eikä kannata välittää huonoista puolista.Paras ottaa matka seikkailun kannalta. Eniten saat reissusta irti jos menet erillaisille retkille,voit käydä Orjasaarella,olut tehtaalla,paikallisessa koulussa ja krokotiili puistossa silittämässä krokoja jne.
Aurinko paistaa lähes aina,merivesi on lämmintä ja ruoka hyvää.Siellä on todella halpaa eikä Banjul ole viellä massaturismi paikka. Hotellit ovat hyviä ja löytyy monenlaisia hyviä ruokapaikkoja.
Olin siellä viime marraskuussa ja sinne menen tulevana marraskuuna.Jos pidät erillaisista eksoottisista kohteista niin Gambia on yksi niistä. Tulet varmasti ihastumaan maahan ja kaikkeen siellä! :) Suosittelen lämpimästi.- kohde
Suosittelen maata ehdottomasti turistikohteeksi. Mainostan jälleen juttuani osoitteessa Matkakertomukset Suomi24 keskustelu Matkakokemuksia Gambiasta. Juttu on jo toisella sivulla. Sieltä löytyy tärkein informaatio vastineineen. Koe se hieno maa lomakohteenasi.
- jep jep
Paikalliset pummit roikkuvat mukana kun astut
hotellista ulos. Aasia parempi. Kerta riitti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest195105Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854531Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2723642Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1063104Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma432665- 252008
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri101847Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1061804- 2311724
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell711681